Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Anoppi" toi lainaan jonkun helvetin " Mennään Naimisiin" -opuksen

Vierailija
03.07.2006 |

Helvata, että kiehahti. Muuten niin ihana ihminen sortuu tuollaiseen mokaan. Selasin sen minuutissa läpi, iskin anopin kouraan ja sanoin " luettu" . Mokoma prinsessahääopus ;(.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista voi kukaan kestää!

Huoks...

Vierailija
2/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ja mieheni välinen asia. Ja osaamme kyllä suunnitella häät ilman opuksia. Enkä mä nyt niin suuttunut, kiehahti vaan. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se siitä loukkaantunut. tuntee kyllä minut ja tullaan hyvin toimeen. taisi vaan kiusallaan tuoda. -ap-

Vierailija
4/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi vaan antoi kirjan sinulle, ei sen kummempaa. Miksi sinun pitää vielä korostaa, että " osaan suunnitella hääni" . No varmaan osaatkin, mutta miksi avun tarjoaminen ottaa noin koville? Pitääkö sun aina näyttää, että pärjäät omillasi? Eipä kovin hyvä lähtökohta miettien tulevaa liittoasi... Löysää ihminen nyt vähän ja anna ihmisten auttaa joskus.

Vierailija
5/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista hapannaamaa kukaan kauaa jaksa kyllä kattellakkaan.

Vierailija
6/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun pitää mitenkään NÄYTTÄÄ pärjääväni. Näin on vaan aina mun elämässä ollut. Ehkä siksi en osaa ottaa apua vastaan. Mitäs pahaa omillaan pärjäämisestä on? -ap-

Vierailija
7/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö ap katsahtaa peiliin?

Vierailija
8/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ottaa myös se puoliso huomioon. Vaan eiköhän anoppi jo ole nähnyt millanen olet

Vierailija
9/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot aika outo, kun sanot noin kun et edes tunne mua. Mistäs sitä koskaan tietää vaikka mies toisen löytäiskin. Ja lapsellinenkin olen, kaksi löytyy. Taidatte itse kaikki olla jotain anopin perseen nuolijoita, mulla ja anopilla on suorat rehelliset välit, asiat sanotaan niin kuin ne on. -ap-

Vierailija
10/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua. Elämän ja asioiden jakaminen näyttää tuottavan sulle vaikeuksia ja se ei ole mikään hyvä juttu. Elämä on elämisen arvoista silloin, kun sitä elämiseniloa saa jakaa muiden kanssa.

Vierailija
11/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku tarjoaa sinulle apua niin älä tulkitse sitä niin, että tämä ihminen haluaisi sinua hallita. Eri asia olisi jos anoppisi olisi sanonut, että pitäkää häät siinä ja siinä kirkossa kun meidän suvussa tapana tms. oikeasti tökeröä.

Neuvoja kannattaa kuunnella ja tehdä sen jälkeen omat johtopäätökset - vaikka olisi kuinka omilla toimeentuleva. Hyvät neuvot mieleen ja huonot voi unohtaa! Jos siinä kirjassa ei ole yhtään mitään hyvää (selaa uudestaan jos vaikka joku pieni yksityiskohta olisi), niin sano sitten anopille, että " kiitos lainasta, ei ollut ihan mun tyylinen kirja" . Ei sen enempää tartte numeroa nostaa.

Vierailija
12/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni sanoin, että mulla on muuten ihana anoppi. -ap-

Vierailija
13/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa toki epäkohteliasta vihjailla, että teidän pitäisi.

Vierailija
14/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häitä ei todellakaan ole suunnitteilla LÄHItulevaisuudessa, jos koskaan.

Vierailija
15/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja HALOO kuka on väittänyt etten ota puolisoani huomioon?

Vierailija
16/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella tulee ennen pitkää helposti burn out, koska kukaan ei pysty hallitsemaan kaikkia tilanteita täydellisesti esim. 85 vuoden ajan. Kaikenlaista voi elämässä sattua. On hyvä tajuta, että kuka tahansa voi tarvita apua.

Vierailija
17/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kelvannut hääopus, kun ei ole edes mitään häitä tiedossa?!? Ja joo, ihan oikeesti ymmärsin kyllä sun pointin :). Täytynee " löysätä pipoa" ;). -ap-

Vierailija
18/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen avoliitossa koska mies ei tahdo naimisiin ja olisin aika perkeleen vihainen jos " anoppi" toisi tuollaisen kirjan minulle!!! Miehelle sen voisi antaakin vinkiksi, mutta minä en tarvi enempää suolaa haavoihin.

Vierailija
19/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häät ois olleet suunniteilla mutta toi oli minusta toisten reviirille astumista anopilta.

Vierailija
20/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritti vihjata kirjalla. Jo hän ei esim. uskalla ottaa asiaa puheeksi ja halusi vain nähdä reaktiosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi