Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" *" SUURPERHEKUUMEILIJAT viikko 27" *"

03.07.2006 |

Jospa minä nyt aloittaisin vielä kerran uuden viikon; ensi viikolla tämän saapi sitten hoitaa joku muu.

Paljon en ehdi koneella tällä viikolla olemaan; luvassa on sekä töitä, että lomailua. Ja mahdollisesti yksi, lyhyt reissukin. Kerron siitä tarkemmin, jos suunnitelmani onnistuvat.

Tervetuloa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin mattopyykkiurakan aamupäivällä, hiukan hitaasti se sujuu kun pitää ensin väki ja matot siirtää toiselle paikkakunnalle. Ja silti tulla huolehtimaan et sapuska on pöydässä klo 12 kun isännän ruokatauko alkaa. Pari mattoa vasta sain, mutta siitä se lähtee.

Luminalle täältäkin pahoittelut keskenmenosta. Tosi positiivisella mielellä tunnut kuitenkin olevan. Tervetuloa tähän porukkaan takaisin.

Itsellä tämäkään kieto ei tuonut tulosta, tuhruvuoto alkoi jo edellispäivänä kp23 eli varhaisemmassa vaiheessa kuin ennen. Nyt vaan odotellaan kunnon vuotopäiviä. Tilaan ajan gynelle, jospa selkiytyis homma kun tämä tuhruilu ei oikein miellytä. Papa oli kyl puhdas, joukkotarkastuksen tulos tuli loppuviikolla. Vähän vaan jännään et kierron muuttuminen enteilee menopaussia ja se ei nyt oikein sopis kuvioon. Täytyy toivoa ettei niin ole. En oikein tiedä tämän gynen (vasta kerran käynyt) ajatusmaailmasta vanhaa monikkosynnyttäjää ajatellen.

Vierailija
2/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuopus ollut perjantaista lähtien niin kipeä että en ole koneelle päässyt. Kova kuume ja nuha neidillä ja mikään muu ei kelpaa kuin äidin syli. Näillä helteillä tuollaisen tulikuuman neidin sylissä pyöriminen ei ole sitä kaikkein mukavinta. Onneksi nyt näyttää vähän helpottavan. Ainakaan aamulla ei enää ollut kuumetta ja toivottavasti ei iltaa kohden nousekaan.

Luminalle pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon takaisin. Kuten Tuulitii tuossa jo totesikin niin positiivisella mielellä onneksi tunnut olevan.

Minäkin lähetin äsken sinne madame mammalle kyselyä että vieläkö meille pienokainen suodaan. Saapi nähdä mitä ennustajaeukko sanoo:)

Itsellä pää on kyllä ihan sekaisin. Mä olen joka toinen päivä sitä mieltä että seuraavasta kierrosta aletaan yrittään ja sitten joka toinen päivä ajattelen että no aloitetaan sitten joulukuussa. En tiedä miten tässä nyt näin kävi. Vähän hirvittää ajatus hellekesästä, allergiasta ja suonikohjuista. Ei kuulosta kovin mukavalta yhtälöltä. Oliko teillä muilla mitenkä noita suonikohjuja? Mä sain sellaisen ja tosi kipeän kaikenlisäksi, viime raskaudessa. Mitäköhän suonikohjut tykkää helteestä ja mahdollisesta turvotuksesta? Kyllä on vaikeaa, osaisipa vaan päättää. Myönnän kyllä että nyt on tullut jo sen verran mukavuudenhaluiseksi ettei millään jaksaisi olla allergia-aikaa ilman lääkitystä. On se sen verran inhottavaa.

Levinia, odottelemme täällä että tulet takaisin kun siltä tuntuu.

Olikohan jotain muuta vielä. Kukas meistä sitten onkaan seuraava piinailija? Leanna ja Kuramyyrä vissiin. Plussatuulia kaikille++++

Medison+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, Lumina, keskenmenosta minunkin puolestani. Ja tervetuloa!

Niin, minkäänlaisia oireita; edes ovissellaisia ei tunnu. Eli voin nyt jo 99.9 prosentin varmuudella sanoa, ettei ole tärpännyt. Ensi kiertoon otan käyttöön sitten ne ovistikut. Pari, kolme kiertoa seuraamme tilannetta. Ja jos ovulaatiota ei tule, niin me laitamme sitten ns. pillit pussiin. Mutta eletään nyt vielä kuitenkin päivä ja kierto kerrallaan.

Puoliso lähti isäni kanssa kalaan. Tälläiset kalareissut ovat mun kannalta helppoja ja mukavia; äiti kun on mulla lastenhoitoapuna. Nyt hän pulikoi muutaman isomman lapsen kanssa joessa; täällä on läkähdyttävän kuuma.

Meillä ei tosiaan kesämökkiä ole; asuntolainassakin riittää ihan maksamista. Sitä paitsi tämä meidän tölli käy ihan mökistä näin kesäisin. Meillä on tuohon joen rantaan matkaa saunan ovelta 66 askelta (mittasin ihan tätä viestiä varten, heh). Kesän parhaimpiin asioihin kuuluukin kärventää itsensä ensin kuumassa saunassa ja sitten pulahtaa jokeen viilenemään. Terasilla meillä on iso grilli, joten kuumilla ilmoilla koko ruuan valmistamisen voi siirtää " kesäkeittiöön" .

No, nyt pikkuneiti itkee; menen laittamaan neidin unten maille.

Vierailija
4/50 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis toiveet kohti tulevaa...Tällä hetkellä keskityn lähinnä laihdutukseen paikkareissa,viikon pudotus oli 1,8kg!!!Toivon,et jossain vaiheessa vain huomaisin ikäänkuin ohimennen olevani raskaana,kiertopäiviä en rupea enää edes laskemaan,kun viimex meinas loppua mielenkiinto päivien tuijotteluun...

Sovittiin juuri yhden ystäväpariskunnan kans,et syksyl käydään ihan aikuisten kesken risteily Ruotsiin ja syksyl/alkutalvesta lähdetään Thaimaaseen miehen kans ja otetaan tuo taapero matkan.Isommat on koulussa ja eskarissa tuolloin ja isovanhemmat on illat ja viikonloput heidän kanssa.

Oon nyt kahden vaiheil sillä oisinko yhä kotona sillä voisin aloittaa tytöt miehen yrityksessä(syyskuussa)ainoa vaihtoehto ois,et palkattas kotiin hoitaja,sillä meil on ollut tosi huonoja perh.päiv.hoitajia lapsil aiemmin ja enää en halua yhtään huonoa kokemusta niistä.6v(elokuussa täyttää) tytölle kunta ei järjestä hoitoa,kun käy sit jo eskarissa ja mun työpäivä ois n.8.30-18.30.Jos hoitsu ois kotona,tyttökin(6 v siis) sais olla muutaman tunnin hoitajan kanssa,ennenkuin äiti ja iskä pääsis töistä pois.

Voisin työskennellä siihen asti,kun jäisin äippälomalle siis jos täs onnistutaan raskautumaan.

Onnex ei oo heti päätettävä tätäkään asiaa,jos en esim saa mieleistä hoitopaikkaa lapsille,en edes mene töihin.

Puuhaa riittäis vaikka kuinka,juuri saatiin mökkitie valmiiksi perille asti ja nyt pitäis alkaa ajamaan raksalle puuttuvat rakennustarvikkeet ja tän kesän aikana on saatava hiljalleen jo koko mökki valmiiksi.

Mehän aloitettiiin projekti jo viime loka-marraskuussa,mut kun ollaan tehty vain iltaisin ja silloin tällöin viikonloppuisin niin ei oo tosiaan edetty (omassa)aikataulussa.

Mökin kun piti olla alunperin valmis jo viime vuonna.

No stressiä ei olla otettu siitä eikä aiota ottaakaan,kunhan joskus valmistus ;-)

Nyt mentävä unten maille,aamulla aion raahautua klo 6 salille,yritän saada ylimääräiset kilot pudotettua ennen uutta raskautta.

Tsemppiä kaikille piinailijoille!Kunpa tänne ketjuun alkais tulla vauvauutisia.

Lumina

Vierailija
5/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruissaloon suuntaamme tänään.

Mulla ja nuorimmalla on joku ihmeen " ripuli" Vatsat löysällä,ei muuta.maitohappobakteerikapseleita olen popsinut ja pojalle syöttänyt.

Tuossa juuri poika kumosi maitomukinsa kiukuspäissään pöydälle.tempperamenttia riittää.

Loppuviikosta lähdemme vaasaan ja sieltä takaisin alaspäin 5 päiväksi ikaalisten kylpylään.Puuhamaahan menemme viimeiseksi jos vain kunto kestää.Eli torstaista alkaa mun nettipimentoni ainakin viikoksi.

