¨¨^¨Maalismurmelit 3.7 alkava viikko¨¨^¨¨¨
Kommentit (49)
Minulla nyt kp 29/28-32 aamulla oli jonkin verran menkka kipuilua mahassa, mut ei enää (olen kyllä jo varautunut pahimpaan:( ) Yhden testin tein jo hätäisenä tuossa viikonloppuna, negahan se oli=(
Plussa onnea kaikille ja nähdään odotuspuolella maaliksissa tai viim. huhtiksissa=)))))
Nyt melkein nolottaa. :)
Meillä " vasta" tosiaan nelonen toiveissa ja minä jo suurperheestä höpisen.
Minulla mahd la olisi 25.3.07 joten eiköhän me sitten samoihin aikoihin olla siinä pahimmassa piinassa?
Branco, masuli68, tupu77, Str@wberry ja Leonida (toivottavasti kukaan ei unohtunut)! Onnea ja tarrasukkia kaikille!
Tsemppiä piinailijoille!
Tervetuloa uudet! Rimpe ainakin :)
Saatan itse siirtyä huhtikuisiin, jos ovis ei tule vielä muutamaan päivään. Olen nyt tikutellut ahkerasti, kp 14 menossa ja vielä tulee vain haaleita viivoja ovistesteihin. Jatkan terojen syömistä vasta kun ovulaatio on varmasti ohi. Laskin että jos se tulee lauantaina 8.7. niin silloin la on 31.3. eli sen jälkeen tuleva ovulaatio siirtää minut huhtikuisiin. Esikoinen on myös syntynyt huhtikuussa, ihan kiva kuukausi sekin :) Ikäero olisi 6 vuotta. Silloin raskaus meni päivän yli lasketun ajan, joten aika tarkka likka oli :)
näin kesälomalla mökkeillessä. Mulla olis tänään pitänyt tädin kyläillä mutta tein testin illalla ja suht vahva plussa tuli! Oireina väsymys ja alavatsan lievä vihlonta.
Onnittelut muille plussanneille ja kirjoitellaan tuolla odotuspuolella. Tsemppihali kaikille tippuneille ja onnea ensi kiertoon!
Ja neljännestä suurperhe.Että Rimpe,kutsu itseäsi ihmeessä suurperheelliseksi=)
Mulla on ripuli=(Yöllä ja aamulla istunut pöntöllä ja hikoillut...
Miten mahtaa olla,raskaudesta kun ei vielä tietoa,uskaltaisinko ottaa ripuli lääkettä??Tannopon nimistä mulla on kotona.Sopii lapsillekkin.
Kun sanotaan ettei lääkkeet ennen kuin tietää raskaudesta,aiheuta vahinkoa??Uskallanko??Kurja olo ja pitäis kuitenkin 5;n lapsen kanssa jaksaa päivä...
Laskimpa huvikseni kp;t ja näemmä mennään 20/28(?)
Mutta aikaisintaan ensi su testaan jos ees syytä...
Mukavaa hellepäivää kaikille taas!
L+5
Ja onnea uusille plussanneille!!!!!!!!!
jipii, saatiin plussa vihdoinkin. Km oli elokuussa -o5 rv 20 ja siitä asti yritystä, ehkä liiankin kovaa -henkisesti. Elokuussa olisi aika lapsettomuushoitoihin ja annoin itselleni luvan olla kesän ajan ajattelematta raskautumista jne. Mutta nyt kun heitin aivot narikkaan asian tiimoilta, niin kas kummaa tässä ollaankin raskaana. Kyllä elämä jaksaa yllättää. Mutta kiva näinkin joskus. La olisi laskureiden mukaan 5.3.2007.
Masulille suurensuuret onnittelut!
Ja muillekin plussanneille!
T:Neiti21 kera Nean ja Minjan
kp 28/30(?) menossa. Sunnuntaina pääsee testaileen jos ei tätiä näy (toivottavasti ymmärtää pysyä kaukana). Minkään näkösiä oireita ei kyllä ole suuntan eikä toiseen. Lievää väsymystä, mutta saattaa johtua ihan tästä helteestäkin.
Kiitos, kiitos.
Tää oireettomuus pitää vaan jännityksessä, rinnatkaan ei ole kipeät, niinkuin aikaisemmissa.
-m- rv5
Ja lisää plussia näytti tulleen! Hienoa! Antaa mukavasti toivoa :)
Onnea kovasti plussanneille!
Leanna: Kyllä sinä voit sitä masutroppia ottaa, ainakin minun käsittääkseni. Ennen kun täti jättää vierailematta ei masuasukille ole äidin nauttimista aineista mitään vaaraa.
ON: Oviksesta lähtien on tuntunut epämääräistä nippailua alavatsalla(mikä ei sinänsä ole poikkeavaa ed kiertoihin) ja valkkaria tuntuu olevan normaalia enemmän liikkeellä. No vielähän ei mitään pitäisikään tuntua kun oviksesta on vasta neljä-viisi päivää. Piinaa saa jatkaa vielä reilun viikon ennen mahdollista testailua. Plääh...
