Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäkäti jäkäti vaimo yrittää pilata krapulapäivänä kaikki on kuulemma tekemättä

Vierailija
26.04.2020 |

Pitäisi tehdä sitä ja tätä, en tee alan kohta pelaamaan ja tilaan päivällä pitsaa. Ei ne tekemättömät hommat mihinkään karkaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. :D On välillä tullu tilanne eteen ja ymmärtäisin vielä jos olisin itse luvannut jonkun asian hoitaa vaikka just sunnuntaina. Sit olisin ryypännyt itelleni krapulan ni ehkä olis kritiikki paikallaan.

Ite oon välillä miettiny et joku kerta ku eukolla on krapula, niin mä alan vaatimaan kaikenlaista.

Veikkaan ettei pitäisi siitä.

Vierailija
2/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on päivä pilalla, kun nurkissa on haiseva tursas, josta on vain haittaa, ei iloa. Tasatakseen tilannetta, pilaa sinunkin päivääsi.

Ero ei ole yhtään hullumpi vaihtoehto. Ainakin oma elämänlaatuni nousi ilman ryypiskekevää ja saamatonta miestä.

Vierailija
4/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että on krapula kertoo että ette hallitse juomistanne. Ihan aiheesta naputtaa.

Vierailija
5/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole luvannut mitään niin anna jäkättää. Mä en ole koskaan jäkättänyt miehelle. Mä olen aina saanut krapuloida rauhassa. Mies ei ole valittanut.

Vierailija
6/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä pitää juoda krapulaan asti? Vaikkei mitään aikoisikaan tehdä, niin eikö sitä tekemätöntäkin päivää ole mukavampi viettää ilman krapulaa. Voihan alkoholia ottaa maltillisemminkin niin ettei tarvi krapulasta kärsiä.

Vierailija
7/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vätysmies. Ei ihme että vaimo jäkättää, kuvitteletko että maailma pysähtyy odottamaan, että krapulasi on ohi vai odotatko sen sijaan että vaimo tekee kaiken puolestasi koska sinulla on krapula?

Vierailija
8/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on jotain teinimeininkiä. En pystyisi kunnioittamaan miestä, joka on krapulassa.

Vierailija
9/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on päivä pilalla, kun nurkissa on haiseva tursas, josta on vain haittaa, ei iloa. Tasatakseen tilannetta, pilaa sinunkin päivääsi.

Ero ei ole yhtään hullumpi vaihtoehto. Ainakin oma elämänlaatuni nousi ilman ryypiskekevää ja saamatonta miestä.

Sinulla menee päivä pilalle, jos sinulla ei joka päivä ole palvelijaa käkytettävänä?

Kannattaa tosiaan erota, ja alkaa maksaa palkkaa kotipalvelijalle.

Vierailija
10/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois niska-p*rse otteella ulos jos minä oisin emäntä. Pelikone tulis perässä. Olet jämähtänyt teinin tasolle 🤨

Vierailija
11/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneks oma mies ei käytä alkoholia. Ällöttäis tommoset teinimeiningillä dokaavat vässykät jotka sitten krapulapäivät pelaa ja syö pizzaa kun mitkäkin 18-vuotiaat :D

Vierailija
12/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä häpeän kuunnella tuollaista aikuista vauvaa. Äitiä sä olet vailla, et parisuhdetta.

Vierailija
13/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla menee päivä pilalle, jos sinulla ei joka päivä ole palvelijaa käkytettävänä?

Kannattaa tosiaan erota, ja alkaa maksaa palkkaa kotipalvelijalle.

Erosin krapulanukkujasta jo vuosikausia sitten. En halunnut palvelijaa vaan miehen, jonka kanssa tehdä yhdessä kaikkea kivaa (mulle tissuttelu sohvalla ei ole kivaa). Ja joo, mielelläni maksan siivoojalle.

Vierailija
14/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on just tuommoisia, jäkättää ja mäkättää pikkuasioista. Eikö voi vaan olla hiljaa?

Monta riitaa, pahoinpitelyä ja eroa jäisi väliin, jos naiset eivät niin pikkumaisia.

Vierailija
15/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä pitää juoda krapulaan asti? Vaikkei mitään aikoisikaan tehdä, niin eikö sitä tekemätöntäkin päivää ole mukavampi viettää ilman krapulaa. Voihan alkoholia ottaa maltillisemminkin niin ettei tarvi krapulasta kärsiä.

Krapula ei tule aina kun vetää kännit. Jos valvon aamuyöhön asti niin nukun päivällä.

N

Vierailija
16/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on just tuommoisia, jäkättää ja mäkättää pikkuasioista. Eikö voi vaan olla hiljaa?

Monta riitaa, pahoinpitelyä ja eroa jäisi väliin, jos naiset eivät niin pikkumaisia.

Mikään ei oikeuta väkivaltaan.

Vierailija
17/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju nalkutusta ja urputusta vaikka kommentoijat eivät edes ole AP:n kanssa suhteessa. Taas muistaa miksi kannattaa olla sinkku :D

Vierailija
18/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju nalkutusta ja urputusta vaikka kommentoijat eivät edes ole AP:n kanssa suhteessa. Taas muistaa miksi kannattaa olla sinkku :D

No ehdottomasti kannattaa tai ottaa pariksi toinen alkkis.

19/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies tulee tänne valittaa jäkäti jäkäti vaimosta😅🤣😂

Korkeintaan sellainen joka kulkee hame päällä...

Vierailija
20/42 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehdottomasti kannattaa tai ottaa pariksi toinen alkkis.

Alkoholisti juo joka päivä. Satunnainen känni ei ole alkoholismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi