Kissalle varattu lopetusaika huomiseksi:(
Mieheni soitti juuri varanneensa huomisaamuksi eläinlääkäriltä ajan kissamme nukutukseen. Mitenhän päin tässä olisi loppuajan tuon kissan kanssa..:o(
Kommentit (22)
On kamala antaa hellyyttä vaativa eläin toiselle. Itse sen eläimen tuntee parhaiten ja mulla ainakin olisi mielessä se, että osaako uusi omistaja hoitaa tätä mun mussukkaa yhtä hyvin... Eläimen poisanto on aina kova paikka, oli se sitten lopetus tai uuteen kotiin antaminen.
Jos eläimen lopettaa, ei sen tarvi kokea muutoksesta aiheutuvaa stressiä ja uusien asioiden opettelua.
Kuten Ap jo edellä mainitsi, uutta kotia on etsitty, mutta tuloksetta (monella vastaajalla tämä meni viissiin ohi?), siksi tämä piikkiaika on tilattu. Armollisempaa on antaa piikki kuin avata ovi ja sanoa goobye.
Kissoja on joka paikka väärällään ja on kivaa aina ottaa pentu. Toki aikuiset kissatkin saavat kodin, mutta se voi olla hankalampaa.
Voimia vielä uuden kodin etsintään ja muista se on sinun kissasi. Sinä määräät sen tulevaisuuden mikä sitten onkin. Kirjoituksistasi paistaa välittäminen ja suru.
Kyllä voi vähän miettiä, millä tavalla ihmisten kommentteihin vastaa. En väitä, että oman kuvansa sylkemiseen kehoittaminen olisi parasta mahdollista palautetta, mutta ihan hyvä vastaus ja toteuttamisen arvoinen kehotus ihmisille jotka vastaavat yhtä taulapäisesti kuin minulle vastauksen kirjoittanut.
Sinuna ymmärtäisin, ettei sivistyksen tasoa voi mitata vain yksittäisen kissaongelman ja siihen liittyvien hermostuneiden kommenttien perusteella. Jos tuo kehoitus oli pahin harjoittamistani ilkeyksistä niin en vielä väittäisi itseäni kovin raakalaiseksi.