Sinkut: masentaako jatkuva miehen etsiminen ja pettyminen?
1,5 vuotta olen ollut sinkkuna ja etsinyt aivan kokoajan miestä. Kenen kanssa tehdä perhe ja rakastua. Kun on tinderit ja muut sen kuvitteli olevan helppoa. Vaan onko? Kaukana helposta!
Joko itse ei tunne miestä kohtaan yhtään mtn romanttista (heti ensi näkemältä pettymys) tai mies ei syty mulle. Yleensä tavoittelen liian hyviä miehiä.
Miten te muut sinkut, jotka haluatte perheen jakselette?
Kommentit (42)
Huutista prinsessaharhaisille katkeroille.
En ole koskaan etsinyt ketään. Kahdesti olen rakastunut yllättäen tuntemiini miehiin ja kumpikin juttu kaatui omaan mahdottomuuteensa, ja se masentaa.
Siis selvennykseksi ei masenna se, etten löydä jotain randomia miestä. Harva kiinnostaa.
Yli 3v sinkkuna eikä edelleenkään Tinderiä. Eikä hakua sen kummemmin päällä, tulee jos on tullakseen. Epätoivo houkuttelee vaan paskakärpäsiä...
Olen sinkku, mutta en etsi miestä. Juuri nyt tässä tilanteessa, kun istutaan kotona, oikein huomaan nauttivani siitä ettei ole kotona marisevaa, työpaikkansa menettänyttä miestä. Rauhallinen koti on minulle tärkeämpi kuin parisuhde.
En etsi enää mitään, koska minun ikäluokassa monet miehet jo plösön näköisiä, joten kiitos ei! Hankin koiran kaveriks, eikä tartte pettyä:))
Vierailija kirjoitti:
Huvittanut kyllä se jokapaikassa toistettu väite, että parisuhteen hakeminen nykyisin on helpompaa kuin koskaan. Bullshit! Kyllä se ennen oli paljon helpompaa, kun ei ollut näin paljon tarjontaa ja helppoutta joka tekee koko touhusta suoranaisen farssin. Kukaan ei kelpuuta mitään kun aina tekee mieli parempaa.
Kuvasit vain naisten ja miesmallien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa. Viisi vuotta jo kohta mennyt yksin. Mun jälkeen eronneet kaverit on jo pariutuneet moneenkin otteeseen. Joillain tulee miehiä ovista ja ikkunoista, itse en ole edes selvinpäin suudellut ketään eroni jälkeen. Itkettää olla tämmöinen hylkiö.
Niin että kännissä kuitenkin olet suudellut. Pakko harrastaa irtoseksimiehiä tinderistä tai baarista poimittuna, ja sitten itketään täällä kun ei ole seurustelusuhdetta. Luuletko ettei se näy miehille läpi, että suhtaudut lähtökohtaisesti miehiin välineellisesti, napaten jotain ylikomeita panomiehiä baarista tai tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa. Viisi vuotta jo kohta mennyt yksin. Mun jälkeen eronneet kaverit on jo pariutuneet moneenkin otteeseen. Joillain tulee miehiä ovista ja ikkunoista, itse en ole edes selvinpäin suudellut ketään eroni jälkeen. Itkettää olla tämmöinen hylkiö.
Niin että kännissä kuitenkin olet suudellut. Pakko harrastaa irtoseksimiehiä tinderistä tai baarista poimittuna, ja sitten itketään täällä kun ei ole seurustelusuhdetta. Luuletko ettei se näy miehille läpi, että suhtaudut lähtökohtaisesti miehiin välineellisesti, napaten jotain ylikomeita panomiehiä baarista tai tinderistä?
Voi miten väärässä olet. Kerran hippusen liian päissäni suutelin yökerhossa tanssimisen yhteydessä. Mies ehdotti vessapanoa. Yök. Tinderin lähialueen selattuani parin viikon aikana sain 3 matchia joista 1 kirjoitti ja lopetti parin viestin jälkeen. 1 poisti heti. Tämän jälkeen poistin itseni koko sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku = miehen etsijä ja pettyjä?
Hmm. Mutta kysymykseen vastaus - ei masenna. En ole kyllä etsinytkään ja aina välillä kun joku on silti löytynyt, niin en ole pettynyt.
Ei, vaan kysymys oli osoitettu sinkuille jotka etsivät parisuhdetta perheenperustamismielessä.
Vain nainen pystyy vetämään mutkat noin suoriksi ja "kuulemaan juuri mitä hän haluaa kuulla"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, mutta en etsi miestä. Juuri nyt tässä tilanteessa, kun istutaan kotona, oikein huomaan nauttivani siitä ettei ole kotona marisevaa, työpaikkansa menettänyttä miestä. Rauhallinen koti on minulle tärkeämpi kuin parisuhde.
Itselläni lähti yksi nainen ghostaamaan, kun 😴
🤮
Tavismiehenä seuran etsiminen on masentanut aina kun se on niin mahdottoman vaikeaa.
