Nainen, josta varatutkin sekoavat
Millaiset piirteet yhdistävät näitä naisia, joiden takia jopa ne "kunnolliset perheenisät" ovat valmiita jättämään vaimonsa?
Tiedän yhden tällaisen naisen ja on kyllä mukava tapaus, harrastukset aika valtavirrasta poikkeavia ja kauniskin on, muttei mikään perinteinen missityyppi vartaloltaan. Ennemmin sellainen persjalkainen ja pienirintainen sekä lyhyt. Kasvoiltaan kuitenkin kaunis ja ehkä hieman persoonallisen näköinen.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kanssa sinuit oleva nainen, joita ei muiden mielipiteet horjuta. Ei pidä kulisseja yllä eikä sorru tissi- ja pyllykuviin sosiaalisessa mediassa odottaakseen hehkutusta miehiltä ja pönkittääkseen olematonta itsetuntoa. Niin aikuinen, että rohkenee kertoa ja näyttää, mikä seksuaalisesti tuntuu hyvältä ja panostaa näin suhteen laatuun. Hieman villi mutta silti jalat maanpinnalla, kunnioittaa ja kohtelee muita hyvin, ei jauha p**kaa selän takana. Kiinnostunut kulttuurista, musiikista, taiteista tai vaikka tähtitieteistä - kunhan on avoin ja omaa sivistystä. Katselee televisiosta jotain muuta kuin realityä ja salattuja elämiä. Oppinut tulemaan toimeen myös omillaan, ei ole miehestä riippuvainen ja menoista mustasukkainen, taloudellisesti tai henkisesti. Ei juokse joka miehen pedissä eikä omista lapsia useamman miehen kanssa.
Tämä on hyvä!
Minkälaiset ihmiset tätäkin ovat alapeukuttaneet? Ja mistä syystä :D
Minusta tuossa kuvailtiin hyvin tavista naista, ei millään tavalla kiinnostavaa. Peruskauraa. Siksi alapeukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä taiteelliset persoonallisen kauniit naiset viehättävät miehiä koska ovat harvinaisia. Valtavirrasta poikkeavia harrastuksia, tunneälykkyys.
Eli mt-ongelmaiset? :D
Hyvin usein on tosiaan näin, että taiteellisuus ja mt-ongelmat löytyvät samasta paketista. Mutta toisaalta olen törmännyt näihin tapauksiin, jotka kestäisivät vaikka millaiset oikuttelut kun toinen nyt vaan on niin upea.
Ei kuitenkaan tule tehdä johtopäätöksiä, että taiteellisen ihmisen kanssa suhteesta ei tulisi mitään. Voi olla, että on hyvinkin rauhallinen ja hyvä puoliso ja mm. viettää mieluummin aikaa kotosalla rauhassa kuin viihteellä.
Esim minä olen juuri tällainen. Myös taidetta harrastava mieheni on hyvin rauhallinen. Itseasiassa koko ystäväpiiri samalta alalta ovat hyvin rauhallista ja sivistynyttä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
HELPPOUS
Tämä!
Nainen, jolta saa paljon positiivista huomiota ja imartelua.
Nainen, jonka mies olettaa olevan vain otettavissa näin halutessaan, jolta on helppo saada imartelua ja flirttiä. Hivelee miehen itsetuntoa, ulkonäkö ja luonne toissijaisia.
Tiedän valitettavan monta tällaista tapausta, jossa varattu mies on jäänyt koukkuun imarteluun, vaikka miehen vaimo on monin tavoin, keneltä tahansa kysyttäessä, ”parempi saalis”.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka harrastuksiin kuuluu musiikkiharrastukset, maalaus, valokuvaus, piirtäminen. Tää mies on polvet heikkona.
Mikksi oi miksi komenttiani alapeukutettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HELPPOUS
Tämä!