" Isoperheellinen" R poistuu ikkunoita pesemään
Ollaan mökkeilty (lomalla kun ollaan) enkä oo pariin viikkoon käynyt koneella -ja nyt kun vihdoin tulin niin täällähän on läjäpäin plussanneita! Oikein paljon onnea kaikille!!! Meillä 10 kk yritys palkittiin eli minäkin PLUSSASIN tänään aamulla! Kp 35/28-33 onkin rv 4+6! Vielä on jotenkin epäilevä olo, vaikka ihan selvät 2 viivaa siinä oli... Huomenna varmaan varmuuden vuoksi täytyy tehdä uusi testi... Oireina " menkat alkaa ihan just" -tunne, ajoittaiset vihlaisut alavatsalla ja rinnat kipeät sekä aavistuksen verran turvonneet. Samat oireet oli esikoisestakin. Toivotaan että pysyy pieni matkassa loppuun asti. Vielä kerran onnea kaikille muillekin plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille. Toivottavasti tää meidän onnistuminen 10 kk yrityksen jälkeen antaa toivoa muillekin pidempään yrittäneille :)
Eikös se juhannus ole kaikkein hedelmällisin hetki vuodesta ;) Synnärit on ruuhkaisia aina maaliskuussa!
Onnea myös Vendolle! Tosi ihanaa että pitkä yritys vihdoin palkitaan :)
t. Eppa kp 15/31-36 (meillä " vasta" 8. kierto menossa)
vendo: paljon onnea plussasta!
Omaa napaa; en meinaa vielä uskoa että mullekkin tuli plussa. Odottelen varmaan varmistukseksi viikon tai pari, ennenkuin uskon asian todeksi..
Töissä tässä kirjoittelen, täytyypi jatkaa hommia..
Tsemppiä kaikille!
Tulin kurkkimaan ketä on tulossa seuraksi odotuspuolelle =) [color=red]Vendo[/color] onnea ihan hirmuisesti + muut plussanneet (en muista nimiä) =)
-anzq rv 5+0
Noniin.. täti tuli tänään kuten arvelinkin..kaksi päivää myöhässä. Siirryn siis huhtiksiin. MUTTA paljon onnea plussanneille joita on ihanan paljon!
Itse taidan nyt luovuttaa plussani suhteen. Vielä ma CB plussalla ja vuoto kurissa, samoin ti.
Eilen, syntymäpäivänäni vuoto runsaantui ja on minusta kokolailla jo normaalien menkkojen kaltaista.
Varmaan se, ettei ole täysin samanlaista kuin normaalisti niin johtuu noista Lugeista joiden syöntiä jatkoin maanantaina. Nyt en tänään aio enään ottaa vaan annan luonnon hoitaa tehtävänsä.
Ei ainakaan uuden kierron ovis noiden takia jäisi tulematta.
Kaiketi nyt vuoto muuttuu tämän päivän aikana normaaliksi.
Mitään hajua vaan ei ole , että minkä laskisin nyt kp ykköseksi. Su kun tuhru alkoi vai eilisen kun vuoto runsaantui? Hmm...
Taidan siis hipsiä huhtikuisiin ja toivottavasti paremmalla onnella. :)
Täällähän on plussanneita kamalasti,onnea teille kaikille!
Itsellä menossa kp 25/27 ja jännitys nousee.Itsekkin rupeaa jo kummasti plussaa toivomaan kun tääl niitä niin paljon,voi että kun meillekkin se kolmas nyt jo suotaisiin.
Paljon peukkuja kaikille piinailijoille! Ja halaukset tippuneille.Palailen kertomaan kuis kävi niin viim. lauantaina.
Ja tietysti tsemppiä piinailijoille ja tippuneille onnea huhtiksissa!
Mä testasin maanantaina sen haamun mammaksin testillä ja päätin sitten keskiviikko aamuna tehdä uuden testin. No, haamu tuli mutta haaleampi kuin se maanantain :(. Arvatkaas vaan kuinka petyin. Eilen kävin sitten apteekissa ja ostin aconin testin kun jotenkin alkoi tympimään noi haamut (toinen niistä just ja just erottui). Tänään aamulla tein sen aconin ja punainen vaalea viiva siihen ilmestyi! Ei siis enään mikään haamu. Apua! Kai se nyt sit on jo melkoisen varmaa että joku siellä mahassa aloittaa taivaltaan! Toivottavasti pysyy mukana loppuun asti! Meille ois sitten tulossa kakkosen ja kolmosen ikäeroksi aika tasan 1,5v. Nyt vähän täälläkin kädet tärisee... ;)
Tänään tuli menkat, joten huhtiksiin siirryn..
Onnea kaikille plussaneille ja plussaonnea sitä tarvitseville=)
Jäde kp 1/28-32
Onpas täällä pllut taas tuloksekas alkuviikko :) Plussanneita pilvin pimein. Tosi, tosi paljon onnea teille ja kaikkea hyvää odotukselle :)
Tädin saamille pahoittelut ja nähdään luultavimmin huhtikuisissa sitten paremmalla onnella.
On:kp 19/28-35 eikä ovista ole näkyny. Harjoitelleet olemme ahkerasti, että osaamme sitten ensi kierrossa suorittaa plusssatemput.Tänään pitäisi lähteä matkalle ja palailen sieltä sitten reilun viikon päästä. Toivottavasti täällä on taasen paljon plussanneita, kun pääsen lukemaan.
Mukavaa viikkoa kaikille :)