Täällä TE-toimiston työntekijä, saa kysyä
Kommentit (89)
Miten siihen hommaan pääsee? Työttömänä työnhakijana?
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet? Tietämättä sitä on hankala kysyä mitään.
Asiakaspalvelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En osaa nykytilanteesta sanoa, mutta itse olin 20-vuotta sitten työkkärissä työllistettynä. Myös työvoimaneuvojina oli useita tukityöllistettyjä. Joten - tuo on ihan mahdollista. Tiedän entisen kotikuntani työkkäristä useammankin vakkarin, joka silloin oli tuella kun itsekin oli. Ei ap.
Kurko kirjoitti:
Missä organisaatiossa olet töissä?
Uudenmaan TE-toimistossa.
Ap
Moi, mikä koulutus sinulla on, korkeakoulututkinto vai alempi? Mikä teillä on minimivaatimus koulutuksessa?
Minkä ikäisenä tajusit olevasi homoseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Paikat tulee hakuun te-palvelut.fi -sivustolla. Voi olla työssä tai työtön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas kännissä ?
En.
Ap
No kysyn sitten, että vieläkö neuvojia on samassa määrin palkkatuella kuin oli työllistämistuella 20 vuotta sitten, suunnilleen 20 % koko väestä?
Ei nyt liity ehkä suoraan sinun työhön mutta ehkä sinä tai joku muu tietää vastauksen. Olen työtön ja minulla on noin kolmen tonnin edestä velkaa eri paikkoihin, lähinnä osamaksuja. Olen miettinyt että yhdistäisin lainat eli otan sen kolmen tonnin lainan jolla maksan kaikki velat pois. Vaikuttaako tuo kolmen tonnin laina toimeentulotukeen? Eli jos otan lainan niin se katsotaan tuloksi ja menetän toimeentulotuen?
Tavoittelen Yngevi Volttilaa, onko paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Moi, mikä koulutus sinulla on, korkeakoulututkinto vai alempi? Mikä teillä on minimivaatimus koulutuksessa?
Moi,
AMK- tutkinto, mikä myös minimivaatimus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä tajusit olevasi homoseksuaali?
En ole.
Ap
Miksi palvelutarvearvion jälkeen on 7 päivää aikaa tehdä suunnitelma?
Ap ei ole mikään TE-toimiston työntekijä.
He eivät viitsi hoitaa hommiaan edes virka-aikana, saati sitten jossain sosiaalisen median palstoilla.
Uteliaistuutta tehty provo koko aloitus, pelkkää paskaa!
Haetko kuntaan töihin, kun kuntakokeilu alkaa?
Mitä työtä teet? Tietämättä sitä on hankala kysyä mitään.