Muilla telian laajakaista down?
Kommentit (19)
Telialla oli lauantaina maan kattava katkos ja usein ollut pitkin vuotta. Vaihtoon menee täälläkin.
Niillähän oli viime viikonloppuna joitain ongelmia. Todennäköisesti ne tulivat uudestaan.
Ai taas? Justhan se oli sunnutaina kans.
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se poikki kun täällä kirjoitellaan...
Vaikka laajakausta olisi poikki, puhelinverkko voi toimia ihan hienosti... Palstaa kun voi käyttää kännykälläkin.
Äskenkin pätki taas ainakin minulla.
Pätkii pätkii vaan ei toimi, tarttis kattoo netflixii
On, Töölössä, ainakin tunnin nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se poikki kun täällä kirjoitellaan...
Vaikka laajakausta olisi poikki, puhelinverkko voi toimia ihan hienosti... Palstaa kun voi käyttää kännykälläkin.
Minkä helvetin takia joku maksaisi kahdesta liittymästä? Yksi kiinteä riittää. Netti puhelimessa tai älyvakoilulaitteessa on rahastusta ja tarpeetonta.
Tee windowsissa network reset, ja resetoi modeemi ja ota se irti seinästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on up.
Mine is up and down like a red rubber ball. Go figure.
Mulla ainakin WiFi, puhelinliittymä + duuni liittymä, kaikki eri operaattoreilta. Ja telia pimeenä mullakin.
Kolmas päivä peräkkäin kun tökkii. Eilen ei voinut katsoa areenaa pätkimisen vuoksi.
Ny toimii meillä jipiiii, koko ilta odotettu!
Moi,
Lauantaina ollut häiriötilanne korjattiin saman päivän aikana kuntoon. Jos tämän jälkeen on ilmennyt jotain ongelmaa laajakaistan kanssa, modeemi/reititin on hyvä pitää +20min sammuksissa, jotta verkko-osoitteiden varaus päättyy. Ohje hyvä varsinkin Ethernet/kotikuitu kohteissa. Yhteyden toimintaa voi myös testata suoraan koneella ja verkkokaapelilla huoneistojakamosta/kuitumuuntimesta. Modeemin resetointia kannattaa myös testata sammuttamisen lisäksi/sijasta. Resetointi tapahtuu painamalla reset painiketta, ei sammuttamalla virtaa laitteesta. Puhelimilla laite kannattaa käynnistää uudelleen ja tehdä tarvittaessa verkkoasetusten nollaus laitteesta. Tällä hetkellä ei ole siis yleistä ongelmaa tiedossa, joten jos nämä toimet eivät auttaneet niin kannattaa laittaa asiakaspalveluumme viestiä esimerkiksi chat-palvelumme tai Facebookin yksityisviestien kautta, josta voidaan tutkia asiaa tarkemmin.
//Joonas L.
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Kauniaisissa myös, kohta menee firma vaihtoon