Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi rakkaus odottaa

Vierailija
28.04.2020 |

Jos täällä on joitakin jotka ovat pidättäytyneet seksistä ennen avioliittoa niin olisi kiva kuulla mitä hyötyjä ja haittoja siinä on? Kannattaako odottaa avioliittoon?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ei kukaan osta sikaakaan säkissä tai autoa ilman koeajoa. Seksi kuuluu parisuhteeseen, avioliitto on sitten asia erikseen. Ei sillä ole mitään tekemistä seksielämän kanssa.

Vertaat sikaa elämänkumppaniin? Ehkä et osallisu tähän keskusteluun.

Ehkä ei sinunkaan kannata, kun et osaa suomalaisia sanontoja, eikä älykkyyskään taida olla vahvin piirteesi.

Minä ymmärrän suomalaisia sanontoja mutta sinä et osaa käyttää niitä. En osta sikaa säkissä - sanonta ei sovellu tähän. Jos olet tavannut ihmisen jota rakastat yli kaiken ja joka rakastaa sinua yli kaiken niin olisitko valmis luopumaan kyseisestä rakkaasi vain ja ainoastaan siksi että ette esim soveltuisi yhteen seksuaalisesti? Itse en ainakaan olisi. Minulle se oma rakas ja se että saamme viettää elämämme toistemme kanssa on PALJON tärkeämpää kuin kusivehkeiden yhteen hankaaminen

Ei sulle taas tule mieleen, että joillekin (monille) seksi on jotain PALJON tärkeämpää kuin kusivehkeiden yhteen hakkaamista? Jos mun vaimoni olisi tuollaista ilmaisua käyttänyt joskus suhteen alkuaikoina, niin voipa olla ettei nyt olisi vaimoni.

Sairasta. Yksinkertaisesti sairasta.

Vierailija
22/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ei kukaan osta sikaakaan säkissä tai autoa ilman koeajoa. Seksi kuuluu parisuhteeseen, avioliitto on sitten asia erikseen. Ei sillä ole mitään tekemistä seksielämän kanssa.

Ehkä ei sinunkaan kannata, kun et osaa suomalaisia sanontoja, eikä älykkyyskään taida olla vahvin piirteesi.

Minä ymmärrän suomalaisia sanontoja mutta sinä et osaa käyttää niitä. En osta sikaa säkissä - sanonta ei sovellu tähän. Jos olet tavannut ihmisen jota rakastat yli kaiken ja joka rakastaa sinua yli kaiken niin olisitko valmis luopumaan kyseisestä rakkaasi vain ja ainoastaan siksi että ette esim soveltuisi yhteen seksuaalisesti? Itse en ainakaan olisi. Minulle se oma rakas ja se että saamme viettää elämämme toistemme kanssa on PALJON tärkeämpää kuin kusivehkeiden yhteen hankaaminen

Ei sulle taas tule mieleen, että joillekin (monille) seksi on jotain PALJON tärkeämpää kuin kusivehkeiden yhteen hakkaamista? Jos mun vaimoni olisi tuollaista ilmaisua käyttänyt joskus suhteen alkuaikoina, niin voipa olla ettei nyt olisi vaimoni.

Uskon vaimosi katuvan avioliittoa noin pinnallisen miehen kanssa ja ei se "PALJON tärkeämpi" kusivehkeiden yhteen hankaaminen ole edelleenkään mitenkään yhtä tärkeää kuin rakkaus. Seksuaalisuuttaan voi myös toteuttaa monella muullakin tavalla kuin perus yhdynnällä

Jaa. No sitä katumusta onkin sitten riittänyt, kun viime kesänä tuli 20 vuotta täyteen. Ilmeisesti vaimoni on myös jonkinlainen katumuksen tunteista erityisesti nautintoa saava masokisti, kun 24 vuotta tässä ollaan hinkattu niitä vehkeitä yhteen. Viimeksi eilen, ja näytti edelleen nauttivan yhtä paljon kuin aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni odotti. Meni naimisiin kanssani kun hän oli 19 ja minä 18 (itse olin jo seksuaalisesti kokenut, ja miehenikin tiesi tästä eikä asia vaivannut).

On hänen mukaansa yhä tyytyväinen päätökseensä, ja hän sanoo sen olevan jotenkin erityisempää kun on menettänyt poikuutensa "elämänsä rakkaudelle". Ei kaipaa mitään elämättä jäänyttä nuoruutta. Olemme todella avoimia näissä asioissa, ja tiedän, että jos hän katuisi jotain hän sanoisi sen suoraan.

Itsekin toivon välillä, että olisin menettänyt neitsyyteni miehelleni.

