Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus on yksi seitsemästä kuolemansynnistä. Mistä Sinä olet kateellinen?

Vierailija
27.04.2020 |

Minä olen laupias. En tunne kateutta ketään kohtaan. Olen iloinen, jos joku saavuttaa jotain ansiostaan tai ansiottomuuttaan. Köyhä lottovoittaja tai bisnesmiljonääri, ihan sama. Olen hyvilläni, jos jotain onnistaa.
Onko muita?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistumisesta, enkä siitäkää ”kateellinen”, vaan tavoittelen tilaa. Mikään muu ei kiinnosta.

Vierailija
2/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on sekä kapitalismin, että sosialismin ainoa uusiutuva, loppumaton voimavara.

Ilman kateutta ei tapahdu uudistuksia. Ilman kateutta ihmskunta taantuu. Ei tapahdu edistystä.

Mikään firma ei kehity, jollei kadehdi paremmin menestyvää ja pyri parempaan.

Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pillukade. Jos joku alfa-uros saa pildeä joltain supermimmiltä, se on mielestäni ihan ok, mutta jos joku perusjarmo saa joltain kaunottarelta, niin olen kateellinen. Minullehan se olisi kuulunu! Tana!

Vierailija
4/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, sosiaalisuus, rahaan liittyvät asiat.

Vierailija
5/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla kateellinen, mitä sillä saavuttaa? Ainoastaan katkeroituu ja myrkyttää itsensä, sitäpaitsi asioiden eteen täytyy tehdä yleensä töitä, jos haluaa savuttaa jotain. Se mitä ei ole mahdollista, saavuttaa ei ole edes saavuttamisen arvoista.

Vierailija
6/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan olen kateellinen etätyöläisille tällä hetkellä ja kotoilufiilistelijöille, jotka elävät nyt "hidasta elämää", mutta vain hiukan.

Vierailija
7/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta, nuoruudesta, pitkistä raajoista, rahasta, rakastavista vanhemmista + hyvästä aviomiehistä ja ystävistä

Vierailija
8/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan olen kateellinen etätyöläisille tällä hetkellä ja kotoilufiilistelijöille, jotka elävät nyt "hidasta elämää", mutta vain hiukan.

En keksinyt ensin yhtään asiaa, josta olisin kateellinen, mutta toden totta. Olen kateellinen niille, joilla on runsaasti vapaa-aikaa ja mahdollisuus olla päivät kotona ja rentoutua tai tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
9/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä.

Vierailija
10/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että joillain miehillä on paljon valinnanvaraa naisten suhteen ja he saavat helposti sekä seksiä että parisuhteen.

Vierailija
11/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, luin otsikon väärin, luulin että kyselit ”mikä kuolemansynti sinä olet”.

Vierailija
12/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että joillain miehillä on paljon valinnanvaraa naisten suhteen ja he saavat helposti sekä seksiä että parisuhteen.

Tästä minäkin olen kade, sukupuolet vain toistepäin

Vierailija
13/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni etätyö on ollut vaativampaa, kuin normaalityö.

Vierailija
14/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaasta mediasta, fiksuista ihmisistä, upeasta ilmastosta, omasta saaresta tropiikissa jossa ei ole muita!

Vierailija
15/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen terveille ihmisille. Mielestäni minulla on ihan "oikeus" olla kateellinen, sillä miksi ajattelisin, että olemme samassa asemassa, kun emme kerran ole? Tietenkään kateus ei ole mikään mukava tunne, mutta en usko että se kieltämällä asian lähtisi yhtään minnekään nopeammin.

Vierailija
16/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluäänestä ja -taidosta. Itsellä ei ole kumpaakaan.

Vierailija
17/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kauniille naisille, jotka ovat normaalipainoisia, sillä itse olen possu, enkä pysty lopettamaan ahmimista

-sosiaalisille ihmisille, itse olen sosiaalisesti taitamaton

-Ihmisille, joilla on kumppani tai ystäviä. Liittyy tuohon sosiaaliseen taitamattomuuteeni, että olen sinkku ja kaveriton.

-Ahkerille ihmisille, jotka jaksavat opiskella itselleen korkeakoulututkinnon. Minä jaksoin vain amiksen.

-Uskovaisille. Heillä on varmaan rauhallinen olo. Itseäni ahdistaa ja ajattelen kuolemaa päivittäin.

N26

Vierailija
18/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla kateellinen, mitä sillä saavuttaa? Ainoastaan katkeroituu ja myrkyttää itsensä, sitäpaitsi asioiden eteen täytyy tehdä yleensä töitä, jos haluaa savuttaa jotain. Se mitä ei ole mahdollista, saavuttaa ei ole edes saavuttamisen arvoista.

Aivan. Kateelliset yleensä ensin tuomitsee ja sitten luovuttaa. He eivät siis itse kehity, koska keskittyvät kadehtimiseen ja näin heistä tulee vielä kateellisempia ja usein myös vihaisia, ilkeitä jne.

Vierailija
19/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesta avioliitosta, notkeudesta, soittotaidosta ja hyvästä kielipäästä.

Vierailija
20/44 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kateelliset yleensä ensin tuomitsee ja sitten luovuttaa. He eivät siis itse kehity, koska keskittyvät kadehtimiseen ja näin heistä tulee vielä kateellisempia ja usein myös vihaisia, ilkeitä jne.

No miten minä voisin saada itselleni nämä asiat joista olen muille kateellinen: onnellinen lapsuus, pitkät raajat, 15 vuotta vähemmän ikää?