Suomea kiertämään
Bensan hinta on alhaalla ja varmasti alhaalla pysyy koko kesän. Tänä kesänä kannattaa kiertää Suomea. Ei tiedä onko koskaan enää kesällä bensa näin halpaa. Tapahtumia ei paljon ole mutta viis siitä. Kauniita paikkoja piisaa ja voisihan sitä vaikka kiertää kaikki suomen kansallispuistot. Itse nautin ainakin ihan vaan ajelusta sinne tänne,
Kommentit (5)
Teemme samoin. Vähän vähemmälle on jäänyt Suomeen tutustuminen halpojen etelänmatkojen takia.
Juu, en muista millon sitä olisi oikein kierretty Suomea. Joskus nuoruudessa tuli kierrettyä mutta sittemmin ulkomaille on ollut hullua kyllä halvmpaa lentää. Ihan hyvä jos kotimaanmatkailu saisi vähän piristystä.
Vierailija kirjoitti:
Itse koen ongelmaksi että en erota olenko kotimaisemissa vai en, koska samalta vaikuttaa. Lisäksi ei ole mitään tapahtumia tai muita. Pitäisi lähinnä lähteä lappiin tai saaristoon, että näkisi ympäristössä eroa.
Ja kauniita kirkkoja, maisemia, järvenrantoja yms. on ehtinyt nähdä Suomessa. Olisi kiva nähdä välillä jotain erilaista.
Lappiin ja saaristoon sitten vaan menoksi. Koli on myös jylhää paikkaa.
Toivottavasti hotellit ja leirintäalueet on auki.
Itse koen ongelmaksi että en erota olenko kotimaisemissa vai en, koska samalta vaikuttaa. Lisäksi ei ole mitään tapahtumia tai muita. Pitäisi lähinnä lähteä lappiin tai saaristoon, että näkisi ympäristössä eroa.
Ja kauniita kirkkoja, maisemia, järvenrantoja yms. on ehtinyt nähdä Suomessa. Olisi kiva nähdä välillä jotain erilaista.