Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö & seuranhaku

Vierailija
26.04.2020 |

Moikka! Olen pitkään ollut sinkkuna ja etsin nyt miestä tosi tarkoituksella. Olenkin joutunut monta kertaa pettymään ja kuullut miehiltä lausahduksen ”olet liian kaunis minulle” ”olet kanssani vain sen ja sen takia, koska olet niin kaunis” Olen siis järjestäen tullut tyrmätyksi pinnallisten seikkojen takia tai miehen itsetunnon pönkittäjän asemaan. Tinderissä yms. sovelluksissa en halua katsoa niiden sliipattujen pintaliitomiesten perään, vaan ihan tavallinen syvällisesti ajatteleva mies käy, mutta heihin kun tutustuttu niin sitten alkaa se marina siitä etteivät voi uskoa että olen heidän kanssaan tosissani, koska näytän miltä näytän.
Olen itse tullut ensin lapsuudessa kiusatuksi ulkonäköni takia ja aikuisena se on kääntynyt täysin päälaelleen, joten en tahdo tehdä ulkonäöstä numeroa deittaillessa, vaan kiinnostaa ihmisten välinen todellinen ymmärrys ja tästä syystä olen saattanut sivuuttaa täysin toisen ulkomuodon kehumisen ja jättänyt sen lausahduksen; pidän sun hymystä, onpa sulla kauniit silmät ja keskittynyt siihen onko minulla todellisuudessa hyvä olla toisen kanssa ja pyrkinyt osoittamaan välittämisen teoilla.
Missä määrin on normaalia kehua toisen ulkomuotoa suhteessa ja kuinka tärkeää se oikeasti on? Itselläni tosiaan vähän vinksahtanut käsitys asiasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän