Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia maaseutukuntien välinen bussiliikenne on tuhottu?

Vierailija
28.04.2020 |

Viitasaarelta kyllä pääsee Jyväskylään mutta Savon puolelta ei mene YHTÄÄN vuoroa Viitasaarelle. Eikö muka oikeesti kukaan kulje enää busseilla? Olis luonnollekin hyväksi massakuljetukset verrattuna yksityisautoiluun, jota saa kokoajan korjata.

Nyt jumalauta sähköbussit kulkemaan maaseuduille päivittäin...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalla asuvilla voi tosiaan tili notkua euroja. Pitäisiköhän esim Kuopion tai Joensuun tai vastaavan kaupungin kauppiaiden järjestää kuljetuksia shoppailijoille. Saisivat asiakkaita Vähän kuin Ikea bussit?

No minä ihmettelen ettei Joensuu-Vaasa-linjaa enää ole matkanvarrella on vaikka kuinka monta kaupunkia. Jos pannaan kaksi kertaa päivässä kaksi bussia ajamaan sen läpi niin kaatuuko muka Suomen valtion talous tähän kun samalal rakennetaan pääkaupunkiseuduille kaikkea vi tun turhaa "kulttuurirakennusta" ja jotain vi tun potkupallohalleja, joista ei tule koskaan ikinä milloinkana valmistumaan toista Litmasta.

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi matkustaa Joensuusta Vaasaan ja nimenomaan bussilla?

Itse olen noilda huudeilta kotoisin ja ikinä ei ole tullut mieleen, että minun pitäisi päästä julkisilla Joensuusta Vaasaan.Mitä ihmettä siellä tekisin? Tunnen paljon ihmisiä, joilla läntisin paikkakunta, jolla on käynyt on Tampere. Ja sekin reissu tapahtui koulun kevätretkellä särkänniemeen.

Vierailija
42/42 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se tule halvemmaksi ostaa auto ja ajella sillä?

Ei maalla tosiaan voi olla päivääkään kun tilanne on tämä. Minulla esim on lievä näkövamma, jonka vuoksi autolla ajaminen on kielletty. Siellähän sitten olisi vankina jossain metsässä. Onneksi en maalla asukaan. Taksillakin olisi aika kallista ajella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän