Oho, Kim Jong Unin sisko onkin hoikka!
Eipä uskoisi sisaruksiksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/01c9e0df-1bc6-4bae-8ff2-aaa8a9814752
Kommentit (35)
Hitto vie, onpas veetumaisen näköinen nainen.
Voi olla vielä hullumpi kuin veljensä joka ehkä pikkiriikkisen sai liekaa P-Koreasta nuoruuden opiskeluaikoina, ei nyt mitään vapaata opiskelijaelämää viettänyt mutta kuitenkin... Onkohan tuo ikinä maansa rajojen ulkopuolella oleskellut pidempiä aikoja, jollain edustusmatkoilla käynyt.
Suloisen näköinenhän toi on. Sannan kanssa tullee juttuun :)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vielä hullumpi kuin veljensä joka ehkä pikkiriikkisen sai liekaa P-Koreasta nuoruuden opiskeluaikoina, ei nyt mitään vapaata opiskelijaelämää viettänyt mutta kuitenkin... Onkohan tuo ikinä maansa rajojen ulkopuolella oleskellut pidempiä aikoja, jollain edustusmatkoilla käynyt.
Eikös Kim ja tuo sisko-mikä-lie opiskelleet yhdessä Sveitsissä (oliko Sveitsi) olivat siellä yht'aikaa?
Aika söpö. Voisin ottaa tyttöystäväkseni, sillä olen suvaitsevainen.
atm kirjoitti:
Se ei varmaan ole.
Vierailija kirjoitti:
atm kirjoitti:
Se ei varmaan ole.
Mutta voisi niitä tyttöjä tuoda Suomeen tuolta. Ei tarvitse aina ottaa kehitysvammaisia abdeja ja ahmedeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
atm kirjoitti:
Se ei varmaan ole.
Mutta voisi niitä tyttöjä tuoda Suomeen tuolta. Ei tarvitse aina ottaa kehitysvammaisia abdeja ja ahmedeja.
Tarvitseepas, koska se on eri asia.
Oletteko muuten lukeneet Kimlandia-kirjan? Sen on kirjoittanut suomalainen toimittaja, joka on käynyt P-Koreassa useamman kerran. Hän kertoo kirjassa minkälaista elämä siellä on. Tuskin toki tietää läheskään kaikkea, kun on niin sulkeutunut maa, mutta jonkinlaisen käsityksen sen avulla kuitenkin saa. Hyvä kirja.
suurensin kuvaa ja tarkasteli vaatteita ja kenkiä. Kamalan leveät lahkeet miehillä on. Kengät kuluneet, paitsi Kimillä ja siskolla. Miksi Kimi ei käyttänyt pukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
atm kirjoitti:
Se ei varmaan ole.
On vaarallista tuoda naisia, koska he ovat naisia. Lisäksi heillä on korkea älykkyysosamäärä.
Vierailija kirjoitti:
suurensin kuvaa ja tarkasteli vaatteita ja kenkiä. Kamalan leveät lahkeet miehillä on. Kengät kuluneet, paitsi Kimillä ja siskolla. Miksi Kimi ei käyttänyt pukua?
Puvun käyttö etäännyttää kansasta ja on länsimaista hapatusta. Käytti kommunistityöläisen asua.
Kimillä on lapsia, tuskin sisko naisena johtaa Pohjois-koreaa!
’Kim’ on muuten sukunimi, tuolla päin se kirjoitetaan aina ensin. Eli veli on Jong-un ja sisko Yo-jong.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäsiä ne on?
Lapset vielä niin nuoria/pieniä, siksi kaavailtu siskoa johtoon. Onko Kim Jong-un nyt jo julistettu kuolleeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kim Jong-un on 36-vuotias, joten hänen mahdolliset lapsensa ovat tuskin vanhempia kuin 20 vuotta.
Pohjois-Korea pysyy hänen klaaninsa tiukassa otteessa mutta seuraava hallitsija ei kyllä tule olemaan Jong-unin lapsi. Veikkaan Jong-unin sisarta Yo-jongia maan seuraavaksi johtajaksi. Hänellähän on jo nyt korkea asema maan hallinnossa.
Sisar on hoikka, koska aasialaiskulttuureissa hoikkuus on naiskauneuden merkittävä mittari.
Mies voi olla turpea ja hyvinsyönyt ja sitä pidetään vaan komeana.
En olis uskonut, että Kim jong on vasta 36v😳
Näyttää aika nälkiintyneeltä, varmaan nälkäisenä aika tuittupää.