Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisti oli tyytyväisimmillään kun makasin sängyssä masentuneena

Vierailija
28.04.2020 |

Sai masentumaan niin että makasin monta vuotta sängyssä. Aloitin terapian ja vointini koheni, jolloin narskun tyytyväisyys suhteeseen laski. Miksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet hölmöjä? Pitäisihän sinun tietää, ettei narsistilla ole normaali tunne-elämä.

Vierailija
2/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös vainoharhainen. Suomeksi: hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä ihmistuntemus pitää olla jotta voi vastata noin.

Narskuko siellä tunnisti itsensä? 🤭

Vierailija
4/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen, siksi =(

Vierailija
5/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä saat 10 miljoonaa lotossa niin alatko murehtia sitä? Narsisti vihaa puolisoaan. Tottakai se nauttii sen kärsimyksestä ja hyvin voiva puoliso on narsistista hirveä asia. Miksi kysyt typeriä. Luulitko että hän rakastaa sinua?

Vierailija
6/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä ihmistuntemus pitää olla jotta voi vastata noin.

Narskuko siellä tunnisti itsensä? 🤭

Jep. Kalikka kalahti, psykodemoni älähti.

Vierailija
7/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Eksäni oli riemuissaan, kun oma oloni lähenteli itzaria. Nyt vaan lähdet siitä suhteesta.

Vierailija
8/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on/oli narsisti.

Vierailija
9/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepositeisiin siitä.

Vierailija
10/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi narsisti välittäisi pätkääkään sinun olostasi? Jos hän on onnellinen, kaikkihan on kunnossa.

Vierailija
11/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain narsistilta turpaan kun olin masentunut. Sanoi ettei jaksa katsoa talossaan masentunutta ja löi turpiin. Onko tyypillistä narsistille? Kaikki oli siis hyvin kun olin iloinen. Ei kestänyt kun masennuin ja hylkäsi nyrkin ja kuristamisen kautta. Exästä kyse onneksi siis!!!

Vierailija
12/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiin ei kuulu toisen kärsimyksestä nauttiminen. Olet vainoharhainen, ja arvatenkin myös psykoottinen. Hakeudu lääkäriin, tosin se reissu voi kestää kuukausia.

Vierailija
13/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepositeisiin siitä.

Sinä olet läpinäkyvä.

Mä oon oikeasti joskus miettinyt että esimerkiksi olisiko helpompi vain tap pa a kiusaaja ihminen, että siitä istuisi ensikertalaisena vain puolet muutenkin, paljon vähemmän haitallista kun esimerkiksi vuosia kestävä piina ja mielenterveyden sekä elämästä nauttimisen kyvyn menettäminen.

No enhän näin tekisi mutta joku saattaa tehdä että kannattaa miettiä jatkaako kiusaamista ja ihmisten lannistamista, jossain vaiheessa se saattaa jäädä viimeiseksi teoksi.

Vierailija
14/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismiin ei kuulu toisen kärsimyksestä nauttiminen. Olet vainoharhainen, ja arvatenkin myös psykoottinen. Hakeudu lääkäriin, tosin se reissu voi kestää kuukausia.

Älä viitsi valehdella, sinun pitäisi mennä kyllä psykologille kun yrität saada ap:n epäilemään omaa mielenterveyttää, sitähän te teette, eka ajatte ihmisen täysin maahan ja sitten alkaa tuo mielenterveydellä pelleily!

Vierailija
15/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni alkoi seurustelemaan 50-vuotiaana narsistin kanssa. Tuota ennen hän oli käynyt töissä ja ollut mieleltään terve. Noh, narsku katkaisi siskolta kaikki yhteydet muihin ihmisiin. Viimeisin mitä olen kuullut siskostani on että hän on saanut erilaisia mielenterveysdiagnooseja, on sen vuoksi sairauseläkkeellä ja viettää osastojaksoja psykiatrisella. Narsku on saanut uskomaan että siskoni perhe ja muut läheiset ovat tehneet siskostani henkisesti sairaan. Ja narsku oli väittänyt että maailman kiltein ja empaattisin siskoni on narsisti ja huumeiden väärinkäyttäjä(käytti nukahtamislääkettä) ja siskoni käy siksi myös narkomaanien keskusteluryhmässä.

On tämä uskomatonta. 

Vierailija
16/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kestä omaa pohjimmaista heikkouden- ja alemmuudentunnettaan, jonka voi herättää yhtä hyvin toisen voimaantuminen kuin haavoittuvuuden osoittaminenkin, tyypistä riippuen. Millaisessahan terapiassa näitä solmuja on yleensä pystytty availemaan? Onko esim. AA-kerhossa mahdollista? Siellähän kai ei kielletä omaa vastuuta, kuten ei väkivaltaisten miesten vertaisryhmissäkään. Muutenhan epätasapainoinen huuhailu ja totuuden pakeneminen vain jatkuu, eikä se näytä onnea tuovan.

Vierailija
17/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti nauttii siitä että toisella menee huonommin.

Vierailija
18/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä narsisti ei tykkää, jos voin huonosti. Jos minua masentaa, niin sitten häntä pian masentaa vielä enemmän. Jos olen flunssassa, niin hän on vielä pahemmassa.

Vierailija
19/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on hullujen ongelmat

Vierailija
20/26 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliseista päätelle ap ainakin onnistu suututtamaan yhden tällaisen miehen, kovasti taas aloituksissa h u o r i t e l l a a n...