Onko sinua moitittu lahnaksi sängyssä? Mikä lahna oikein on?
Mitä pahaa on siinä jos ei ole innokas ja haluaa vaan maata tai levätä? Vaatii ehkä kaksi samanhenkistä ihmistä, koska muuten innokkaampi haukkuu heikompaa heti lahnaksi ja loppuu vähäinenkin kiinnostus kaikkeen. :(
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi samanhenkistä lahnaa sängyssä. :D Siellä ei sit varmaan hirveästi tapahdu.
Hyvän olon tunteeseen ei välttämättä tarvita irvokasta seksiä ja nopeaa yhdyntää. Lahnoja tai ei, niin meillä on hyvä olla lähekkäin ja suudelmat ovat intohimoisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos en rakasta miestä, lahnailen. Jos olen rakastunut ja todella kiimassa mieheen, ei minusta ole lahnana mitään jäljellä ;) päinvastoin, silloin mahla virtaa ja sukat pyörii jaloissa ja olen tosi aktiivinen seksissä, kuin tiikeri. Siitä se siis johtuu jos miehestä tuntuu että nainen on lahna !
Anna mun kaikki kestää! Anna kun arvaan sulla on eläinkuosilakanat ja seksivaatteet panoja varten?
Vierailija kirjoitti:
Jos en rakasta miestä, lahnailen. Jos olen rakastunut ja todella kiimassa mieheen, ei minusta ole lahnana mitään jäljellä ;) päinvastoin, silloin mahla virtaa ja sukat pyörii jaloissa ja olen tosi aktiivinen seksissä, kuin tiikeri. Siitä se siis johtuu jos miehestä tuntuu että nainen on lahna !
Ex haukkui lahnaksi ja lutkaksi ja samalla yritti painostaa seksiin vedoten sillä että minun olisi pakko olla hänen helpotuksensa. Meillä ei seksiä eikä suudelmia eikä muutakaan koskaan ollutkaan ja ex loukkasi niin pahasti, että tappoi itseluottamukseni kokonaan. Nykyinen aviomies on ainoa kenen kanssa olen rakastellut, mutta en ole mikään villipeto. Tykkään hitaudesta ja siitä että minua pidetään hyvänä, samoin mieskin pitää samoista asioista eikä ikinä painosta seksiin. Rakastan aviomiestäni todella paljon ja hänen kanssaan uskallan olla oma itseni. En ole aktiivinen seksissä, mutta hakeudun miehen kainaloon ja haen turvaa miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en Oorakasta miestä, lahnailen. Jos olen rakastunut ja todella kiimassa mieheen, ei minusta ole lahnana mitään jäljellä ;) päinvastoin, silloin mahla virtaa ja sukat pyörii jaloissa ja olen tosi aktiivinen seksissä, kuin tiikeri. Siitä se siis johtuu jos miehestä tuntuu että nainen on lahna !
Ex haukkui lahnaksi ja lutkaksi ja samalla yritti painostaa seksiin vedoten sillä että minun olisi pakko olla hänen helpotuksensa. Meillä ei seksiä eikä suudelmia eikä muutakaan koskaan ollutkaan ja ex loukkasi niin pahasti, että tappoi itseluottamukseni kokonaan. Nykyinen aviomies on ainoa kenen kanssa olen rakastellut, mutta en ole mikään villipeto. Tykkään hitaudesta ja siitä että minua pidetään hyvänä, samoin mieskin pitää samoista asioista eikä ikinä painosta seksiin. Rakastan aviomiestäni todella paljon ja hänen kanssaan uskallan olla oma itseni. En ole aktiivinen seksissä, mutta hakeudun miehen kainaloon ja haen turvaa miehestä.
Et ole tosissasi. "En ole aktiivinen seksissä, mutta haen turvaa miehestä". Ihmettelen tosissani että joku mies moista jaksaa. Huono pano mitä pitää vielä suojellakin.
No en kyllä arvostaisi rakastani joka tahtoo levätä seksin aikana. Ja olen nainen.