Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi ovelasti selvittää onko toinen pinnallinen

Vierailija
27.04.2020 |

Niin, ettei itse anna vaikutelmaa pinnallisesta mutta saa toisen kiinni jos on sellainen.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pinnalliselle tulee edes mieleen tehdä selvitystä muiden pinnallisuudesta. Näin!

Vierailija
62/68 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen ihminen pyrkii parisuhteessa ratsastamaan toisen ulkonäöllä, statuksella tai karismalla.

Kysy kelpaisiko hänelle mukava tavallinen pyöreäposkinen maatalouslomittaja suhteeseen. Mies tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-pinnallisuutta kun harvoin on tarpeen/tulee mieleen korostaa erikseen.

Tapasin ensimmäistä kertaa tapailemani miehen naispuolisia kavereita. Yksi heistä totesi minulle jossakin vaiheessa iltaa huomatessaan ulkona alkaneen sataa, että "mua ei onneksi haittaa, mä kun en käytä ikinä meikkiä". Tuntui, että hän tällä korosti olevansa epäpinnallinen, ja se sai hänet vaikuttamaan hyvin pinnalliselta.

Totta. Joillakin asiat kääntyvät itseään vastaan ja heistä tuleekin muiden mielestä noloja typeryksiä, vaikka he eivät itse niin ajatelleetkaan. Tämäkin ap:n kysymys kääntyi itseään vastaan.

Vierailija
64/68 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pinnalliselle tulee edes mieleen tehdä selvitystä muiden pinnallisuudesta. Näin!

Tai ehkä hänellä on jokin ulkoinen ominaisuus, jota pelkää sen paljastuessa toisen juoksevan karkuun. Vaikkapa akne, pahoja arpia vartalossa, toinen rinta onkin proteesi, tekohampaat, mitä vain.

Vierailija
65/68 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/68 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pinnallisuus oikein edes tarkoittaa? Onko kukaan loppujen lopuksi pinnallinen?

Vierailija
67/68 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap ulkonäkökeskeisyyttä, vai sitä että keskustelut pyörivät kevyissä, pintapuolisissa aiheissa? Moni kevyitä aiheita suosiva käy elämässään ja sisimmässään hyvinkin syviä vesiä, ja suojaa itseään puhumalla etäisempien tuttujen kanssa lähinnä iltapäivälehtien lööpeistä.

Vierailija
68/68 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet kuunnellut varttitunnin tuttavasi kuulumisia sukulaisistaan ja sitten tajuat, että hän puhuu kuninkaallisista/salkkareista/emmerdalesta tms.

Ei tuokaan kerro pinnallisuudesta. Itse miellän pinnallisiksi golddiggerit ja sellaiset, jotka arvottavat toiset ihmiset ulkonäön perusteella. Syvällinenkin ihminen voi olla ajoittain kiinnostunut tv-sarjoista, enemmän kertoo älykkyydestä, jos jaksaa seurata jotain sarjaa vuosi toisensa jälkeen.

Voi kysyä esim. että kenet julkisuuden henkilön nimeää ihannekumppanikseen ja mistä syystä. Esim. Pamela Andersonista pitävät pinnalliset jne. Voi kysyä, miksi on valinnut tietyn ammatin, onko syynä raha vai mikä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme