Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
Tuoretta ananasta, croissant, savulohta, munakokkelia ja teetä
Maitokahvi, shampanja, suklaa, hedelmiä, croissant.
Vierailija kirjoitti:
Lusikat, haarukat, veitset, lasit, kahvikupit.
Tykkäät hotellien astiastoista?
Kärsii vähän hotelliaamiaisen idea, jos vaan viittä saa ottaa. Skippaan kokonaan.
Appelsiinimehu kahvi minicroissant maustamaton jogurtti ja marjat
Shampanjaa, cappuccino, tuore leipä, leikkeleet, marjat&hedelmät.
Maitokahvi, munakokkeli, pekoni, vaalea leipä, joku vihannes: kurkku, tomaatti tai paprika... tulipa nälkä, taidan ottaa second breakfastin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, kahvi, kahvi, kahvi ja jälkkäriksi voisin ottaa kahvia.
Ja suoli toimii👍
Pysyy myös hyvin hereillä ja silmät tapittaa! 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Appelsiinimehu kahvi minicroissant maustamaton jogurtti ja marjat
Täysin sama menu :)
Iso maitokahvi, shampanja tai kuoharikin käy, tuoreita mansikoita, croissant ja nutellaa.
En tykkää hotelliaamiaisista, sillä yleensä kotonakin korvaan aamiaisen lasillisella smoothieta. Jos en jaksa tehdä sitä, syön banaanin. Minulla on nälkä vasta puolilta päivin.
Shampanja, suklaamousse, mansikkoja, kylmäsavulohitahnalla täytettyjä ruisnappeja (tahna ja ruisleipä erikseen)
Kahvi, sämpylä, voi, juusto ja kurkku/tomaatti
Vierailija kirjoitti:
Shampanja, suklaamousse, mansikkoja, kylmäsavulohitahnalla täytettyjä ruisnappeja (tahna ja ruisleipä erikseen)
Mä en ottais mansikkoja..haluan mustikkoja!
Vierailija kirjoitti:
Kärsii vähän hotelliaamiaisen idea, jos vaan viittä saa ottaa. Skippaan kokonaan.
Miksi pitäisi syödä ähkyksi? Ottaisin muutenkin todennäköisesti vain viittä.
Croissant (tai jos niitä ei ole hyviä, niin karjalanpiirakka), kylmäsavulohta, kananmunaa, hedelmäsalaattia, mehua.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää hotelliaamiaisista, sillä yleensä kotonakin korvaan aamiaisen lasillisella smoothieta. Jos en jaksa tehdä sitä, syön banaanin. Minulla on nälkä vasta puolilta päivin.
Mä käyn vain juomassa pari kupillista kahvia, syön joskus klo 13. Ei ole vaan nälkä aiemmin.
Pekoni, kahvi, tuoremehu, croissantti ja muna
Muna, pekoni, kahvi, croissant, kuohari.
Mehu, sämpylä, leikkele, juusto, jugurtti
Ja jos sais ottaa mitä haluaa niin lisäks ottaisin vielä vähän puuroa ja ehkä kahvin.
En kyllä tiedä mitä siellä tarjoillaan, vastasin vaan sen perusteella mitä muut on vastanneet.