" *" SUURPERHEKUUMEILIJAT viikko 27" *"
Jospa minä nyt aloittaisin vielä kerran uuden viikon; ensi viikolla tämän saapi sitten hoitaa joku muu.
Paljon en ehdi koneella tällä viikolla olemaan; luvassa on sekä töitä, että lomailua. Ja mahdollisesti yksi, lyhyt reissukin. Kerron siitä tarkemmin, jos suunnitelmani onnistuvat.
Tervetuloa.
Kommentit (50)
Leanna:
Jee ja tiputtelu vuoto alkoi kotimatkalla.Mieli on niin synkkä.Sillon joskus kun toivoin kolmatta lasta ja ennenkuin tulosta meni se 6kk.Aloitus aloitettiin toiveissa kevät vauva.Nyt musta tuntuu ettei meille ole tarkoitettu kevät vauvaa.Miehen siittiöt ei ole iloisia kesällä=)Kaikki muut paitsi kolmonen on tullut niin helposti! Jatkan kohta,pienin kukkuu...
Enää ei ne vauvat tulekkaan sormia napsauttamalla...
Ihan oikeesti on kurja olo.
kuukautiset alkoi liian ajoissa,tänään olis ollu kp 22/28.En tiedä enää missä mennään.
Ja kylpylälomalle olemme huomenna lähdössä.Rouva vuotaa kuin niegra,hyvä jos uskaltaa askeltakaan ottaa?(
Voi PÖH ja PÖH!!!!! Mä sanon!
Näemmä olen huono kestämään pettymyksiä!
Sorry!
L
Pahoittelut, Leanna, tädistä! Ensi kiertoon vaan, kyllä se vielä onnistuu! Sinulta, Leanna, piti vielä kysymäni uudesta autostanne. Meillä tuohon viiteen tai kuuteen muksuun on vielä vähän matkaa, mutta kysyisin (tai oikeastaan ukko, kun illalla olkani takaa näki viestisi!), että minkä auton ostitte? Siippa ihmetteli, että mikä auto on niin iso, että sinne mahtuu kahdeksanhenkinen perhe?
Kohta lähden keskimmäisen kanssa kirpputorille, tarkoitus oli mennä etsimään vähän uutta päiväkotivaatetta lapsille syksyksi. Alesta ei nyt taida löytyä syksyistä vaatetta.
Ensin kuitenkin pikkumies pesulle, kakka haisee...Helteistä lauantaita kaikille!
Suviruusu
Pikaisesti juuri kun olin konetta ennen lähtöä sulkemassa.
Meillä on nyt Beugeot 807 joka on 8 hengelle.Chrysler voyager oli ennen.Nyt tämä ulkoisesti saman kokoinen mutta kaikki penkit erillisiä ja muunneltavia.Ja se yksi paikka enemmän.
Hyvin on tilaa.
Mietimme ensin näitä volkkarin pikkubusseja tai mersun vito bussia(niihin mahtuu 9-12 hlöä) mutta ovat kaikki diesel autoja ja meillä kilometrejä tulee vähän,joten hyötyä ei ole.Iso diesel vero vaan.
Mulla oli kone eilen ' latauksessa' ja edellispaivana taas yhteydet niin ja nain!! En kylla ole ollenkaan tyytyvainen tan nykytoimintaakaan!
Leannalle, etta myos mulla joku muksuista (en todellakaan muista kuka) oli pikkusena purija; ja kaytin tuota samaa ' pure takaisin' menetelmaa minakin: tai puristin nenasta! Kylla se sita loppuu...jollei muuten niin ajan kanssa.
Nyt nama kaikki nelja vaan laiskivat toisiaan ja huutavat kuin mitkakin kauhukakarat!! Valilla tuntuu etta minne ne hyvat tavat on kadonnu vaiko enko todellakaan ole heilta vaatinut ' tavallisia' kiitoksia jne... Niin laiskasti nykyisin toivotetaan huomenet ja hyvat yotkin!
Kakkonen lahti vasta eilen yokylaan - ja kauhistuttaa huomata kuinka rauhallisia naa kolme muuta ovat ilman tuota kiusantekijaa! Yks tappelu on ollu tanaan, kun nelonen astui pleikkarin paalle jota kolmonen oli pelaamassa just' kriittisessa vaiheessa, heh hee! Tosi outoa! Ja kun kakkonen yksinaan on tosi kiltti ja tottelee, eika siis aiheuta hankaluuksia!
