Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kylien Jenneriä kutsutaan nuorimmaksi "itse" rahansa tehneeksi miljardööriksi?

Vierailija
28.04.2020 |

Perheen rahat ja julkisuus ei muka ole auttanut yhtään? "Mä haluun tälläsen yrityksen" ja sit kasa konsultteja, markkinoitsijoita ja tyyppejä jotka pyörittää koko paskaa perheen ansiosta saanneilla rahoilla. Veikkaan, että nainen itse tiedä mitään yrityksen pyörittämisestä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo alkaa valmiiksi rikkaana yrittäjäksi. On syntynyt kultalusikka suussa ja hanurissa.

Vierailija
2/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miljardööri on muka tehnyt rahansa itse täysin ilman mitään suhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoituksessa näkyy selvästi, että hänen mielestään Kylie Jenner on ansainnut miljardinsa "vääränlaisella bisneksellä". Varmasti ap:stä kuitenkin ICT-perheen vesan peli-bisnes olisi oikealla tavalla ansaittua rahaa.

Naurattaa, kuinka jotkut eivät huomaa Kardashianien nerokkuutta vaan kuvittelevat heidän tulojensa olevan "helppoa ja sattumankauppaa", vaikka taustalla on rautainen bisnesäly.

Vierailija
4/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika surkealta elämältä silti vaikuttaa. Useita kauneusleikkauksia, meikkaa itsensä ihan eri näköiseksi ja silti pitää muokata kuvia ja käyttää filttereitä. Hyvää ja tervettä itsetuntoa ei rahalla saa.

Vierailija
5/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun mun eksä oli ostanut 20 000 auton "omilla rahoilla." Juu, ainoo vaan, että isä makso kaikki bensat/vakuutukset jne. ja äiti makso mm. asunnon vuokran. Että joo, jäähän sitä omaa rahaa sitten käytettäväks, kun eläminen kustannetaan.

Vierailija
6/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoituksessa näkyy selvästi, että hänen mielestään Kylie Jenner on ansainnut miljardinsa "vääränlaisella bisneksellä". Varmasti ap:stä kuitenkin ICT-perheen vesan peli-bisnes olisi oikealla tavalla ansaittua rahaa.

Naurattaa, kuinka jotkut eivät huomaa Kardashianien nerokkuutta vaan kuvittelevat heidän tulojensa olevan "helppoa ja sattumankauppaa", vaikka taustalla on rautainen bisnesäly.

Tosi rautaista bisnesälyä isosiskollakin ottaa p-rrua p-rseeseen ja julkaista siitä kohufilmi. En osaa oikein kunnioittaa tuon tason "bisnesneroja" verrattuna oikeasti fiksuihin ja tuottaviin yksilöihin.

Vierailija
7/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hänen perheessään kenelläkään mulla ole miljardia.

Vierailija
8/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi rautaista bisnesälyä isosiskollakin ottaa p-rrua p-rseeseen ja julkaista siitä kohufilmi. En osaa oikein kunnioittaa tuon tason "bisnesneroja" verrattuna oikeasti fiksuihin ja tuottaviin yksilöihin.

No on se varmaan ”vähän” muutakin tehnyt...

Vierailija
9/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen että kosmetiikalla pääsee noin kammottaviin lukemiin :o

Vierailija
10/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka miljardööri on muka tehnyt rahansa itse täysin ilman mitään suhteita?

No ei varmaan ilman suhteita, mutta jos verrataan esim. Jenneriä ja Zuckerbergiä, niin jälkimmäinen on oikeasti tehnytkin jotain.

Vierailija
11/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskon mies (Kanye) pääsi just samaan kastiin - no ei nyt ihan perhettä, mutta melkein.

Vierailija
12/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskon mies (Kanye) pääsi just samaan kastiin - no ei nyt ihan perhettä, mutta melkein.

Eikö Kanye ollut melkein tekemässä konkurssia, ja Kim tuli pelastamaan lompakollaan? Kummia nuo jenkkien rahakuviot.

Vierailija
13/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan epäillä. Eikö hän joku vuos sitten valittanut että on konkurssin partaalla.

