Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpiin sinulla menee enemmän rahaa: omiin vaatteisiisi vai yhden lapsesi vaatteisiin?

Vierailija
29.07.2008 |

Eli siis meneekö rahaa enemmän omiin vaatteisiisi (per vuosi) vai lastenvaatteisiin per lapsi per vuosi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainokaiseni vaatteisiin menee muutama satanen (no, ehkä tonnin verran), kun taas omiin menee useita tuhansia euroja vuodessa, joten tämä oli helppo kysymys :-)

Vierailija
2/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kahden lapsen vaatteisiin yhteensä. Ostan kyllä kaikille paljon vaatteita mutta lasten vaatteita ostan enemmän alennusmyynneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen köyhä: Lapselle ostan pakollisen mahdollisimman hyvällä hinta-laatusuhteella ja aina edullisesti. Itselleni en osta ikinä mitään.

Vierailija
4/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa olla niin, että omiin vaatteisiini käytän enemmän kuin neljän lapsen vaatteisiin yhteensä - lapsille löytyy hyvin alennusmyynneistä ja kirpputoreilta, mutta itselle tosi harvoin mitään mikä miellyttäisi.

Vierailija
5/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopustyttö (4v) ja vähiten menee mieheni vaatteisiin.

Vierailija
6/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nyt raskausaikana en ole ostanut paljon mitään kun olen käyttänyt edellisen raskauden vaatteita "loppuun":

Vierailija
7/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänellekään ole varaa ostella ns. herätevaatteita.Omiini laitan rahaa vain ja ainoastaan alennusmyyntien aikana, joihin olen saanut aina säästettyä pari sataa. Sillä juuri ja juuri kuljen olematta alasti ja ihan nukkavierun näköinen.

Vierailija
8/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vaatteisiin!! Tytölle tulee ostettua vain kalliita merkkivaatteita. Puran ilmeisesti lapsuuden traumoja, sillä minut puettiin ylisuuriin ("pitää olla kasvun varaa"), rumiin ja halpoihin vaatteisiin. Tytär saa varmaan nyt sitten päinvastaisia traumoja! ;-)

Ai niin, käytän kyllä itsekin laadukkaita merkkivaatteita, mutta ostan paljon harvemmin kuin tyttärelle.

Vierailija
9/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulee aina jotain hankittua.

Vierailija
10/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostan paljon alennusmyynneistä, halpista ja merkkivaatetta. Kenkiin ja ulkovaatteisiin satsaan enemmän.

Itelle ostan harvemmin, mutta suhteessa kalliimpaa. Esim. lapsille en vois ikinä kuvitella ostavani 150€ lenkkareita, kun ne kuluu puhki yhdessä kesässä...

Vierailija
11/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuopuksen (n. 1 v.) vaatteisiin kuin omiini.

Kahden koululaisen/teinin vaatteisiin YHTEENSÄ taas meni vähemmän kuin omiini.

Tänä vuonna oon ostanu eniten itelleni.

Vierailija
12/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ostan mitään aniharvoin. lapsellekin vain tarpeelliset, mutta käyväthän ne vaatteet vähän väliä pieniksi.

Vierailija
13/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatteeni ovat kalliimpia kuin esikoisen vaatteet (jotka periytyvät nuoremmalle) mutta lapselle ostan enemmän, sillä lapsen vaatteet kuluvat ja sotkeentuvat käytössä enemmän kuin omani. Lisäksi lapselle joutuu ostamaan uusia päällysvaatteita ja kenkiä joka vuosi, kun taas omat, laadukkaat takkini ja kenkäni kestävät muutaman vuoden ja ostan uusia vain harvoin.

Vierailija
14/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään itse esimerkiksi monta vuotta jollakin talvi- tai syystakilla, mutta lapselle pitää ostaa joka vuosi uudet - ja vielä monet joka vuosi. Samoin on kalliiden talvi- ja ulkoilukenkien laita. Ostan lapselle joka kerta kauppakeskuksessa käydessäni jotakin vaatetta, itselleni huomattavasti harvemmin.

Vierailija
15/15 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan omiin, koska aikuisten vaatteet ovat niin paljon kalliimpia. Lapsella on ihan peruslaadukkaita vaatteita, samoin itselläni. Mutta ei niin kallista reimatekkiä edes löydy, joka maksaisi enemmän kuin kunnon ulsteri. Lisäksi mä ostan lapsen vaatteet usein alesta, nytkin koko syksy ja toivottavasti talvikin löytyi popista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan