Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helppoa 27-vuotiaan treenatun ja kauniin naisen on löytää kumppani?

Vierailija
25.04.2020 |

Kiinnostaisi tietää

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottajia varmasti on. Voit valita parhaan .

Tsot Tsot. Ei se niin helposti käy. Sillä parhaalla miehellä vasta ottajia onkin.

Tietysti voi valita vain niistä ottajista. Ja niistäkin parhaan valitseminen on yllättävän vaikeaa näille bimboille.

M33

Omistuisia oletuksia. Happamia, sanoi kettu.

Tutkitusti kauniit ovat myös keskimääräistä älykkäämpiä, ja samoin tutkitusti koulutetut treenaavat enemmäm kuin kouluttamattomat. Lisäksi, huh, voi olla jopa kaunis, älykäs ja hyvä ihminen. Jostain syystä mä luulen, että sun polulle ei ole eksynyt. Löytyiskö syy peilistä?

Olen parisuhteessa kauniin, älykkään ja hyvän ihmisen kanssa, joka ei ole treenattu. Ei siis ole lihava kuitenkaan vaan ihan normaalivartaloinen. Joten en ole joutanut vahdata, onko polulleni osunut naisia, jotka ovat kaikkea mitä puolisoni ja lisäksi treenattuja. Mahdollisesti, mutta eipä pahemmin kiinnosta.

M33

Sen verran kuitenkin aihe kiinnosti, että tulit tarjoilemaan mielipiteesi siitä, että itsensä kauniina ja treenattuna kuvailema nainen on yhtä kuin bimbo. Jos se sinun kumppanisi nyt alkaisi treenata, muuttuisiko hän mystisesti bimboksi?

Jos hän sitten kuvailisi ja määrittelisi itseään pelkästään ulkonäkönsä kautta (kuten ap tekee), niin kyllä. Eikä se edes olisi mikään mysteeri.

M33

No jaa, en nyt yhden viestin perusteella tekisi kovin syväluotaavia analyyseja aloittajan luonteesta tai siitä, minkä kautta hän itsensä määrittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän