IL: NYT JÄRJESTETÄÄN KORONAKUTSUJA. Tarkoitus saada tartunta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/14bbc550-0130-4a2e-8078-802569b85777
Taudin sairastaneena ymmärrän hyvin: Onhan se merkittävä helpotus, kun tietää että oma kroppa kestää viruksen ja kai tuosta joku immuniteettikin jää vuodeksi.
Kommentit (23)
Ei tule immuniteettia. Vain riski kuolla aivoveritulppaan.
Tässä edellisen juhlan osallistuja.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8162957/Miami-records-coronavi…
Mulle on ihan sama jos ihmiset järjestää noita kutsuja kunhan nuo ihmiset sitten pitävät itsensä eristyksissä jatkossa kunnes on aivan varmaa että eivät tartuta muita.
Onhan se totta että osan kannattaisi antaa sairastaa nyt eikä oikeaa ryhmä todellakaan ole lapset.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama jos ihmiset järjestää noita kutsuja kunhan nuo ihmiset sitten pitävät itsensä eristyksissä jatkossa kunnes on aivan varmaa että eivät tartuta muita.
Onhan se totta että osan kannattaisi antaa sairastaa nyt eikä oikeaa ryhmä todellakaan ole lapset.
Mitä hyötyä siitä sairastumisesta on, että se ihan kannattaa? Immuniteettia ei tule ja nuoriakin on kuollut.
Ei jumalauta. Siitä ei tule immuniteettia. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä sairastumisesta on, että se ihan kannattaa? Immuniteettia ei tule ja nuoriakin on kuollut.
https://yle.fi/uutiset/3-11318716
Tuossa tuo HUS:n edustajan mielipide. Mutta kai se pointti on ettei nämä rajoitukset voi jatkua loputtomiin mikäli Suomi meinaa selvitä taloudellisesti. Itse kyllä harkitsen pitäväni lapset kotona rokotusten saamiseen asti.
HUS:n edustajalla on pelko siitä että terveydenhuolto kuormittuu jos influenssa kausi on samaan aikaan päällä Koronan kanssa.
Immuniteetti muodostuu, mutta max muutamaksi viikoksi. Eli ei kannata ottaa vakavien jälkiseuraamusten riskiä muutaman viikon takia.
Jos immuniteettia ei tule tai se kestää muutaman viikon, ei toimivaa rokotettakaan voida kehittää. Eli loppuiäksi eristykseen, sitäkö meinaatte tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Jos immuniteettia ei tule tai se kestää muutaman viikon, ei toimivaa rokotettakaan voida kehittää. Eli loppuiäksi eristykseen, sitäkö meinaatte tehdä?
Rokotetta yritetään nimenomaan kehittää sellaiseksi, että immuniteetti kestää pidempään, että vasta-aine muodostuu pidempään kestävöllö tavalla. Sitähän ne juuri nyt tekevät kilvan ympäri maailmaa... Jos se juuriei olisi niin vaikeaa, voisi trumpmaiseen tyyliin vain ruiskuttaa ihmisiin sitä virusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tuo HUS:n edustajan mielipide. Mutta kai se pointti on ettei nämä rajoitukset voi jatkua loputtomiin mikäli Suomi meinaa selvitä taloudellisesti. Itse kyllä harkitsen pitäväni lapset kotona rokotusten saamiseen asti.
HUS:n edustajalla on pelko siitä että terveydenhuolto kuormittuu jos influenssa kausi on samaan aikaan päällä Koronan kanssa.
Influenssaa ei ole ikinä syksyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas pidettiin riskiryhmäläisiä vain vanhuksina. Tunnen niin paljon nuoria ja lapsia riskiryhmään kuuluvia, että on silmät auennut. Itsekin syöpää sairastavana pitäisin lapsen kotona edelleen, vaikka rajoitukset poistuisi. Helppo on herrojen riskeerata, parempi kuin eristäydyttäisiin hetkeksi kunnolla niin, ettei korona leviä ja rajat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetta yritetään nimenomaan kehittää sellaiseksi, että immuniteetti kestää pidempään, että vasta-aine muodostuu pidempään kestävöllö tavalla. Sitähän ne juuri nyt tekevät kilvan ympäri maailmaa... Jos se juuriei olisi niin vaikeaa, voisi trumpmaiseen tyyliin vain ruiskuttaa ihmisiin sitä virusta.
Kerrotko vielä, millä mekanismilla tehtäisiin rokote, joka antaa paremman immuniteetin kuin itse virus? Tiede ei tuollaista tunne.
Päinvastoin, rokotteessa käytetään viruksen pintarakennetta, viruksen osia, kuolleita viruksia tai eläviä, heikennettyjä viruksia. Viimeisin on nykyään harvinaista. Muunlaisia vasta-aineita ei muodostu kuin mitä nimenomaisesta virustartunnasta muodostuu.
Jos virus muuntuu niin, ettei elimistö tunnista muuntunutta virusta, ei rokotteen tuomat vasta-aineet auta yhtään sen paremmin kuin virustartunnasta tuomat vasta-aineet. Tämä on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä osa on niin sekasin että ne luulee että tää maailma pyörii vaikka kaikki rajoitukset olisi hamaan tappiin asti...rahaa tulee joka raosta ja ruoka tuodaan oven taakse😅👍
Ei tule immuniteettia, ap. Tuli vain runnellut sisäelimet ja keuhkot sekä moninkertaistunut riski saada veritulppa. Siinä sinulla on kivat lähtökohdat lähteä odottelemaan toista aaltoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule immuniteettia, ap. Tuli vain runnellut sisäelimet ja keuhkot sekä moninkertaistunut riski saada veritulppa. Siinä sinulla on kivat lähtökohdat lähteä odottelemaan toista aaltoa.
Jos ei tule immuniteettia, ei tule myöskään rokotetta. Mitäs sitten ajattelit tehdä?
Veljeni sairasti koronan ensimmäisten joukossa. Laskettelureissu Itävaltaan koitui kohtaloksi. Hänkin oli samaa mieltä kuin ap eli hyvä juttu, että sairastin tämän (2 vko kuumetta, lihassärkyä jne.), nyt voin elää vapaasti.
Viikko sitten hän päätyi sairaalaan keuhkokuumeen takia. Lisäksi munuaisissa on jotain ongelmia. Korona iski uudestaan tai sitten veli ei edes parantunut huhtikuun alussa.
Kyllä on ihmiset sekasi!