Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo karjalanpiirakka nyt oikein on kun se on joka toisessa vastauksessa? Mä haluan ainakin jotain parempaa hotelliaamiaisella kuin joku einespakastepiirakka. Jos on itse ikinä tehnyt karjalanpiirakoita, tietää tasan tarkkaan ettei millään hotellin aamiaiskokilla ole sellaiseen aikaa. Se on ihan hirveä työmaa ja tässä olisi kyse sadoista ellei tuhansista piirakoista, eli tukusta ne tulee pakasteena.
Totta. Itsekin juuri tuumasin, että enpä ole karjalanpiirakoita hotelliaamiaisella tavannut, vaan juuri noita mainitsemiasi teollisia lötköjä.
Kaurapuuro, kahvi, tuoremehu, jogurttia ja marjoja.
Eli samat mitä kotona, paitsi tuoremehua ei ole yleensä kotona ja jogurtin sijaan on voita. Ja kotona otan vielä leivän.
Hedelmiä, marjoja, kananmunaa, leipää ja kahvi.
Herkutteluaamiaisen ottaisin eli Eggs Benedict, croisantti + marmelaatia, teetä ja Mimosa-drinksun 😋
Kahvi, karjanpiirakat, munavoi, pekoni, nakit
28-vuotiaan naistarjoilijan, shampanjaa, mansikoita, suklaata ja iso kahvi.
Kahvi, croissant, mansikoita. Mitä vielä? Mies ja miehen aamupala.
omeletti, munakasta, appelsiinimehua, kahvia, hedelmiä
Kokin tekemä munakas missä juustoa, parsaa, herkkusieniä ja pinaattia.
pekonia
munia
pekonia
munia
pekonia
"Pääsen" :D Hotelliaamiaiset ovat laatutasoonsa nähden ylihintaisia.
Kuohuviini, kahvi, tuoremehu, jogurtti ja hedelmäsalaatti.
Kahvi, sämpylä, juusto, kurkku, tuoremehu.
Kahvi
Puuro
Marjoja
Kananmunia
Jotain vihannesta tai hedelmää
Kahvi, puuro, raejuusto, tuorekurkku, tuoremehu (jos työmatkalla)
Kahvi, karjalanpiirakka, kuohuviini, mansikoita, täytekakkua (jos lomalla)
Kahvi,appelsiini mehua,4-5 leipää ja siihen päälle voita ja mitä kinkkua saattaa olla. Mulle aamupalan pitää olla täyttävää sillä skippaan lounaan ja syön vasta kunnolla illallisella seuraavan kerran.
Kahvi, mehu, jogurtti, leipä, juusto
Otan sen mitä aina, eli kahvin, puuron ja hedelmiä. En ole ikinä ymmärtänyt tätä hotelliaamupalan ihanuutta. En mä ala yhtäkkiä vetää jotain suklaakroisanttia ja pekonimunakasta. Ehkä erikoisuutena voin ottaa jugurtin. Tuskin sitäkään.
kahvia, tuoretta sämpylää, karjalanpiirakkaa, munavoita ja kuumaa bildeä.
Puuro, johon jogurttia tai hilloa, tuoremehu, vihanneksia, kahvia.