Vuosikausia vastentahtoista sinkkuutta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni lähti yksi nainen ghostaamaan, kun sanoin että _mahdollisesti_ on yt:t tulossa, en vielä tiedä, ja että treenaan siksi ammattiosaamista eteenpäin myös omalla ajalla. Eli nainen ghostasi, kun ilmoitin mahdollisesta rahatilanteen muutoksesta joka ei sinänsä olisi minun syyni, ja kerroin samaan hengeenvetoon, että treenaan jo valmiiksi osaamistani siltä varalta, että potkut tulisi, koska kun ammattiosaaminen on terässä, töitä saa nopeammin ja rahatilanne palautuu. Olen alalla, jossa ammattiosaamista voi treenata omilla välineillä omalla ajalla varsin tehokkaasti.
Vieläkö joku väittää ettei naiset ole rahanahneita lompakkoloisia?
m 37
Ei se mahdollinn yt ollut ongelma. Ongelma oli että teet hommia joissa voi tulla yt:t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni lähti yksi nainen ghostaamaan, kun sanoin että _mahdollisesti_ on yt:t tulossa, en vielä tiedä, ja että treenaan siksi ammattiosaamista eteenpäin myös omalla ajalla. Eli nainen ghostasi, kun ilmoitin mahdollisesta rahatilanteen muutoksesta joka ei sinänsä olisi minun syyni, ja kerroin samaan hengeenvetoon, että treenaan jo valmiiksi osaamistani siltä varalta, että potkut tulisi, koska kun ammattiosaaminen on terässä, töitä saa nopeammin ja rahatilanne palautuu. Olen alalla, jossa ammattiosaamista voi treenata omilla välineillä omalla ajalla varsin tehokkaasti.
m 37
Ei se mahdollinn yt ollut ongelma. Ongelma oli että teet hommia joissa voi tulla yt:t
No mitävittua?? Eihän se nyt minun vikani ole! Rupeenko itsekin ghostailemaan naisia vaikka siksi kun ne työskentelevät terveydenhuollossa, ja voi tulla korona?
Miehenä etsin pitkään naista parisuhteeseen ja perheen perustamiseen. Viime kuukausina vasta lopetin aktiivisen etsinnän ja koko ajatuksen. Keskityn omaan elämääni. Nyt on sellainen olo vasta, että voisi löytääkin parisuhteen, kun ei niin väkinäisesti etsi ja mieti kuka on tyyppiäni ja kuka ei. On paljon parempi tutustua ilman niitä ajatuksia ja antaa asioiden tapahtua tai olla tapahtumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m 37
Millaisia naisia sä oikein katselet? Mitä jos kiinnostuisit muistakin kuin niistä pinnallisista kaunokaisista joilla on varaa valita, tai niistä jotka haluavat lapsia mahdollisimman pian ja joiden on vain järkevää ja vastuullista etsiä silloin vakavaraista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m 37
Millaisia naisia sä oikein katselet? Mitä jos kiinnostuisit muistakin kuin niistä pinnallisista kaunokaisista joilla on varaa valita, tai niistä jotka haluavat lapsia mahdollisimman pian ja joiden on vain järkevää ja vastuullista etsiä silloin vakavaraista kumppania.
Se että treenaan ammattiosaamistani valmiiksi, mahdollistaa myös lapsenteon. Toisin kuin te naiset jotka työskentelette aloilla joilla osaamista ei vaadita, itse työskentelen alalla, jolla osaamista vaaditaan ja siitä maksetaan. Olis varmaan pitänyt lähettää sillekin idioottinaiselle tämä selitys vielä perään. Minun alallani osaaminen takaa työpaikan aina, vaikka edellinen firma menisi alta. Tuntematon tilanne varmaan naisten höpöhöpö-ammateissa toimiville kuten tämäkin tapaus oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei masenna. En ole homo.
Minä olen eikä siltikään masenna. Elämäni ei ole mitään pakonomaista kumppanin metsästystä. Jos joku hyvä tulee kohdalle niin kiva, jos ei niin ei haittaa sekään. En ymmärrä kuka haluaisi parisuhteeseen sellaisen kanssa joka ei itsekään kestä omaa seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m 37
Se että treenaan ammattiosaamistani valmiiksi, mahdollistaa myös lapsenteon. Toisin kuin te naiset jotka työskentelette aloilla joilla osaamista ei vaadita, itse työskentelen alalla, jolla osaamista vaaditaan ja siitä maksetaan. Olis varmaan pitänyt lähettää sillekin idioottinaiselle tämä selitys vielä perään. Minun alallani osaaminen takaa työpaikan aina, vaikka edellinen firma menisi alta. Tuntematon tilanne varmaan naisten höpöhöpö-ammateissa toimiville kuten tämäkin tapaus oli.
Kuka lienee se onnekas nainen, jonka ammattia sinä pidät höpö-höpönä. Se kun ei kerro kovin hyvää, että piää yhtään kenenkään alaa "höpö-höpönä" vaikka ise olsii miten vaativassa hommassa.
Siis leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä. Kuulostaa jotenkin tutulta. Mutta kaikkea ei voi saada, vaan pitäisi osata tyytyä muuhun kuin mahdottomaan.