Ketä julkkista muistutat ulkoisesti?
Kommentit (95)
059 kirjoitti:
Senssipuhelimessa sovin tärskyjä naisen kanssa, sanoi olevansa Tanita Tikaramin näköinen. Olihan se, mutta oli 30 kg "extraa".
Ei varmaan ollut ainoa muunneltuun totuuteen syyllistynyt nainen.
Saija Tuupasta kuulemma. Olen kyllä nykyään vaaleampi mutta silti kuullut tätä. N38
Adelea kun ei ollut lihavimmillaan eikä nyt laihimmillaan. Siinä keskivaiheessa muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Saija Tuupasta kuulemma. Olen kyllä nykyään vaaleampi mutta silti kuullut tätä. N38
Saijaa vois tuupasta
Ennen Jessica Albaa, nykyään (anteeksi vain) Mervi Tapolaa.
True story
N36
Useamman kerran olen kuullut, että tätä näyttelijää:
Näytän nelikymppiseltä Monacon Carolinelta. Olen hieman pidempi ja hieman painavempi.
Eksäni väitti, että minussa ja Ashlynn Brookessa on paljon samaa, olen vahvasti eri mieltä. Oon ihan perustyttö siis.
Näytän kuulemma Kirsi Alm-Siiran ja maria sidin aviottomalta tyttäreltä
Vierailija kirjoitti:
True story
N36
Vähän ohi aiheen mutta mikä siinä on että toiset pöhöttyy noin, esimerkiksi marilyn ja anna nikole-smith olivat kauniita vielä lääke ja huumekoukussaankin, sitten kun katsoo tuksua ja tapolaa niin jestas.
Surullista silti ja tarkoitus ei ole ivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
True story
N36Vähän ohi aiheen mutta mikä siinä on että toiset pöhöttyy noin, esimerkiksi marilyn ja anna nikole-smith olivat kauniita vielä lääke ja huumekoukussaankin, sitten kun katsoo tuksua ja tapolaa niin jestas.
Korjaan lääke ja alkoholi!
Pitkillä hiuksilla Sami Kurosta, lyhyillä aamuisin Mikael Jungneria. N45v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
True story
N36Vähän ohi aiheen mutta mikä siinä on että toiset pöhöttyy noin, esimerkiksi marilyn ja anna nikole-smith olivat kauniita vielä lääke ja huumekoukussaankin, sitten kun katsoo tuksua ja tapolaa niin jestas.
He eivät lihoneet muodottomiksi.
Susan Sarandonia kylläkin pienemmällä rintavarustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
True story
He eivät lihoneet muodottomiksi.
Ei tuo Nikole kevyimmästä päästä ollut lähinnä tuota kasvojen turvotusta ja punakkuutta mietin.
Ritva Valkamaa.