Vierailija
14/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AP niin sano. Sanoi vain että ei kylie ole "itse" tehnyt tuota työtä, miten asiaa aina markkinoidaan. Kyllähän se perhe ja isot sisarukset olivat maailmankuuluja ennenkuin kukaan oli kuullutkaan tästä kyliestä. Tottakai kun koko perhe on miljoonien ihmisten seurattavana niin on ihan eri asia luoda joku meikki jota kuuluisat sisarukset markkinoi, kuin tilanteessa että olet esim työttömän yh isän tytär ja teet YouTubessa mainosvideon omasta meikistä. Hiukan eri lähtökohdat. Lisäksi hän ei noita meikkejä ole edes tehnyt, vaan on saanut perheeltään miljoonia joilla on palkannut ihmiset töihin jotka tekevät nuo.

"Itse ansainnut". Menee samaan kastiin kuin Trump sanoi saaneensa isältään "pienen parin miljoonan lainan" bisnesuransa alkuun:D

Vierailija
15/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan epäillä. Eikö hän joku vuos sitten valittanut että on konkurssin partaalla.

Juuri ollut juttua:

https://www.theguardian.com/music/2020/apr/25/kanye-west-now-worth-1-3b…

Vierailija
16/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on tienannut itse miljardinsa eikä ole perinyt niitä. Eli tässä ei oteta kantaa siihen onko joku muu auttanut häntä vaan siihen että hän on tullut miljardööriksi itse perustamansa yrityksen ansiosta. Maailmassa on paljon nuoria miljardöörejä, mutta suurin osa heistä on perinyt tai saanut vanhemmiltaan omaisuutensa.

Vaan siltikin hän olisi nykyistä hivenen köyhempi, mikäli sukunsa olisi alunperinkin ollut täysin tuntematon. 🙂

Vierailija
17/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan sitten ole ansainnut miljoonia eikä miljardeja itse. Kyllä siihen tarvitaan ennen kaikkea muiden ihmisten hyödyntämistä. No, ehkä se oma aktiivisuuden määrä vain vaihtelee. Toisille annetaan neuvoja pyytämättäkin, toisille taas ei mutta ehkä osaavat ja rohkenevat kuitenkin kysyä oikeita kysymyksiä.

Kyllähän se helpotusta tuo, jos on joka tapauksessa rahaa (vaikkei olisikaan omaa), koska sitten voi kokeilla itse rikastumista ilman riskejä. Jos epäonnistuu, niin kellahtaa pehmoiselle tyynylle, ja voipi taas muiden avun turvin yrittää uudestaan. Ei haittaa, vaikka yritykset tulisivat kalliiksikin.

Köyhän huomio keskittyy enemmän siihen, että saisi riittävän elintason. Riskejä, joissa vaarana on pudota entistä huonompaan tilanteeseen, ei ole varaa ottaa.

Vierailija
18/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin nämä entisten supermallien lapset malleina. Kaia Gerber ja Hadidin siskokset heti päästy channelin ja guccin mainoskasvoksi.

Vierailija
19/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Kylien meikit edes laadullisesti yhtä hyviä, kuin esim. Jeffree Starin kosmetiikka on?

Ja testataanko niitä eläimillä?

Vierailija
20/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on tienannut itse miljardinsa eikä ole perinyt niitä. Eli tässä ei oteta kantaa siihen onko joku muu auttanut häntä vaan siihen että hän on tullut miljardööriksi itse perustamansa yrityksen ansiosta. Maailmassa on paljon nuoria miljardöörejä, mutta suurin osa heistä on perinyt tai saanut vanhemmiltaan omaisuutensa.

Vaan siltikin hän olisi nykyistä hivenen köyhempi, mikäli sukunsa olisi alunperinkin ollut täysin tuntematon. 🙂

Kannattaa googlailla kuinka moni menestynyt ihminen on syntynyt kultalusikka suussa. Ryysyista rikkauksiin tarinat on tosi harvinaisia. Arvostatko sä Britney Spearsia enemmän kun Taylor Swiftiä? Pitäiskö Michael Douglasilta ottaa Oscarit pois koska isänsä oli maailmankuulu näyttelijä? Oliko Alec Baldwinin pikkuveljillä oikeutta seurata hänen jalanjälkiään näyttelijänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän