Millaisia härkämiehet ovat tai millaisina härkiä pidät?
Näin nyt tuosta rapuketjusta innostuneena kun nykyinen oma etädeittikumppani on horoskoopiltaan härkä ja koronan vuoksi emme ole vielä tavanneen kasvotusten niin että oltaisiin läsnä toistemme kanssa ja tutustuttaisiin toisiimme kunnolla. Ovatko härkämiehet kilttejä tai luotettavia? Rehellisiä? Ystävällisiä? Millaisia kokemuksia teillä on härän kanssa seurustelusta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääräpäinen jyrä. Vain hän on oikeassa. Vain hänellä on oikeus olla äänessä. Sängyssä täysi lahna ja osaamaton. Mielikuvitukseton, tylsä. Narsistinen. Jos joku onnistuu loukkaamaan niin hirveä draamaqueen ja osaa itkeä näyttävästi. Pullistelija ja öykkäri, mutta tosipaikan tullen täysi vellihousu ja pelkuri. Saattaa myös yllättää ja silloin on kuin peruskallio johon voi turvata. Hyvinä puolina rehellisyys ainakin suurimman osan aikaa, ainakin sen verran kun omat juttunsa uskoo. Luotettava, tarkka ja huolellinen. Omaa perusrehellisen luonteen pohjimmiltaan. Kaiken alla haavoitettu lapsi, jota tämä mylvivä idiootti suojelee ja jonka päälle on rakentanut paksun kuoren.
Horoskooppi ei määritä persoonallisuutta :D
Olen itse härkä ja myös mieheni on härkä. Olemme kumpikin hyvin maanläheisiä ja lempeitä ihmisiä. Mieheni varsinkin on hyvin kaukana minkäänlaisesta statuskeskisyydestä tai pröystäilystä, esim. hän ei vaatteilla koreile. On varmasti jääräpää jos kukaan pyrkii häntä pakottamaan olemaan jotain muuta kuin hän on, tai haastamaan minkäänlaiseen kilpailuun. Sellainen ei meitä kumpaakaan kiinnosta.
Eli se, että te olette miehenne kanssa jotain sulkee pois sen mahdollisuuden että kuvaamani kaltainen ihminen on olemassa? Ok. Sinä voit kertoa omasta härkä horoskoopin omastav miehestäsi sitten, se ei kuitenkaan hävitä maailmasta sitä ihmistä kenestä minä kirjoitin. Ai niin, unohdin mainita hänestä vielä sen, että härän kanssa joutuu aina vääntämään rautalankaa kun ne on vähän tyhmiä ja yksinkertaisia.
Niin lähdit sitten heti haukkumaan, se kertonee sinusta kaiken tarpeellisen.
Minä rakastuin tulisesti muutama vuosi sitten, ja totta kai sitten piti katsoa yhteensopivuushoroskooppejakin. En usko horoskooppeihin (enkä muuhunkaan, uskonnot mukaan lukien), mutta oli teinimäisen kiva nähdä, että suurin piirtein kaikkien "kartoitusten" tuloksena olimme vähintään 95-prosenttisesti yhteensopivia. Kokeilin monella muullakin syntymäajalla, mutta vain tällä sain upeita tuloksia, ja sehän oli merkittävää. Miehen parhaat puolet, joita oli paljon, olivat juuri toivomieni kaltaisia, ja jokin itsepäisyys tai tilintarkastajamaisen kireä jämptiys kaikessa oli helposti väännettävissä positiiviseksi ominaisuudeksi.
Mies ei lopulta kuitenkaan ollut kiinnostunut minusta. Olin ja olen edelleen hirveän loukkaantunut ja sydänsuruinen. Tässä on hänestä luonnekuvaus, jonka voin tässä mielentilassa allekirjoittaa viimeistä kirjainta myöten:
Härkä inhoaa kylmää ja kuumaa ja yksinoloa ja seuraa ja kovia ääniä ja liikaa hiljaisuutta... Härät ovat todella heikkoja ihmisiä sisältään ja valittavat joka asiasta. He kuvittelevat olevansa vahvoja ihmisiä, mutta todellisuudessa he ovat varsinaisia jeesmiehiä ja -naisia. Härälle ei koskaan käy mikään. Härät nukkuvat paljon.
MOTTO: "Emmää..."
TYÖPAIKKA: Aina kun menet asioimaan jonnekin, jossa pitäisi saada joku hoitamaan asiasi jämptisti, esiin piipertää koko työpaikan ainoa härkä, joka sanoo "kyllä" aina kun sinäkin sanot ja "ei" aina kun sinäkin sanot.
AUTO: Iso mutta vähän kuluttava.
Oma luonnehoroskooppini on sitten tämä, ja tämäkin on ihan totta:
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eikä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita ja he tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka ovat tähän joutuneet.
MOTTO: "Kukaan ei pidä minusta!"
TYÖPAIKKA: Mikä tahansa, sillä ravut ovat ikävä kyllä usein hyvin varakkaita, vaikka tekisivät mitä.
AUTO: Iso perheauto, jonka on itse ostanut, mutta suree asiaa koska haluaisi Ferrarin.
Onneksi horoskoopit ovat pelkkää leikkiä, paitsi tietysti niille, jotka tekevät niillä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä kuule tiedä. Horoskoopit on täysin päästä keksittyä p. skaa. En tiedä onko yksikään tutuistani horoskoopiltaan härkä eikä kiinnosta. Jokainen ihminen on yksilö, et voi niputtaa ihmisiä samaan syntymäajan perusteella.