Kp:n laskuissa olen jo ihan pihalla mutta oletettavat menkat pitäis alkaa 14.7 jos alkaa.

Mitään vihiä ei ole raskaudesta ei mitään aavistuksia tai tuntemuksia.Mitään ei nyt kuulukkaan viellä tuntua mutta ei ees sellaista alitajuista ahaata ole,että oltais raskaana=)

Medisonille piti vielä sanoa että samaa soutamista ja huopaamista on mullakin ollut(ihan varmasti ootte kaikki huomanneet;))

Mutta kun mies jätti kummasti ehkäisyt ei mun tarvinnut enää miettiä tehdäänkö vai ei=)Mutta jos mun olis pitänyt päätös tehdä olisin varmaan yhä ihmeissäni,ja jokotait risteilisi päässä!!!Tsemppiä päätöksen tekoon!!!

Viellä kysymys tänne loppuun:Onko kellään kokemuksia hormoonikierukasta???Mielellään kuulisin!

menen aamupuuron keittoon!!!Vannoutunut puurottelija kun olen,lapsi parat=)

L+5

Vierailija
6/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä on särkenyt toistapäivää ja tässä vaan kirjoittelen.. hullu mikä hullu.. Siivotakkin pitäisi, kun huomenissa on tuloss avieraita ja niitä ompelutöitä olisi vaikka muille jakaa... Juuri saatiin viesti, että Siskon vanhimmalla pojallakin olisi meidän leiriviikon aikana rippijuhlat huoh, en kyllä ymmärrä miksei ilmoittannut aijemmin taatusti on ollut tieto jo konfirmaatiosta kesäkuun puolella. nyt sitten viikonverran aikaa miettiä juhlatamineita ja sitä lähdetäänkö kesken leirin ajelemaan toistasataa kilometria rippijuhlile... huokaus. Varsinkin, kun ukkonikanssa ollaan leirin järjestäjiä nin varmaan meidän oikeasti tulisi olla paikalla koko leiri. Saapi nähdä, toisaalta jos ei mennä rippijuhlille saa siskoni varmaan jonkinmoisen hermohepulin.. no suopi nähdä.

Vauvarintamalle ei kuulu mitään uutta toisaalta edelleen olen sitämieltä että ensin kiloja pois ennekuin aloitamme uudentulokkaan tekemisen kunnolla. Tätä elopainoa, kun on enemmän , ku lakisallii ja silloinhan raskautuminennkin on vaikiampaa tosin ikäkin tekee sitä , mutta sitten on vielä sekin, että meidän suvussa on sokeritautia niin tämä paino varmaan lisää myös raskausaja diabedeksen tulemista, jotan 20-30 kg tars saaha pois.

Mukavaa lämintä tätpäivää kaikille.

Vierailija
7/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta Leannalle vastaan heti kun satuin kysymyksen huomaamaan!! Mulla on ollut hormonikierukka marras-lokakuun vaihteesta -05siis, ja en voisi juurikaan tyytyväisempi olla! Vei kyllä n. 3-4kk että asettui (oli vinossa ja aiheutti tiputtelua ja pientä kipuilua, mutta asettui omia aikojaan paikoilleen..), ja sen koomin ei ole ongelmia aiheuttanut! Ja menkkoja ei ole ollut sitten joulukuun, ei pisaraakaan vuotoa! Ja mulle se on tuonut hyvän avun myös endometrioosin oireisiin. (Paitsi nyt kohta viimeset kolme viikkoa ollut epämääräisiä kipuja oikealla munasarjan paikkeilla ja kohdun tienoilla..)

Kävin su sylittelemässä pikkuista uutta ihmistä, pikkuneiti oli 1vko 2päivää vanha tuolloin.. Kyllä sydäntä raastoi, vielä kun isäntä siinä vieressä hehkutti, että uusia vauvoja vaan sitten tulemaan, on ne niiin käteviä! Mutta ehei, ei suinkaan meille enää ikinä yhtään....

Hyviä reissuja kaikille matkustaville/sitä aikoville, ja paaaaaaaaljon kesä++:sia!!!

-Ädä vierailemassa-

Vierailija
8/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitään ja sen täällä on näköistäkin! ;0)

Odotellaan kuopuksen heräämistä päikkäreiltä ja sitten suuntaamme neitojen kanssa rantaan. Just tein vohvelitaikinan jääkaappiin, että kun kotiudumme rannasta, saa paistettua iltaruuan vikkelästi..