Nainen, jonka mies olettaa olevan vain otettavissa näin halutessaan, jolta on helppo saada imartelua ja flirttiä. Hivelee miehen itsetuntoa, ulkonäkö ja luonne toissijaisia.
Tiedän valitettavan monta tällaista tapausta, jossa varattu mies on jäänyt koukkuun imarteluun, vaikka miehen vaimo on monin tavoin, keneltä tahansa kysyttäessä, ”parempi saalis”.
Tämän vuoksi setämiehet ja Aasia. Alistuvuus. Mielistely.
Kauniit ja hoikat.. ei tarvi olla järkevä. Jättävät meidät viisaat vaimonsa kanojen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka harrastuksiin kuuluu musiikkiharrastukset, maalaus, valokuvaus, piirtäminen. Tää mies on polvet heikkona.
Koska kateus. Ei-lahjakkaan mielestä eivät voi olla toivottavia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kanssa sinuit oleva nainen, joita ei muiden mielipiteet horjuta. Ei pidä kulisseja yllä eikä sorru tissi- ja pyllykuviin sosiaalisessa mediassa odottaakseen hehkutusta miehiltä ja pönkittääkseen olematonta itsetuntoa. Niin aikuinen, että rohkenee kertoa ja näyttää, mikä seksuaalisesti tuntuu hyvältä ja panostaa näin suhteen laatuun. Hieman villi mutta silti jalat maanpinnalla, kunnioittaa ja kohtelee muita hyvin, ei jauha p**kaa selän takana. Kiinnostunut kulttuurista, musiikista, taiteista tai vaikka tähtitieteistä - kunhan on avoin ja omaa sivistystä. Katselee televisiosta jotain muuta kuin realityä ja salattuja elämiä. Oppinut tulemaan toimeen myös omillaan, ei ole miehestä riippuvainen ja menoista mustasukkainen, taloudellisesti tai henkisesti. Ei juokse joka miehen pedissä eikä omista lapsia useamman miehen kanssa.
Tämä on hyvä!
Minusta tuossa kuvailtiin hyvin tavista naista, ei millään tavalla kiinnostavaa. Peruskauraa. Siksi alapeukku.
Voit uskotella tätä itsellesi. Minusta henkilö joka ryhmäpaineen allakin pitää kiinni omista mielipiteistään, eikä esimerkiksi sorru muita syrjimään, on hyvin harvinainen. Kuten tässäkin ketjussa, tai missä tahansa muussa nähdään, jossa olisi mahdollisuus sanoa jotain positivista, tai jopa kehua muita.
Ei minun mieheni katsoisi muita haukkuvaa naista hetkeäkään. Miksi kukaan muu niin tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole, mutta varattu mies on suhteellinen käsite nypäivänä, koska naisten alhainen seksuaalinen moraali.
Moraali on jokaisen henkilökohtainen ominaisuus. Joten yksikään nainen ei ole velvollinen tuntemaan jonkun munattoman vässykän puolesta moraalia. Mene takaisin äitisi kohtuun jos haluat olla naisen vahdittavana.
Moraalihan ei voi mitenkään olla henkilökohtainen ominaisuus, eikä yksilöllistä moraalia voi olla olemassa...Tulkintaeroja kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan joku Sanna Marin. Tuotahan monet miehet kuolaavat.
Trivago- mainoksen nainen taitaa myös olla monen miehen unelma.
Veikkaan että huolettomuus on se, joka vetoaa. Se on menoa, kun syrjähypyille altis miestyyppi tapaa kauniin ja nauravaisen naisen jonka habitus huokuu hakuna matataa.