Huokaus. - Ihan oikein odotti 19 vuotiaaksi asti... Onnea teille ja paljon. .- Itse en tietoisesti ole koskaan kokenut tai tuntenut "odottavani" ,ellei odotuksestani pidetä merkkeinä, että en ole seksiä ostanut (enkä myöskään halua ostaa nyt, jos joku sitä myisi) tai yrittänyt saada seksiä väkisin, yrittämällä alistaa jonkun, tämän vuoksi...  Niin ja en koe olevani erityisen vakamuksellinen, saati ateisti.  Sen sijaan pidän erittäin todennäköisenä, että jos vielä joskus harrastan seksiä jonkun kanssa, niin kumppanini on harrastanut seksiä useita kertoja.     

Olen ohis, mutta en ymmärrä kommenttiasi. Aloituksessahan kysyttiin, onko joku odottanut avioliittoon asti. Ei sitä, onko odotettu 18-vuotiaaksi tai 38-vuotiaaksi asti. Jos joku on mennyt naimisiin 19-vuotiaana ja menettänyt sen jälkeen neitsyytensä, niin kyseinen ihminen on odottanut avioliittoon asti.

Todennäköisesti tuonkin kommentin kirjottajan miehellä olisi ollut mahdollisuus saada seksiä aiemminkin, tai ainakin olettaisin että he seurustelivat ennen naimisiinmenoa.

Vierailija
24/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on sairasta, että joku kutsuu seksiä kusivehkeiden yhteen hankaamiseksi. No, jos ei koe seksiä rakkautena ja rakkaudellisena tekona, niin ei voi mitään. -ohis

Vierailija
25/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on sairasta, että joku kutsuu seksiä kusivehkeiden yhteen hankaamiseksi. No, jos ei koe seksiä rakkautena ja rakkaudellisena tekona, niin ei voi mitään. -ohis

Jos kusivehkeitä hangataan yhteen niin onko se jotakin muuta kuin kusivehkeiden hankaamista yhteen? Sama asia jos sanoisi appelsiinin syönnin olevan sama asia kuin golfin pelaaminen.

Vierailija
26/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni odotti. Meni naimisiin kanssani kun hän oli 19 ja minä 18 (itse olin jo seksuaalisesti kokenut, ja miehenikin tiesi tästä eikä asia vaivannut).

On hänen mukaansa yhä tyytyväinen päätökseensä, ja hän sanoo sen olevan jotenkin erityisempää kun on menettänyt poikuutensa "elämänsä rakkaudelle". Ei kaipaa mitään elämättä jäänyttä nuoruutta. Olemme todella avoimia näissä asioissa, ja tiedän, että jos hän katuisi jotain hän sanoisi sen suoraan.

Itsekin toivon välillä, että olisin menettänyt neitsyyteni miehelleni.

Huokaus. - Ihan oikein odotti 19 vuotiaaksi asti... Onnea teille ja paljon. .- Itse en tietoisesti ole koskaan kokenut tai tuntenut "odottavani" ,ellei odotuksestani pidetä merkkeinä, että en ole seksiä ostanut (enkä myöskään halua ostaa nyt, jos joku sitä myisi) tai yrittänyt saada seksiä väkisin, yrittämällä alistaa jonkun, tämän vuoksi...  Niin ja en koe olevani erityisen vakamuksellinen, saati ateisti.  Sen sijaan pidän erittäin todennäköisenä, että jos vielä joskus harrastan seksiä jonkun kanssa, niin kumppanini on harrastanut seksiä useita kertoja.     

Olen ohis, mutta en ymmärrä kommenttiasi. Aloituksessahan kysyttiin, onko joku odottanut avioliittoon asti. Ei sitä, onko odotettu 18-vuotiaaksi tai 38-vuotiaaksi asti. Jos joku on mennyt naimisiin 19-vuotiaana ja menettänyt sen jälkeen neitsyytensä, niin kyseinen ihminen on odottanut avioliittoon asti.

Todennäköisesti tuonkin kommentin kirjottajan miehellä olisi ollut mahdollisuus saada seksiä aiemminkin, tai ainakin olettaisin että he seurustelivat ennen naimisiinmenoa.

Olet joka sanaltasi oikeassa. - Itseltäni vain miten tämän sanoisi pääsi edellinen aivopieru; kun vaikka en voi sanoa odotaneen seksiä kumppanin kannsa, niin kyllä läheisyyttä ja sitä, että voisiin kokea eriyistä toisen läheisyyttä, jonkilaista "henkistä yhteyttä" asioiden jakamista olen kokenut kaipaavani paljonkin.

Kyllä. Myönnän olen kateellinen. Sen sijaan en myönnä olevani katkera tai kyyninen, enkä halua kenenkään parisuhteelle mitään pahaa.

