Ketä julkkista muistutat ulkoisesti?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantha Foxia, 20-v pystyillä tisseillä.
-N 67 v.
No ei kyllä Sammykään ole enää mikään 20 v. ! Ollut pitkään aikaan.
Tais mennä pointti vähän ohi? Täällä mummot kertovat, kuinka ovat samannäköisiä, kuin Britney Spears.
Daa?
Grillijonossa helvetin pierussa oleva mies väitti minun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. En tunnista noita piirteitä.
Nuorempana kuulemma Kylie Minoqueta. Nyt keski-ikäisenä Krista Kiurua.
Sammy Babitzinia. Olen jo ylittänyt iän jonka hän saavutti, että tiedä sitten kuinka olisi siitä jatkanut kehitystä...
Nuorempana Debbie Harry. Tosin taisin itsekin siihen vaikuttaa, koska ihailin häntä kovasti ja edelleenkin ihailen ja tykkään hänen musiikista.
Nyt vanhempana on sanottu että muistutan Meryl Streepiä ja se on vähän hassua. Omasta mielestä näytän vaaleatukkaiselta Mervi Tapolalta (RIP Mervi ).
Juice Leskinen ja olen nainen :(. Kuulemma hymyilen samalla tavalla ja pitkähköt hiukset. Ei kuitenkaan kaljua (vielä).
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Keira Knightleytä, tosin en ole yhtä lihava.
Olisiko nyt aika nauraa.
Sampo Kaulanen. Olen yhtä vaalea mies
Minussa on sekoitus Tiina jylhää, Sofi Oksasta ja Jenni kokanderia
Senssipuhelimessa sovin tärskyjä naisen kanssa, sanoi olevansa Tanita Tikaramin näköinen. Olihan se, mutta oli 30 kg "extraa".
Nam. Yksi ihailemani 35v mies muistuttaa juuri Matt Damonia.
quote=Mies35vuotta]Todella vaikea kysymys. Kertoo tosi paljon ihmisen ainutlaatuisuudesta. Vaikka itse koen olevani aika tavallisen näköinen suomalainen mies. Silti samannäköistä julkkista on vaikea löytää. Olen ennenkin miettinyt asiaa.
Olen päätynyt Matt Damoniin. Jolla itseasiassa on suomalaiset sukujuuret.
Itse asiassa netistä löytyy joku nettisivu, jolle voi ladata oman kuvan ja se etsii julkkiksen, jota muistuttaa. Myös tuolla testillä Matt Damon oli yksi vaihtoehdoista! ;)[/quote]
Veronicia Verhoa kuulemma muutaman vuoden lisällä 😅 N37