Hesari normalisoi Milan Jaffia
Tämä umpirikollinen kyllä pääsee uhriutumaan ja selittelemään kuinka kiva poika hän on pohjimmiltaan. Ja kysymys kuuulu taas, miksi Hesari?
Kommentit (13)
Eikö sitä nyt saada karkotettua täältä?
Ja sen jälkeen siitä ei tarvitse kirjoitella enää ikinä mitään.
Jaffa kusettaa taas jotain sinisilmäistä toimittajaa mennen tullen. Miehen teot sen sijaan puhuvat puolestaan.
Saahan sitä sanoa mielipiteensä. Mutta uskon, että suomalaisten yleinen mielipide on silti, että rikoksen tekijät ulos maasta.
Samaa katselin, kohta on Milan levystuudiossa, ja tahkoo miljardeja kansantuotetta, VMP.
"Minäkin olen pohjimmiltani oikein kiva poika, vaikka äkkiä katsoen luulisi että olen täysi kriminaali".
Ei mulla muuta.
Iltasaasta hekumoi myös FREE MILAN!!
Toivottavasti hän jää suomeen ja perustaa suomalaisen naisen kanssa perheen. Siinä olis persuille taas yksi murheen aihe lisää.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä sanoa mielipiteensä. Mutta uskon, että suomalaisten yleinen mielipide on silti, että rikoksen tekijät ulos maasta.
Hesarissa?
Uhriutuminen oli odotettavissa, jutun kirjoittanut Jecaterina Mantsinen tainnut nielaista uhritarinan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltasaasta hekumoi myös FREE MILAN!!
Sama konserni.
Eikö sille ole vielä lätkäisty postimerkkiä ahteriin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa katselin, kohta on Milan levystuudiossa, ja tahkoo miljardeja kansantuotetta, VMP.
Vähän lisää aikaa eteenpäin, niin on vihervasemmiston ehdokkaana ja varsinainen ääniharava. Hesari kaukonäköisenä on jo alkanut vaalityön.
HYSÄRI!