oireista
oon nyt ihmetelly,kun mulla tuo vatsa on kovin kummallinen.
Koko ajan nälkä vaikka syö kuinka ja sillai vihloilee vähän väliä ja hieman äklötys oloa on.
Mulla ei ole ennen vatsa ollut noin,herkkä 2 lasta on jo.
Onko kenelläkään vatsa kovin herkkä jos raskaana? vähän vaikeasti selitetty tää mun tekstini,mutta näin se vaan nyt on =)
Kommentit (4)
Mulla on kiertopäivä 17/28
ollaan yritetty vauvaa n. 5 viikkoa =)
aattelin testata 26.11 milloin sä meinaat testata?
kiva kuulla että jollain muullakin on samantapaisia oireita,sitä
on vaan niin vaikeetä selittää tarkalleen.
Arabella07, meillä on melkein sama kp, mulla 17/28 meneillään tänään!
Mulla oli jokunen aika sitten " ihan selvät oireet" mutta nyt ne on vähän hiipuneet...Väsyttänyt enemmän ja mulla on kans mahassa jotain outoa, vaikea kans selittää mutta alavatsa on semmonen futis, kivikova ja tommonen kumpare tossa alavatsassa mitä mulla ei oo ennen ollut..paineen tunnetta välillä ja sellaista juilintaa..nännit mulla on ollut tosi arat kans. Okei, voin kuvitella kaiken ja totuus voi olla että olen vaan mässäillyt viime aikoina enemmän kun normaalisti mutta enpä nyt vielä luovuta toivoa....Ajattelin testailla pe 30.11 jos maltan odottaa sinne asti, tietty jos edes tarvii testata...
minäkin olen huomannut omituisuuksia tällä kierrolla (17/29) vatsaa vihlaisee välillä kipeästikin ja yhden kerran aivastaessa tuntu kunnon nipistys... Myös tuntuu ns. lievää menkkakipua... ja vatsa on sekaisin... nännejä aristaa ja välillä koko rintoja... Kohta tulee 8kk ehkäisyn lopettamisesta. alkaa tuntua jo vähän toivottomalta... no jospa nyt olis tärpäny... Tsemppiä muille oirehtijoille =)
Kauanko ootte yrittäny vauvaa?millä kiertopäivillä oot? Mulla on hieman samankaltaisia oireita kuin sulla, mutta mulla on sellasia " perhosia" mahassa koko ajan ja maha on sekaisin..
Oisi se kyllä mahtava homma jos tulisi plussa testiin, mutta koskaan ei voi olla varma =(
Oletko ajatellut milloin testata?