Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mustasukkaisuus on sairautta?

Vierailija
03.07.2006 |

Mies kun " epäilee" jo melkein postinjakajaakin, yleensä on naispuolinen mutta lomittajan mies... Mennä viikolla kun lähdin alennuksista ostamaan lapsille vaatteita, mies väkipakolla yritti minut saada soittamaan tätinsä kaveriksi, en siis olisi saanut mennä yksin... Ei enää jaksa tuollaisia juttuja. En edes käy missään koskaan, muuta kuin asioilla, ruokakaupassa ja perhanan neuvolassa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, pahemmaksi menee. Tai koita saada se hakemaan apua. Voimia!

Vierailija
2/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan samanlaista kunnes " pakotin" miehen hakemaan apua itselleen. En voinut roskia viedä ilman että mies kyttäsi parvekkeelta - jos vaikka olinkin sopinut romanttiset treffit jonkun kanssa roskiskatokselle. ;) Koiraa ulkoiluttaessani sain tarkistussoittoja ja auta armias jos taustalta kuului miehen ääni (kuten esim. koirapuistossa helposti käy). Yms. yms.

Nyt miehen keskusteluterapian ja masennuslääkityksen avulla ollaan päästy elämään kuin normaalit ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jätä se, pahemmaksi menee. Tai koita saada se hakemaan apua. Voimia!

Vierailija
4/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitat saada hänelle apua. Oletko varma ettei hän petä sinua?

Vierailija
5/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei itse viihdy yhtään yksin ja siks kuvittelee etten minäkään. Jopa synnytykseen tyrkytti mulle kaveriks jotain tutun vaimoa. Vai epäiliköhän se että mä alan suhteeseen kätilön kanssa? Pitäis aina kuulla molempia osapuolia ennen kun leimaa sairaaksi ketään

Vierailija
6/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla yönkin poissa kun etukäteen sovitaan. Mutta en ole KOSKAAN epäillyt että pettäisi.

ap

Vierailija:

koitat saada hänelle apua. Oletko varma ettei hän petä sinua?

Vierailija
7/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti vaan nuo epäilijät ovat itse petollisia... Mitäs jos ottaisit asian puheeksi...

Vierailija
8/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kumpa äiti olisi tajunnut jättää isän ajoissa, jos/kun tilanne jatkuu ja pahenee. Ei parisuhteen pidä olla mikään vankila, sairaalla pohjalla oleva parisuhde ei ole myöskään lapsille hyväksi. Joskus ero on se vähemmän huono vaihtoehto. Haluaisin kuitenkin myös uskoa, että ihmiset voivat muuttua... Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa, uskotko, että hänet voisi saada ymmärtämään, että HÄNEN -ei sinun!- pitää muuttaa käyttäytymistään?

Vierailija
9/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin iloinen jos mies olis kiinnostunut mun tekemisistä. Paljon kurjempaa on olla välinpitämättömän miehen vaimo uskokaa tai älkää.

Vierailija
10/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan lapsille ole oleellisinta se, että heillä on saman katon alla asuvat vanhemmat, varsinkaan silloin jos toisella on vakavia mielenterveysongelmia. Ja siis sellaisia, jotka vaikuttavat koko perheeseen negatiivisella tavalla.

Menkää pariterapiaan!