Alkaa jo pitkästyttää tämä kotona olo. Uusia vinkkejä?
Oli pari kuukautta hauskaa katsoa elokuvia, mutta tieto siitä, ettei mihinkään pääse ainakaan ennen syksyä, tuntuu jo sietämättömän pitkältä. Kirjoja en lue. Mitä muuta yksin asuva voi tehdä?
Kommentit (54)
Opettele lukemaan kirjoja. Ei se hukkaan mene.
Pelaa koronaa. Voi sitä yksinkin pelata. Laita vaikka kaikki nappulat kentälle, ja lätki jokaista väriä vuorotellen, ja katso, mikä väri voittaa.
Lähde ulos. Jos asut stadissa niin lähde shoppailemaan.
Suosittelen geokätköilyä. Tulee nähtyä uusia paikkoja ilman ihmismassoja.
Ja sisällä tili Steamiin ja pelaamaan koneella. Tai Board game arenassa lautapelien digiversioita.
Tee pihahommia, itse olen haravoinut, kitkenyt, mullannut ja istutellut kuukauden pihalla. Tulee hyvä mieli ja kaunis piha kesäksi. Rahaa on kyllä palanut uusiin kasveihin aika lailla, muttasitä on säästynyt monessa muussa asiassa.
Ajatella ap, mikä mielikuvitus ja luovuus sekä tietämys sinulla on: Kotona voi tehdä kahta asiaa - katsoa elokuvia tai lukea kirjaa... Lopun tiedon tarvitset muilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalille? Ostoskeskuksia kiertämään? Ikeaan ym...onhan noita. Ei sun pakko siellä sisällä ole olla.
Eikö kauppakeskuksissa oleilua ole neuvottu välttämään? Itestä olisi kiva käydä ostamassa itelle jotain vaatetta, mutta en tykkää kiireellä käydä, jos ei uskalla siellä kauan olla.
Vierailija kirjoitti:
Tee pihahommia, itse olen haravoinut, kitkenyt, mullannut ja istutellut kuukauden pihalla. Tulee hyvä mieli ja kaunis piha kesäksi. Rahaa on kyllä palanut uusiin kasveihin aika lailla, muttasitä on säästynyt monessa muussa asiassa.
Ei ole pihaa.
Voimistelet ja käyt ulkona lenkillä.
Tee käsitöitä. Aloittelijalle on villasukkaparissa hyvin hommaa useaksi illaksi.
Kuuntele äänikirjoja, niin sivistyt.
Osta ukulele ja opettele soittamaan sitä.
Tarjoudu vapaaehtoiseksi puhelinpäivystäjäksi johonkin hyväntekeväisyysyhdistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pihaa.
Kai nyt joka talossa on joku piha? Voihan sitä mennä kaunistamaan yhteistäkin pihaa, mutta onhan rivareissakin pienet etu ja takapihat. Jos asut kerrostalossa rakenna tai osta istutuslaatikkoja parvekkeelle ja ala viljellä hyötykasveja, kuten yrttejä ym.
Kerää kasveja, kuivaa ne ja tee kasvio. Opit latinaakin.
Kuntosalille? Ostoskeskuksia kiertämään? Ikeaan ym...onhan noita. Ei sun pakko siellä sisällä ole olla.