Iltapahoinvointi jatkuu, onko kellään kokemusta vastaavasta,

kyselee

Mittumaari rv 9+5

Vierailija
9/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kyllä jo odottelen että tulisi viileämmät ilmat kun ei näin kuumalla jaksa mitän tehdä. Esikoisen syntymäpäivät, täyttää 12v, on perjantaina ja tarttis siivota ja leipoa, mutta kun on hiki päässä jo pelkästä ajatuksesta.

Leanna kyseli hormonikierukasta. Mulla oli kolmosen ja nelosen välissä hormonikierukka melkein kolme vuotta ja kovasti tykkäsin. Mulla meni ja pari kuukautta niin että hiukan tuhras ja tiputteli ja sitten loppui vuoto kokonaan. Ihanaa kun ei ollut menkkoja ollenkaan. Muutenkin oli tosi huoleton, kun ei tarvinnut mitenkään huolehtia ehkäisystä. Ajattelin nyt jos me kutonen saadaan, niin sen jälkeen ottaisin taas sen hormoonikierukan.

Ennustajalta tuli tänään vastaus, ja ihan samalla lailla kuin Isotikru niin minäkin sain vastauksen että meille ei kortit näe enempää lapsia. Onneksi se nyt on vain ennustus. Taidan sittenkin antaa vauvalle luvan tulla heti ensi kierrosta:)

Olikohan jotain muuta vielä. Ei nyt ainakaan tule mieleen.

Medison+5

Vierailija
10/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh pikku viikonloppu visiittihan se oli, ja lapsille mukavaa uintireissua!

Luminalle tervetuloa takaisin - vaikka km onkin surullista! Nyt kun oon lukenu monta palstaa noita ' uutta yritysta' heti vaan juttuja, mietin aloitanko ollenkaan pillereita? Sitten iskee taas kauhu etta JOS alkaa uus' raskaus ja kaikki ei mee hyvin syyttelen itteeni kahden verroin!!!

Puhaltakaa hiukan niita tati-tuulia tannepain; taidan olla eka joka niita PYYTAA talla palstalla! Mutta meilla alkaa menna isohermo odotellessa!

Kuramyyralle taas kerran kiitokset hauskoista jutuista, hymyssa suin lueskelen noita laskemisia yms.

Marletille ja Leannallekin ihan omat haliterkut - noin muuten vaan!

Ma oon kaks paivaa laiskotellu, ei oikein mikaan huvita, onneks' on sen verran ymmartavainen ukkeli kumppanina, joku vahemman mukava olis kai mun kanssa jo rajahtany! Mulla on joku kesa depressio menossa, siis MIKAAN ei huvita... Hormoonit taitaa heitella urakalla!

Mullakin on ollu joka raskauden valissa hormoonikierukka ja hyvin on sopinu; tosin tadit ovat muistuttaneet niagaran putouksia...

Eipa tassa tanaan muuta - edelleen on iso helleaalto paalla! Kaikille hauskaa iltaa!

Vierailija
11/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen...

Mittumaari:mulla kaksi vikaa raskauttaa sisältäneet iltapahoinvoinnin.Aamut aktiivisia ja kiireisiä kun niitä lapsia jo entuudestaan on.Ehkäpä siinä syy.Ei ehdi voida pahoin aamuisin.Kun ilta sitten rauhottunut on pala kurkussa ja ällö olo.Yölläkin heräilin yököttävään oloon.En oksentanut koskaan mutta viittä vaille oli!Tsemppiä pahoinvointiin,pian se jo hellittää.Hyvät viikot on sulla!

Kiitos kierukka kertomuksista.Sitä olen suunnitellut jos ja kun kuudennen olen saanut.Eikös sen voi laittaa jo jälkitarkastuksessa???Helpotusta niegroihin olisi suurimpana toiveena mutta ajatus jostain vierasesineestä kohdussa ei houkuttele.Ehkäpä siihen kuitenkin tottuu jos vaikka jää menkat kokonaan vuosiksi pois!Sterilisaatiotkin vakavasti mietin mutta tuntuu liian lopulliselta ja luin hiljattain että pääsääntöisesti lisää kuukautisvuotoa!

Nyt jos saisin muksut sisälle!niin paljon valvottu lähi päivinä että nyt täytyy välillä patistaa ajoissa petiin!

