Ketä julkkista muistutat ulkoisesti?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Keira Knightleytä, tosin en ole yhtä lihava.
Minulle sanottu myös muistuttavani häntä. Lähinnä huvitti, koska en ole alkuunkaan yhtä nätti kuin hän ja en edes mielestäni muistuta häntä! Kaveri suuttui, kun sanoin kuulemma muistuttavani häntä, olin kuulemma leuhka kun luulin olevani niin nätti. Omituista, sillä enhän itse niin ollut edes ajatellut, vaan se oli joku muu.
Minun on myös sanottu muistuttavani häntä. En itsekään huomaa yhtäläisyyttä. Pari muutakin julkkista mainittu, joilla joku kuva on saattanut vähän muistuttaa minua.
Elvis Presley nuorena, nykyään kuulemma olen aivan nuoren Brad Pittin näköinen.
Nuorempana olin kuulemma Elvis Presleyn näköinen, nykyään kuulemma nuoren Brad Pittin näköinen
Nuorena muistutin kuulema Taylor Haysia Kaunareista, (en muista näyttelijän nimeä). Nykyään varmaan lähinnä jotain Roseanna Barria. Hiukset ovat kyllä edelleen tummat ja pitkät, mutta se ei paljoa pelasta. :D
Kertaus tekee hyvää aina, älykkyydestä riippumatta!
En ketään koska kukaan ei ole yhtä ruma kuin minä.
Voisin mennä Jennifer Lawrencen lihavasta serkuista.
Aaron Paul. Hoksasin tuon jonkun aikaa sitten. Heti seuraavana päivänä bongasin ketjun AV:lta, jossa em. henkilön ulkonäkö haukuttiin aivan totaalisesti.
Että kiitos vaan siitä. :D
Miespuolinen kirjoittaja, mutta teininä sanottiin Nik Kershawin näköiseksi.
Ikää on tullut niin nyt niitä näköiskappaleita vasta ihmiset löytäneetkin. Esim. Jouko Turkka, Juha Tapio, Hans Välimäki, Spede Pasanen, Sampo Terho. Nämä kuulemma ainakin risteytyy mun ulkonässä nykyisellään.
Kuulemma Henna Virkkusta, itse en huomaa yhdennäköisyyttä, muut ovat huomauttaneet.
En yhtään ketään. Olen näes erilainen...
Samantha Foxia, 20-v pystyillä tisseillä.
-N 67 v.
1950-luvun lopulla Helsingissä (kuinkas muuten, silloin) järjestettiin ihan viralliset Suomen B.B ( =ransk. näytteljätär Brigitte Bardot) ja Suomen Audrey Hepburn 'look-alike' kilpailut. (Katsoin siitä vanhan arkistofilmin netissä.)
Siis vähän niinkuin ne teko-Elvis kisat tai teko-Marilyn kilpailut nykyisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Samantha Foxia, 20-v pystyillä tisseillä.
-N 67 v.
No ei kyllä Sammykään ole enää mikään 20 v. ! Ollut pitkään aikaan.
Nuorena kuulemma Demi Moorea, nykyään Matami Mimmiä.