Kaeellinen olen siitä, että en toiveistani ja haaveisani huolimatta; yrityksistäni ja erehdyksisäni selvittyäni en ole onnnistunut löytämään iselleni kumppania; Sitä Yhtä ja Erityistä.

Toki olen iloinen ja enemmän kuin tyytyväinen siihen, että elämääni on kuitenkin muita rakkaita ja monin tavoin arvokkaita ihmissuhteita vaikka Se Yksi ja Erityine puuttuu.

Olen lähes kyllästynyt huomaamaan, kuinka olin "taas" se naivi ja hyvä uskoinen joka ennätti luulla ihastuksen olevan molemmin puolsita eikä taas vain omaa yksipuolista haavettani. -

Hetken iloa olen saanut, jos toinen on halunnut, -niin kuin onneksi useimmat sanoa suoraan, ettei heitä kiinnosta parisuhde kanssani mutta voisivat olla vasakin kavereiani ja ysäviäni. - Toki tiedän, että kyse on usein vain fraasista. - Yhtä hyvin olisivat voineet sanoa: Älä muistele pahalla tai näkemiin sitten. Mutta joidenkin kanssa on oikeasti käynyt niin, että meistä on voinut tulla hyvät kaverit tai jopa ystävät.    

Hämmentävää on ollut kun jokunen on mitään sanomatta ja elettäkään tekemättä on vain kadonnut. Ja saanut minun kysymään miksi, - Miksi olin heitä kohtaan, niin sokea ja kuuro, etten saata ymmärtää heidän tällaista katoamista; aivan kuin maa olisi heidä nielaissut.  

Olen kyllä joutunut sanomaan itsekin ei orastavalle parisuhteelle - Ghostaamaan en ole -koputtaa puuta- joutunut.  Sen sijaan olen löytänyt itseni kerran jos toisenkin ihmettelemästä, miten jotkut onnistuvat löytämään ja kohtaamaan itsellen kumppanin niin vaivatoman oloisesti(?) 

Mielessäni on myös käynyt, että minun täytyy olla jollain lailla sekaisin kun en pysty hahmottamaan, että mikä minussa "oikeasti" on niin pielessä ja vikana että parisuheeseen pääseminen ei itseltäni ole luonnistunut/ onnistunut.

Annanko itsestäni liian itseriittoisen ja  itsekkään kuvan, kun en keksi toisaalta mitään erityistä syytä, miksi minun pitäisi edes olla parisuhteessa. 

Ei parisuhde kuitenkaan ole mikään elämässä onnisumisen mittayksikkö tai ainoa päämäärä, minunkaan elämässäni. Mutta naivina ja hyvä uskoisena hölmönä sitä aattelen toisinaan, että olisi mukava jakaa asioita ja elää toisen kanssa; saada kenties jotain sellaista, jota en edes osaa tai kenties uskalla nimetäkään juuri nyt.    

Vierailija
27/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon vaimosi katuvan avioliittoa noin pinnallisen miehen kanssa ja ei se "PALJON tärkeämpi" kusivehkeiden yhteen hankaaminen ole edelleenkään mitenkään yhtä tärkeää kuin rakkaus. Seksuaalisuuttaan voi myös toteuttaa monella muullakin tavalla kuin perus yhdynnällä

Jaa. No sitä katumusta onkin sitten riittänyt, kun viime kesänä tuli 20 vuotta täyteen. Ilmeisesti vaimoni on myös jonkinlainen katumuksen tunteista erityisesti nautintoa saava masokisti, kun 24 vuotta tässä ollaan hinkattu niitä vehkeitä yhteen. Viimeksi eilen, ja näytti edelleen nauttivan yhtä paljon kuin aina.

Hän ei vain halua loukata sinua ja hän tietäö että jos jättäisi sinut niin sinä et saisi ketään muuta koska kukaan täysjärkinen nainen ei ota miehekseen miestä jonka mielestä kusivehkeiden yhteen hankaaminen on tärkeämpää kuin se oma rakas naisystävänsä.

Vierailija
28/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin perusyhdyntä on se ihanin juttu. Tykkään just siitä. 

eri

Vierailija
29/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta puhua seksistä kusivehkeiden hankaamisena. Vaikka arvostaisi seksiä ja se olisi tärkeää, ei se tarkoita ettei puoliso ja rakkaus tähän olisi tärkeintä. Ihme tulkintoja joillakin.

Vierailija
30/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta puhua seksistä kusivehkeiden hankaamisena. Vaikka arvostaisi seksiä ja se olisi tärkeää, ei se tarkoita ettei puoliso ja rakkaus tähän olisi tärkeintä. Ihme tulkintoja joillakin.

Kyllä sitä seksiä arvostaa saa mutta se on outoa jos sitä seksiä arvostaa enemmän kuin omaa rakasta

Vierailija
31/31 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän