Täällä TE-toimiston työntekijä, saa kysyä
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinulle, ap! Kaikki ne TE-toimiston työntekijät, joita olen tavannut tai joiden kanssa olen keskustellut puhelimitse, ovat olleet todella mukavan oloisia ihmisiä. Kuten tästäkin ketjusta näkee, kuntasektorin työntekijät saavat työpaikasta riippumatta niskaansa kaiken asiattomuudenkin ja ihmisten pahan olon. Osaathan jättää tällaiset kommentit omaan arvoonsa. Teet tärkeää työtä! <3 Kaikkea hyvää sinulle.
Te-palvelu on enemmänkin valtionsektoria. (Toki nyt sitten ruvetaan siirtämään ihmisiä sieltä kunnille.)
Tässä ei yllä ollut myöskään asiattomia kommentteja. Mihin vittaat?
Mutta tietysti ap on trolli. Kukaan te-palvelujen työntekijä ei haluaisi jäädä kiinni nettikeskustelusta.
terveisin,
oikeasti työkkärin töissä ollut
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinulle, ap! Kaikki ne TE-toimiston työntekijät, joita olen tavannut tai joiden kanssa olen keskustellut puhelimitse, ovat olleet todella mukavan oloisia ihmisiä. Kuten tästäkin ketjusta näkee, kuntasektorin työntekijät saavat työpaikasta riippumatta niskaansa kaiken asiattomuudenkin ja ihmisten pahan olon. Osaathan jättää tällaiset kommentit omaan arvoonsa. Teet tärkeää työtä! <3 Kaikkea hyvää sinulle.
En ole ap, mutta kiva kuulla silti. Teiltä asiakkailta on joka päivä kiva saada palautetta. Negatiivisia sitten kirjoittelee keitä ovatkaan nimettöminä.
Ps. työkkäri on valtioo , ei kuntaa
Mikä on työtäsi ohjaava asia?
Entä nämä omituiset työhönosoitukset, jota lähetetään umpimähkään asiakkaille, esim. hammashoitajalle osoitus vaikka Uudenkaupungin autotehtaalle?
Mitä tälläisellä te toimiston "työskentelyllä" yritetään saada aikaan?
Aktiivimallin aikana ammattiliittoni järjesti viidenpäivän työnhakukurssin netissä. Se riitti täyttämään aktiivisuusehdon, jos sai ansiosidonnaista kassasta. Kela ei sitten taas hyväksynyt kattamaan aktiivisuusehtoa. Tuo Sipilän hallituksen laki oli jo susi syntyessään. Onneksi se on nyt kuopattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te-palvelu on enemmänkin valtionsektoria. (Toki nyt sitten ruvetaan siirtämään ihmisiä sieltä kunnille.)
Tässä ei yllä ollut myöskään asiattomia kommentteja. Mihin vittaat?
Mutta tietysti ap on trolli. Kukaan te-palvelujen työntekijä ei haluaisi jäädä kiinni nettikeskustelusta.
terveisin,
oikeasti työkkärin töissä ollut
Aivan, julkista sektoria toki yleisesti ottaen tarkoitin.
Kyllä osa kommenteista on asiattomia ja ihmettelen, miten alatyyliset ja halventavat kommentit eivät sinusta ole asiattomia.
En usko ap:ta trolliksi. Keskustelupalstoilla on ihan sallittua keskustella eikä sitä tarvitse häpeillä.
73
En usko oikeiden työntekijöiden kirjoittelevan täällä. Joku joka haluaisi työskennellä.
Mitä teet, kun soitat vakoilupuhelun työttömälle ja kuulet puhelimen soittoäänestä, että se soi jossain muualla kuin Suomessa, esim Thaimaassa.
Sitten työtön vastaa ihan normaalisti ja kertoo koko ajan hakevansa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako naamakerroin miten kohtelet ja miten paljon autat asiakasta? Jos nyt siis oletetaan että olet rehellinen.
Pistin siis tämän kysymyksen ja haluan alapeukkujen jälkeen vielä tarkentaa, että en tätä kettuillakseni pistänyt, vaan aidosta mielenkiinnosta. Vaikuttaako sinun valintoihisi ja menettelyihisi TE-toimiston työntekijänä minkä näköinen tai "oloinen" asiakas on kulloinkin vastassa? Vai kohteletko samalla tavoin, oli edessä sitten tuleva uraraketti tai motivaatiovemppa?
Vaaditaanko työssä lukutaitoa?
Kun pitäisi lukea asiakastietoja, mutta monesti virkailijat vaikuttavat lukutaidottomilta.
Ja ovat käyneet amk:n.