Yllättävän paljon härän tähdistön alla syntyy kokkeja, puutarhureita ja poliitikkoja. Ja jotka kaikki ovat luonteeltaan poikkeuksellisen periksiantamattomia ja materialistisia.
Lähde tälle tilastotiedolle?
Härkämiehen, eli Minotauroksen, tuttavallisesti "Miniksen" erottaa tavallisesta miehestä se, että hänellä on puoliksi ihmisen ruumis ja puoliksi härän. Yleensä nämä elävät labyrinteissa ja vaativat joka yhdeksäs vuosi uhrilahjoja.
Ovat sonneja sängyssä, mutta muuten ärsyttävän härkäpäisiä kaikessa. Näkee helposti punaista ja suuttuu herkästi. On kuin villi kesytön eläin. Sopii yhdenyön juttuihin ja teini-iän seurusteluun mutta perheenperustamiseen häristä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ovat sonneja sängyssä, mutta muuten ärsyttävän härkäpäisiä kaikessa. Näkee helposti punaista ja suuttuu herkästi. On kuin villi kesytön eläin. Sopii yhdenyön juttuihin ja teini-iän seurusteluun mutta perheenperustamiseen häristä ei ole.
Hah, olen ollut härkämieheni kanssa yhdessä 18 vuotta. Hän on hyvin nöyrä ja lojaali ihminen.
härkämiehet? En oo semmosista kuullutkaan. Luulis niillä joku sonni/härkä navetassa olevan? Minä oon niin vieraantunut maataloudesta, että en edes tiedä onko tuo sama asia. Aina ennen vanhaan puhuttiin sonneista.
Käytä vaikka googlea, jos sieltä löytyisi parempi vastaus.
Härät ovat mielikuvituksettomia äijiä jotka luottavat valmiisiin instituutioihin. Kovia herkuttelemaan, kokkaamaan, syömään ja puhumaan ruuasta. Hitaita liikkeissään. Etsivät aina naisen jota saa rassata rauhassa kakkoseen. Hammaslääkäripelkoisia.
Tapailin hetken härkämiestä joka oli naismainen nössö. Aivan liian kiltti, herkkis, lapsenomainen.
Tuntui kun olisi naisen kanssa, tietynlainen miehuus häneltä puuttui täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin hetken härkämiestä joka oli naismainen nössö. Aivan liian kiltti, herkkis, lapsenomainen.
Mieheni on herkkä ❤️ ja niin olen minäkin.
T. Naispuolinen härkä
Minun mieheni on härkä. Aivan timantti mieheksi. Uskollinen, rehellinen, rauhallinen. Tykkää luksuksesta, on hyvä bisneksessä. Ei mikään kauhean puhelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on herkkä ❤️ ja niin olen minäkin.
T. Naispuolinen härkä
Ihanaa! Minullakin on herkkä kalamies. ❤️
T. Härkänainen
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on härkä. Aivan timantti mieheksi. Uskollinen, rehellinen, rauhallinen. Tykkää luksuksesta, on hyvä bisneksessä. Ei mikään kauhean puhelias.
Täällä sama kokemus. Mies kylläkin vielä puheliaskin.
Vierailija kirjoitti:
Härkämiehen, eli Minotauroksen, tuttavallisesti "Miniksen" erottaa tavallisesta miehestä se, että hänellä on puoliksi ihmisen ruumis ja puoliksi härän. Yleensä nämä elävät labyrinteissa ja vaativat joka yhdeksäs vuosi uhrilahjoja.
Ja se yhdeksän välivuotta meneekin sitten valittaessa mammapalstalla kuinka kaikki naiset haluavat vaan jännittäviä miehiä eivätkä vilkaisekaan meitä "miniksiä" päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se yhdeksän välivuotta meneekin sitten valittaessa mammapalstalla kuinka kaikki naiset haluavat vaan jännittäviä miehiä eivätkä vilkaisekaan meitä "miniksiä" päin.
Tämä selittää myös miksi "Minikselle" ei kelpaa muut kuin nuoret neitsyet:
"Ateenan kuningas Aigeus oli aikoinaan aiheuttanut Minoksen pojan kuoleman Ateenaa vastaan käydyssä taistelussa, ja siitä kostoksi Kreetan kuningas antoi käskyn, että Ateenan oli joka yhdeksäs vuosi luovutettava seitsemän nuorta miestä ja seitsemän nuorta neitsyttä uhrattavaksi labyrinttiin teljetylle Minotaurokselle."
Jännittäviä ja aina sarvi kovana?
Jättikokoiset kivekset ja isot mulkut niillä on. Mylvivät ja ryntäilevät edes takaisin pellolla.
Puolisoni. Oikeudenmukainen, rauhallinen, käytännöllinen mutta mielikuvituksekas, harkitseva vaikka joskus spontaanikin, kärsivällinen ja ahkera, nautinnonhaluinen (mutta kaikkea kohtuudella), erinomainen kokki ja puutarhuri, miehekäs lempeällä ja vahvalla tavalla. Ulospäin vaikuttaa paljon totisemmalta ja viileämmältä mitä oikeasti onkaan. Kultakimpale!
Vierailija kirjoitti:
Jättikokoiset kivekset ja isot mulkut niillä on. Mylvivät ja ryntäilevät edes takaisin pellolla.
Tämä.
En minäkään usko horoskooppeihin, en usko myöskään Jumalaan mutta keskustelen silti teologiasta mielelläni. Kokeile joskus heittäytyä, älä ota niin vakavasti elämää.