Esikko on siivonnu heidan huonettaan jo aamusta; vaihtelee jarjestysta jne: sai rahapalkinnon kylla ahkeruudestaan, joka menee takuuvarmasti puh.korttiin! Ei meinaan mikaan pikku-urakka; tuota roinaa on kuin kirppiksella!
Nyt huuteleekin mua tuota viimeista lattianpesua suorittamaan, joten mukavaa lauantaota vaan kaikille!!
-levinia-
Leanna:onnea uudesta autosta ja pahoittelut tädistä...
Täällä odotellaan niitä ensimmäisiä menkkoja lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen,sit ois lupa yrittää taas....Tietoa ei oo yhtään milloin ne mahtaa alkaa.Varmasti km heitti kiertoa...Enkä tai´da uskaltaa ihan heti uutta vauvaa,kun pelkään tosiaan,et seuraavassa raskaudessa kävisi yhtä huonosti.
Mä oon täällä viikonloppu leskenä,mies lähti Ilomantsiin esikoispojan kanssa,me ollaan täällä pienempien lasten kans keskenään.
Tänään sain vihdoin siivottua yläkerran olohuoneemme kaikesta roinasta,jota olen sinne reilun vuoden ajan kantanut,nyt kaikki on kannettu yläkerran varastotilaan.
Olohuoneesta tulee nyt sit mun kuntoilutila,vien crosstrainerin ja puntit sinne ja siel on hyvä omassa rauhassa treenailla silloin kun isä on lasten kanssa.
Lastenhuoneet on alakerrassa,yläkerta on aina ollut mun ja miehen omaa tilaa.
Sit jos meille tulee lisää lapsia,yläkertaan tehdään huone 1-2 lapselle.
Viime viikolla käytin tytön(kohta 6v) parturissa,kun hän puri tukkaansa.
Itku meinasi päästä kun liki peppuun ulottuva tukka pätkäistiin siistiksi polkkatukaksi,jotta tyttö ei yletä sitä enää purekselemaan.
Kertaheitolla entinen rasavillin näköinen tytteli tuli ison tytön näköiseksi.
Nyt lähden siivoamaan yläkerran loppuun,kun tuo 11kk ikäinen tyttökin nukahti.
Lumina ja lapsoset
En ole helleihmisiä, täytyy myöntää. Lämmin on kivaa, mut tämä keli ei sovi. Mikään ei huvita eikä mitään jaksais. Pakko tietysti normaalit askareet on tehdä, vaan väkinäistä se on.
Ulkonakan ei oikein voi olla, meidän mäessä lämpötila näinä päivinä on varjossakin ollut yli 30 ja niitä varjoja on todella vähän. Evakkoon täältä pitäis lähteä. Uimassa on muutama kerta käyty, mut täällä meidän pienellä rannalla on niin kova ruuhka, ettei sielläkään ole kivaa. Päiväsaikaan kun sauna ei vielä ole lämpimänä, on vähän rauhallisempaa mut ilta on tungosta. Eipä silti, et näillä keleillä mitään saunaa tarvitsiskaan.
Kp5 menossa ja edelleen odottelen lääkäriaikaa, ei ole mitään kuulunut. Näyttää siltä, et tähän meidän joukkoon on nyt valikoitunut sitä sakkia, joka ei tällä hetkellä enää kertalaakista raskaudu. Lähes kaikilla tuntuu olevan jo useampi kierto yritystä takana. Toivottavasti tilanne pian alkaa muuttua.
Lapset lähti pihalle, näin aamupäivällä siellä vielä pystyy olemaan. Kuopus on isänsä mukana, yllätys yllätys, paloasemalla.
tulee syyskuussa lapsille ihana hoitaja kotiin.Eli päätin tehdä töitä seuraavan vauvan(tai siis jos sellainen vielä meille suodaan) syntymään asti.
On tosi hyvä olo,kun tietää et nyt lapsilla on paras mahdollinen hoitaja ja vielä tutussa koti-ympäristössä.Ette usko kuionka iloinen olenkaan!
