Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulut voisi avata muualla Suomessa

Vierailija
27.04.2020 |

Koulujen osalta rajoituksia voisi hyvin höllentää muualla Suomessa. Uudellamaalla koulut voisi olla suljettuna kevätlukukauden loppuun saakka, ja muualla koulut voisi avata heti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluja ei ole mitään järkeä pitää suljettuina koko maassa. Tämä on just sellainen rajoitus joka voitaisi tehdä aluekohtaisesti tautitilanteen mukaan. Eihän rajojakaan suljettu jokaisessa maakunnassa. Miksi siis koulujen kanssa toimittaisi toisin.

Se on juuri näin ( koskee myös ravintoloita). Sitten myös niin että avataan 1-3 luokkat (jolloin luokat voidaan jakaa pieniin ryhmiin), 9 luokka, niin että kaikki saa mahdollisimman oikeudenmukainen päätös arvosanat, sekä ammattikoulussa että opiskelijat pääse tekemään lopputyönsä. Riskiryhmään kuuluvat jää kotiin. Eli aika pitkälti Saksan malli.

Vierailija
22/24 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa on joka puolella.

On, mutta ei niin paljoa että kotona pysyminen olisi jokapuolella välttämätöntä. Rajoituksia ei saa pitää voimassa vain sen takia, että ne joidenkin mielestä on mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa ap kakka.

Koronaa on yhtälailla täällä muuallakin. Minun lukiolaiseni ei kouluun mene, olen riskiryhmäläinen, enkä halua ainoaa lastanikaan menettää. Tee sinä omille muksuillesi mitä haluat, minun ei kouluun mene.

Vierailija
24/24 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistapa ap kakka.

Koronaa on yhtälailla täällä muuallakin. Minun lukiolaiseni ei kouluun mene, olen riskiryhmäläinen, enkä halua ainoaa lastanikaan menettää. Tee sinä omille muksuillesi mitä haluat, minun ei kouluun mene.

Kyllä menee jos hallitus niin päättää. Ei täällä muiltakaan ole kyselty, että sopiiko joku rajoitus nyt perhe Lötjöselle vai ei, ja mikä rajoitus tuntuis nyt kivoimmalta noudattaa.