Palaan varmasti viellä myöhemmin illalla kun mies alkaa matsia seuraamaan(EVVK)

L+5

Vierailija
12/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin illansuussa mökiltä vaihteeksi tänne ihmisten ilmoille ja ai että täällä on ihan raivotautista porukkaa. Iltasuihkut ja koko porukka nukkumaan taitaa olla liikaa univelkaa kaikilla.

Eilen illalla oltiin tosi myöhään ongella ja ai että kuopukset nauttivat kun kiskoivat vuoronperään pikkusinttejä jotka sitten heitettiin Lenneille (= lokeille ) iltapalaksi.

Mökillä joka on metsän siimeksessä ei ihan niin nämä helteet tunnu joten täällä kaupungissahan onkin tukalaa.

Mitään uutta ei kuulu, ollaan veneilty, uitu päivittäin ja kalastettu ja

huomenna isukki menee heinätalkoisiin ja minä siivoilen. On se kumma että maalta tultiin heinätalkoisiin kaupunkiin..

Perjantaina taas auto starttaa kohti mökkiä..

Mukavaa illanjatkoja teille kaikille lähden nauttimaan ylellisyydestä =

suihkusta !!!

T. Isotikru

Vierailija
13/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo tuntua että sais huomisilta koittaa, on isot tulossa kotiin kuukauden reissultaan. Ja pikkupimu on eilen ja tänään soittanut heille vaikka kuinka monta kertaa =)

Kävi sisko tänään tyttöjen kanssa kyläilemässä, vipinää piisas kun 6 kakaraa kirmaili pitki tupaa ja pihaa. Saatiin myös aika vuori muksujen vanhoja vaatteita selvitetyksi, osa menossa kirpparille, osa keräykseen ja pahiten kärsineet roskikseen. Niitäkin löytyy aikatavalla kun ovat kierrelleet useammalla muksulla kolmessa perheessä.

Väsy painaa ja tyttö soitti ja katkas mun ajatusten juoksun niin pahast et lähen lepäämään. Jospas sit aamulla muistan mitä piti kirjottaa... =)

Marlett

Vierailija
14/50 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Levinia. Tällähetkellä tämän kepeän jutustelun taakse kätkeytyy kyllä paljon kyyneleitä; en voi olla miettimättä miltä viisivuotiaamme näyttäisi tai mitä hän tekisi/juttelisi jos kaikki olisi kunnossa. Ja tuntuu hetkittäin niin kohtuuttomalta, että me joudumme uudelleen läpikäymään kaiken sen surun ja huolen, mitä erityislapsi tuo tullessaan.

Yritän pitää mielessän sen " lupauksen" minkä annoin reilu viisi vuotta sitten. Meidän pikkumiehenmme kunto romahti kolmantena päivänä synnytyksestä ja hän joutui vastasyntyneiden teholle. Silloin yöllä kun kävin neuvonpitoa " Yläkerran" kanssa, niin tulin luvanneeksi, että jos Hän antaa meidän pitää pikkuisemme niin en kyllä jatkossa ihan pienestä niuhota.

Niin siitä reissusta minun piti kertoa. Lähden sunnuntaina, mikäli siis mitään katastrofaalista ei tapahdu, neitien 16 ja 15 v kanssa keskisuomeen pariksi päiväksi. Äitini lapsuuden koti, jossa vietin kesiä lapsena, on edelleen suvun käytössä. Tämä kevät/kesä on ollut niin rankka, että haluan ihan kunnolla nollata pääni. Menen nauttimaan pitkään ja hartaasti savusaunan lempeistä löylyistä (minäkö muka saunafriikki...) Puoliso lähtee, sitten kun olen kotiutunut, puolestaan reissuun.

Mulla pahoinvoinnit ovat pahentuneet kerta kerralta. Ja painottuneet nimenomaan iltaan. Syynä täytyy olla, niinkuin Leanna sanoikin, väsymys. Viikonloppuisin, kun puoliso hoiti suurimman osan hommista, ei olo koskaan ollut niin kammottava kuin arkisin. Ja ihan koko raskauden ajan (paria nuorimmaista odottaessani) saatoin rankan päivän jälkeen sitten illalla voida pahoin.

Pakko yrittää mennä nukkumaan. Olen nukkunut monta yötä taas niin mahdottoman huonosti, että elimistä käy ihan ylikierroksilla. Siihen tietysti löytyisi, kovasti innokas, " lääke" tuolta kammarin puolelta. Mutta minä tylsimys taidan vain hetken vielä lueskella lehtiä.