Tänään käytiin lasten kans raxissa syömässä(eli unohdin oikeastaan koko täx viikonlopux laihiksen,kiva herkutellakin)
Illasta käytiin uimassa tyttöjen kanssa.Esikoispoju on yhä reissussa,tulee isänsä kanssa vasta myöhään kotiin ja pian 9v poju jäi mummolaan yöksi.
Lumina ja lapset
Kamalaa miten kuuma eikä sadetanssista huolimatta pisaran pisaraa tule.
Kahlasin äsken pinoa läpi ja unohdin jo varmaan puolet, helle kun on pehmittänyt jo aivot sekä äidiltä että lapsilta !!
Leannalle onnittelut uudesta autosta ja pahoittelut tädin saapumisesta.
totta taitaa olla, että meidän porukassa ei juhlita plussauutisilla kovinkaan usein.
Tuulitiille myös pahoittelut tätskän saapumisesta ja ei kun uutta yritystä vaikkakin aina joka kerta tätskän saavuttua iskee epäusko että entä jos ei enään koskaan saakkaan sitä ihanaa vauvaa...
Luminalle toivotuksia että tätskä vihdoinkin tulisi..
Mittumaari kuinkas sun oireet ? Ens viikollako sulla on se eka neuvola ?
Jaksuhaleja täältä lähettelen..
Täällä pyörii astiskone ja pyykkikone, olin niin laiska etten jaksanut tiskata vaan toin astiat kotiin koneeseen ja vien huomenna puhtaana takaisin..ja harvinaisen vähän on tullut pyykkiä johtunee siitä että porukka on kulkenut koko viikonlopun uimapuvuissa ja miksiköhän ?
Ollan oltu pikkuakkojen kanssa joka ilta ongella ja eilen sain olla yksinkin aika tovin keskellä järveä nauttien hiljaisuudesta ja yhdestä sidukasta.Sitten tajusivat pikkuakat missä olin ja ei auttanut kun isukin soutaa toisella veneellä ja tuoda himo-onkijat äidin veneeseen.Kalaa ei vaan oikein tälläisellä helteellä ongella saa mutta tärkeintä onkin idea ; )
Huomenna aamulla kun herätään lähden takaisin esikoisen ja kakkosen kanssa ja matkalla pysähdytään vaan ruokakauppaan..
Sattui perjantaina pikku haaverikin kun koiruus meni naapurin traktoritalliin ja jäi sinne jumiin eikä heti tiedetty mistä etsiä mutta onneksi uikutti niin paljon että löydettiin ja toisesta etutassusta lähti kynsi ja tuli pikkuinen verinaarmu mutta ei onneksi arista tassuaan ja selvittiin pelkällä säikähdyksellä.
Nyt menen laittamaan pyykkit kaappiin mutta notkun illan täällä koneella !!
T, Isotikru
laittaa pieni viesti kun taas edellinen meni taivaan tuuliin...
Kylma siideri edessa jne...joten mikas tas ollessa miehen toimiessa tarjoilijana heh hee
Kaks neljasta muksusta vaan kotosalla, tosin mulla on aina ' ylimaaraisia' eli nytkin toinen serkuista paikalla.
Leannalta kyselisin mobiilinne hintaa, jos sen haluut ilmoittaa? Kun mun mies olis kans hirmu kiinnostunu...
Luminalle samoja odotuksia kuin meikalaisellakin, taalla on sanonta etta viimeistaan 40 pv paasta keskeytyksesta kylla pitais ' normaalit' tadit alkaa, mulla tulee nyt ke vasta kuukausi...
Siita sitten viela elokuun tadit odottelen ja sitten vaan toimitaan luomusti ainakin pari kuukautta...
Eipa tas ny muuta tal hetkel: kaikil mukavaa uutta viikkoa!
Jee ja tiputtelu vuoto alkoi kotimatkalla.Mieli on niin synkkä.Sillon joskus kun toivoin kolmatta lasta ja ennenkuin tulosta meni se 6kk.Aloitus aloitettiin toiveissa kevät vauva.Nyt musta tuntuu ettei meille ole tarkoitettu kevät vauvaa.Miehen siittiöt ei ole iloisia kesällä=)Kaikki muut paitsi kolmonen on tullut niin helposti! Jatkan kohta,pienin kukkuu...