Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
kahvi, joku tuoreleipä jossa siemeniä, leikkeleet yms höppeet, tuoremehu, hedelmä
Munaa, munakokkeli, kanamunaa, pekonimunaa, munaa
Kaurapuuroa, vadelmia, jogurttia. Vesimelonia/ mandariineja, oikeista munista tehtyä kokkelia.
Pääset hotelliin..... no joo, minulla on hotelliaamiaisia ihan riittävästi. Reissutyössä siis.
Suomessa aamiaiset ovat aivan ylimitoitettuja ja Europpassa usein alimitoitettuja. Suomessa minulla on aina ne samat vakioruuat:
Tuoremehu, puuro, kahvi, pari leipää, kakunpala/keksi. No, tuossahan ne viisi sitten tulikin.
Joskus otan munakasta tai pari nakkia tai lihapullaa. Mutta tuo em. on vakioannokseni lähes aina. En pysty hotellissa syömään yhtään sen enempää kuin kotonakaan. Siksi Suomen hotelliaamiaisilla on minulle ihan liikaa tarjontaa.
Pari sämpylää, tuoremehu, leikkeleitä, juustoa, kahvia
Appelsiinimehu
Kahvi
Pekoni
Munakokkeli
Kasvis-sipulipaistos
pekoni, paistettettu kananmuna, kahvi, sämpylä ja appelsiinimehu.
muna ja pekoni - jos pekoni on rapsakkaa, jos on lötköä, niin jää ottamatta
tuoremehu
sämpylä
jogurtti
Tee on harvoin hotellissa aidosti oikeasti hyvää tai ylipäänsä jotain muuta kuin Liptonia tai Nordqvistiä, niin sitä en tarvii. Jännä juttu muuten. Pienellä lisäyksellä saisi teenjuojien aamiasen tasoa nostettua
Kahvi, maustamaton jugurtti, marjoja, mysli, tuoremehu.
Munakas, misokeitto, tuore leipä, graavilohi, kahvi
Minä en useinkaan työmatkalla saa lounasta. Siksi pitää syödä aamulla niin, että pärjää iltaan.
Eli kahvi, munakokkeli, pekoni tai savukala, tomaattia tai ananasta tai marjoja, pari croissantia. Yleensä lisäksi greippimehu, jos löytyy.
Ehdottomasti break fast ,nopea tauko aamulla , kahvi , paahtoleipä juusto kinkku ,pekonia , kurkkua ,paprikaa ,munakas ja hilloa voita jogurttia päälle tuoremehua ja piirakoita . Maissilastuja maidolla jogurtilla hillolla . Keitetty muna . Nakkeja . Papuja jos niitä saa . Puuroa mehukeitolla . Näin pärjää iltaan asti niin voi siirtyä lihakeittoon tai pihviin . Kaikkea tietysti sen verran kuin vatsaan mahtuu ettei turpoa ihomahaiseksi ihraksi . Sitten liikuntaa .
Mini croisanttei, appelsiinimehu, lettuja/pannaria, juustoja, timjami perunoita
Juustoja , leipäjuustoa hilloja lakkahilloa , jogurttia hillolla , puuro hillojen kera . Maitokahvia pekonia leipä muna .
Kahvi, appelsiinimehu, croissant, voi, hillo
Voi luoja, että mä vedän kunnon per......seet noilla.
Tuli nälkä kirjoitti:
Juustoja , leipäjuustoa hilloja lakkahilloa , jogurttia hillolla , puuro hillojen kera . Maitokahvia pekonia leipä muna .
Osaatko laskee viiteen? Mä joutun juomaan käsilaukusta ja sä käyttäydyt kuin syöttöporsas? Käytöstavat haloo!
Ruokaa, juomaa, ruokailuvälineet ja servetin. Mahdollisesti vielä käsidesiä jos jaksaa.
Kahvi, tuoremehu, munakokkelia, nakkeja, suolakurkkua.
Yleensä hotelliaamiaisilla on niin kova darra ollut että mitään muuta en saisikaan alas.
sumppia maitolla puoli litraa, pekonia puoli kiloa, kroissantteja 4, panaalia 4
Kahvi, tuoremehu, munakokkeli, pekoni ja suklaacrossaint.