T: nimim. ovulaatio ohitettu eli kuramyyrä & oktetti

Vierailija
15/50 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sisälle " tekemään" ruokaa, elikkä laittamaan makkararanskalaiset uuniin. Jatkamme lakanoiden ja peittojen pesu-urakkaa, joka alkoi (pikkuneidin " avutuksella" ) viime viikolla. Yläkerran sängynpeitot on jo pesty ja nyt koneessa pyörii alakerran peitot; näillä ilmoilla pyykki kuivuu hetkessä.

Vierailija
16/50 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein juuri isännän ja esikoisen tuonne heinätalkoisiin ja ajattelin laittaa pyykit kuivumaan ja uudet koneeseen ja sitten menen takapihalle lukemaan kirjaa. Laiskottelen vaan enkä tee mitään kotihommia vaikka ehkä tämäkin aika täällä kotona pitäisi käyttää hyödyksi.

Pikkuneiditkin ovat helteestä aivan väsyneitä ja tulivat sisälle ja kun kysyin mennäänkö päikkäreille suostuivat ?? huh huh mitenköhän käy taidetaan mennä nyt kokeilemaan !!

Palailen myöhemmin taas mutta nyt päikkäreille ??

T. Isotikru

Vierailija
17/50 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan kiitettävän ahkera tänään. Nyt pidän pienen tauon, kun ei kerta kaikkiaan enää jaksa! Siivottu on, ainaskin suurimmat. Lattioiden pesun jätän iltaan, jos vaikka saisi lapset ajoissa nukkumaan. Pari piirakkaakin on pyöräytetty ja vielä tarttis täytekakkupohja tehdä. Hyvässä hantissa hommat kuitenkin.

Heinäpellolla on meidänkin isäntä. Muutama päivä on jo noissa hommissa vierähtänyt, tänään sitten paalaavat joten sen jälken helpottaa. Lapset on taas mökillä uimassa joten minä saan ihan yksin hetken aikaa touhuta. Kunpa tuo kuopus nyt nukkuisi vielä tunnin verran:)

Kp on tänään 22 ja ensi viikolle odotan tädin vierailua. Levinian tapaan minäkin malttamattomana odotan tätiä kylään. Pääsee sitten yrittämään. Nyt on ainaskin vakiintunut sellainen olotila että HETI vaan...

Nyt jatkan touhuja.

Medison

Vierailija
18/50 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukset nukahtivat ihan oikeasti päikkäreille ja minä hiivin pois tuolta makkarista tänne koneelle taas notkumaan...

Puolileikilläni heitin, että jos nukkuvat kiltisti niin sitten kun heräävät niin mennä pyörillä lähikauppaan hakemaan jätskiä ja pillimehua !!

Tytöistä on jännää kun äitikin ajaa pyörällä tosin epäilivät kovasti että osaanko ? saa nähdä en olekkaan muutamaan vuoteen pyöräillyt !!

Mutta nyt menen tonne takapihalle ottamaan aurinkoa !

T. Isotikru

Vierailija
19/50 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia:tekis mieli tulla ja halata sua,mulla on ihan samanlaisia mietteitä mahdollisesta uudesta raskautumisesta,toisaalta haluisin yrittää heti,mut ois tosi kova pala kokea sama suru uudelleen.

Kun malttais odotella syksyyn....Aika näyttää...Meillä kun ei ihan hetkessä tuo km mennyt raskauskaan alkanut.

Lumina

Vierailija
20/50 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helteinen päivä vietettiin siellä. Muuten reissu meni ihan hyvin mut aikaa oli liian vähän. Ryhmämatkana kun toteutettiin niin siinä aikataulussa sitten edettiin. Liikkeellelähtö jäi liian myöhäiseen ja perillä oltiin vasta jälkeen 11 ja pois lähdettiin kuitenkin klo 17. Paljon jäi kokematta mut kohtuuhyvällä mielellä muksut kuitenkin olivat, olihan tämä viiteen vuoteen ensimmäinen reissu sinne taas.

Itse sitten kärvistelin koko päivän kp1 kourissa ja voittepa arvata oliko mukavaa!! Mulla tämä ensimmäinen on aina pahin ja koko päivän pelkäsin sortsien värjääntymistä ja kotona kun riisuin niin olipa tippa jo livahtanut. Tämän kierron pituudeksi tuli vain 26 pv ja niin lyhyttä ei ole koskaan tainnut olla. En saanut gynelle vielä aikaa, lupasivat soittaa kun lääkärin aikataulut selkiytyy.