Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia härkämiehet ovat tai millaisina härkiä pidät?

Vierailija
27.04.2020 |

Näin nyt tuosta rapuketjusta innostuneena kun nykyinen oma etädeittikumppani on horoskoopiltaan härkä ja koronan vuoksi emme ole vielä tavanneen kasvotusten niin että oltaisiin läsnä toistemme kanssa ja tutustuttaisiin toisiimme kunnolla. Ovatko härkämiehet kilttejä tai luotettavia? Rehellisiä? Ystävällisiä? Millaisia kokemuksia teillä on härän kanssa seurustelusta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sonneja sängyssä, mutta muuten ärsyttävän härkäpäisiä kaikessa. Näkee helposti punaista ja suuttuu herkästi. On kuin villi kesytön eläin. Sopii yhdenyön juttuihin ja teini-iän seurusteluun mutta perheenperustamiseen häristä ei ole.

Härkä on palliton sonni.

Vierailija
42/47 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on härkä, olemme molemmat härkiä. Mieheni on jääräpäinen, joskus mielipiteissään hieman sovinisti, komea, tyylikäs, rakastaa kauneutta, on loistava kokki, ansioitunut liikemies, sosiaalinen, erittäin miehekäs ja henkisesti vahva, antelias, musikaalinen, hyväsydäminen ja en ole tähän päivään mennessä tavannut ketään joka ei hänestä pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mutta laiska.

Vierailija
44/47 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättikokoiset kivekset ja isot mulkut niillä on. Mylvivät ja ryntäilevät edes takaisin pellolla.

Puhut sonneista. Härällä ei ole kiveksiä.

Vierailija
45/47 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mutta laiska.

Elämäni on sellaista kun minä haluan sen olevan. Ei sellaista kun sinä haluaisit sen olevan.

T. Härkä

Vierailija
46/47 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kuin Olli Herman. Nam.

Vierailija
47/47 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että vieläkin ihmisiä luokitellaan tai heistä tehdään ennakko-oletuksia horoskoopin perusteella. Itse olen myös ketjun otsikkoon kuuluva mies ja osasta ketjuun kirjoitetuista ominaisuuksista tunnistin itseni, kun taas osa ei osunut lähellekään. Olen herkkä, mutta itsepäinen. Tunteella elävä, mutta pohjimmiltaan pragmaatikko. Tulistun herkästi, mutta en useinkaan näytä sitä ulkoisesti. Olen uskollinen ystävä ja koen välillä liiankin suurta empatiaa toisia kohtaan. Olen pohtija, itsenäinen ajattelija ja välillä jopa omaksi harmikseni liiallinen individualisti. Olen unelmoija, mutta monessa asiassa myös liian nopeasti luovuttaja. Pystyn pitkäjänteisyyteen, mutta tämä täytyy tapahtua minun ehdoillani. Olen keskustelija, en riitelijä. Tykkään ihmisistä, mutta nautin myös yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Innostun helposti, mutta usein innostus ei kanna loppuun asti. Saatan omalla toiminnallani aiheuttaa joskus pettymyksiä - en tarkoituksella ja näitä toimiani jään katumaan ja pohtimaan pitkiksi ajoiksi syyttäen niistä itseäni.

En tiedä miten nuo sopivat härän horoskooppiin, mutta sopivat tai eivät niin uskon silti olevani enemmän kokemuksieni ja persoonani summa kuin minkään tietyn horoskoopin ennaltamäärittämä, rajattu ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi