Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
Pekoni, munakas, lämpimät kasvikset, sämpylä ja kahvi tai tuoremehu. Sen verran harvoin nykyään pääsee hotelliaamiaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä aina samassa hotellissa yötä ja siellä otan:
- marjoja-chiavanukasta (jos sitä ei oo, niin otan soijajogurttia)
-granolaa
-kahvia
-smoothieta
-churroja
Jos saisi vain viittä ottaa, niin jättäisin smoothien pois, niin voisin syödä pari churroa kahvin kanssa.
Miksi mun vakkarihotelliaamupala sai alapeukun :(
Mä joudun olemaan töiden takia sen verran usein hotellissa, että mä en jaksa innostua ja ilahtua tarjottavista ja syön samaa kuin kotona. Paitsi vähän innostun niistä churroista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, täytetty sämpylä, tuoremehu
ja sitten se parhaimman näköinen tarjoilijatar, kahdesti
Näitä törkyjä lukiessa ei yhtään ihmetystä jutut kuinka paljon työntekijät joutuvat kohtaamaan näiden pervojen setämiesten ahdistelua 🤮🤮🤮 Hävetkää!
pekonia, nakkeja, kananmunia, mehua ja kahvia
Inkiväärishotti, tuoreita hedelmiä, kahvia, paikallista ruisleipää tms paikallista, leivän päälliset.
Kahvia, tuorepuristettua mehua, maustamatonta jugurttia granolalla ja tuoreilla marjoilla, minicroissant vadelmahillolla ja omeletin kinkulla.
Tää on ihan normi setti. Vaihtelen mitä otan. Mutta useimmiten kahvia, jugurttia, marjoja ja croissantin tai sämpylän. Kun raja on viisi vihannekset ja leikkele jää pois ja otan hedelmän. Kahvin juon mustana ilman sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Kuohuviini
Eggs Benedict kylmäsavulohella
Karjalanpiirakka munavoilla
Vierailija kirjoitti:
Puuroa, jokurttia ja marjoja kahvia, leipää. Hyvin riittää.
Hyvin riittää? Menet hotelliaamupalalle, joka maksaa jopa kymppejä, ja syöt puuroa ja leipää. Sen jälkeen varmaan käyt kävelyllä, katsot uutiset ja menet nukkumaan. Välillä ihmettelet miksi nykylapsilla pitää olla älypuhelimet.
Kahvi, maito, hermesetas ja tupla suikkari kahdelta aamiaiselle tulleelta leidiltä.
Lättyjä
Vesimelonia
Tuoreita marjoja
Keitetty kananmuna
Vihreää teetä
Kahvia, hedelmiä, vihanneksia, puuroa höysteillä, tummaa leipää paahdettuna.
Pekoonia, pikkumakkaroita, lihapullia, maksapasteijaa ja munavoita. Normaalisti olen kasvissyöjä, mutta hotelliaamiaisella raja-aidat kaatuvat.
Kahvi, mehu, puuro, croissant (täytteeksi salaatti, juusto, kurkku, jos näitä ei lasketa erikeen?), tuore ananas.
En koskaan maksa erikseen aamupalasta, koska monesti otan vain kahvia ja jotain ihan pientä sen lisäksi. Ei ole yleensä aamulla heti nälkä. Jos aamiainen sisältyy hintaan vedän yllä kuvatun setin, joskin puuro ja croissant ovat toisensa poissulkevia.
Hmm onpa kiva keskusteluaihe. Ottaisin munakokkelia, pekonia, sämpylän, kinkkua, juustoa ja kurkkua (musta leivänpäällykset ovat yksittäisiä tuotteita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- marjoja-chiavanukasta (jos sitä ei oo, niin otan soijajogurttia)
-granolaa
-kahvia
-smoothieta
-churroja
Jos saisi vain viittä ottaa, niin jättäisin smoothien pois, niin voisin syödä pari churroa kahvin kanssa.
Miksi mun vakkarihotelliaamupala sai alapeukun :(
Mä joudun olemaan töiden takia sen verran usein hotellissa, että mä en jaksa innostua ja ilahtua tarjottavista ja syön samaa kuin kotona. Paitsi vähän innostun niistä churroista.
Varmaan siksi, että sitä sun vakkariaamupalaa ei tässä kysytty.
Työreissussa puuro, maustamaton jugurtti, marjat, keitetty muna, kahvi maidolla
Lomalla nakit, munakokkeli tai se uunissa tehty munavuoka, sämpylä leikkeillä ja kasviksilla, hedelmiä, kahvi maidolla
- marjoja
-chiavanukasta (jos sitä ei oo, niin otan soijajogurttia)
-granolaa
-kahvia
-smoothieta
-churroja