Miehen fiilis tällaisessa seurassa:
-Mun jutuille nauretaan
-Mun ulkonäköä/asemaa/"vastuullisuutta perheenisänä"/autoa/kelloa/varallisuutta arvostetaan
-Yhteenveto: Minä olen ihana, hyvä, hauska ja haluttu mies. Tekemistäni arvostetaan
Tämä luo helposti kontrastin, jonka valossa oman kumppanin hyvät ja kauniit piirteet unohtuvat ja mieleen tulee verrokkina seuraavanlaiset tunteet:
-Mun tekemisistä valitetaan (likaiset astiat pöydällä/kalsarit lattialla/vessanrengas ylhäällä/kusta lattialla)
-Minua kritisoidaan
-Olenko edes hauska ja haluttava
-Yhteenveto: Minussa on hemmetisti vikoja sekä sitä sun tätä korjailtavaa. Toimintaani arvostellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HELPPOUS
Tämä!
Ei siihen koukkuun jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska tuo on vain oma fetissisi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että huolettomuus on se, joka vetoaa. Se on menoa, kun syrjähypyille altis miestyyppi tapaa kauniin ja nauravaisen naisen jonka habitus huokuu hakuna matataa.
Miehen fiilis tällaisessa seurassa:
-Mun jutuille nauretaan
-Mun ulkonäköä/asemaa/"vastuullisuutta perheenisänä"/autoa/kelloa/varallisuutta arvostetaan
-Yhteenveto: Minä olen ihana, hyvä, hauska ja haluttu mies. Tekemistäni arvostetaanTämä luo helposti kontrastin, jonka valossa oman kumppanin hyvät ja kauniit piirteet unohtuvat ja mieleen tulee verrokkina seuraavanlaiset tunteet:
-Mun tekemisistä valitetaan (likaiset astiat pöydällä/kalsarit lattialla/vessanrengas ylhäällä/kusta lattialla)
-Minua kritisoidaan
-Olenko edes hauska ja haluttava
-Yhteenveto: Minussa on hemmetisti vikoja sekä sitä sun tätä korjailtavaa. Toimintaani arvostellaan
Kuvailit miesvauvan mielenmaisemineen! 😳 Täydellisesti! 😳
Kuitenkin näille "räväköille ja suorasanaisille" kouvolatukille löytyy ottajia pilvin pimein?
Omasta kokemuksesta sanoisin, että kaiken lähtökohta on tyytymättömyys omaan suhteeseen. Vaimolta ei saa huomiota, läheisyyttä, ollaan etäännytty fyysisesti ja henkisesti. Kun sitten kohdalle osuu elämäniloinen, fiksu ja ulospäinsuuntautunut nainen, joka on perusnätti ja hyväkroppainen ja osaa jutella, se on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan joku Sanna Marin. Tuotahan monet miehet kuolaavat.
Trivago- mainoksen nainen taitaa myös olla monen miehen unelma.
Trivago-nainen näyttää kyllä vähän sellaiselta takakireältä tradenomilta, eikä miltään elämäniloiselta seikkailijalta jolla on hersyvä nauru, trendikkäät vaatteet, hieno joogamatto himassa ja pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä!
Voit uskotella tätä itsellesi. Minusta henkilö joka ryhmäpaineen allakin pitää kiinni omista mielipiteistään, eikä esimerkiksi sorru muita syrjimään, on hyvin harvinainen. Kuten tässäkin ketjussa, tai missä tahansa muussa nähdään, jossa olisi mahdollisuus sanoa jotain positivista, tai jopa kehua muita.
Ei minun mieheni katsoisi muita haukkuvaa naista hetkeäkään. Miksi kukaan muu niin tekisi?
Jos huomaat, tuo viesti jota fanitit, perustui miltei kokonaan vertailulle ja toisten haukkumiselle. Ei pyllykuvia, ei realitya ja salattuja elämiä, villi mutta ei liian villi jne. Koko viesti muiden haukkumista (kuten toiseksi viimeinen lauseesi myös).
Luonnossa liikkuvat naiset on kuumaa kamaa.
Tämä. Olin tällainen ja varattu alkoi pyyteettä suunnitella suhteesta loikkausta. Tosin en lähtenyt kyseisen varatun häntäheikin matkaan kun sellaisesta ei onnelliseen ja luottamukselliseen parisuhteeseen