Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helppoa 27-vuotiaan treenatun ja kauniin naisen on löytää kumppani?

Vierailija
25.04.2020 |

Kiinnostaisi tietää

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä vaikeaa kuin hengittäminen

Vierailija
22/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin tarkkaan miksi edellinen suhde loppui. Ei kannata heti rynnätä uuteen, päädyt luultavasti yhtä huonoon suhteeseen. Yksinkin voi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin vanhaa ottais ainakaan 5 vuoteen

Vierailija
24/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 27-vuotias, treenaan ja vaikka itse sanonkin, niin olen näyttävä vähällä laitolla. Sanoisin että todella helppoa löytää mies. Hankalampi löytää kunnollista, jolla kiinnostaa muu kuin ulkonäkö tai "valloitus". Ei sillä, itse en etsi miestä tai minkään tasoista suhdetta, joten näen "kosiskelijat" rasitteena ja tämä saattaa vaikuttaa mielipiteeseeni.:D

Vierailija
25/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa muttei kunnon miestä

Vierailija
26/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottajia varmasti on. Voit valita parhaan .

Tsot Tsot. Ei se niin helposti käy. Sillä parhaalla miehellä vasta ottajia onkin.

Vierailija
27/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsot Tsot. Ei se niin helposti käy. Sillä parhaalla miehellä vasta ottajia onkin.

Tietysti voi valita vain niistä ottajista. Ja niistäkin parhaan valitseminen on yllättävän vaikeaa näille bimboille.

M33

Vierailija
28/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi valita vain niistä ottajista. Ja niistäkin parhaan valitseminen on yllättävän vaikeaa näille bimboille.

M33

Miksi oletat että 27-vuotias treenattu ja kaunis nainen olisi bimbo?

Vierailija
29/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millainen kyseinen nainen on ihmisenä. Kauniit kasvot ja treenattu vartalo ei valitettavasti itsessään riitä.

Itse olen pian 27 vuotta täyttävä, kaunis ja treenattu nainen. Luonteeltani olen kuitenkin katkera, arka ja epävarma. Kuka nyt sellaisen naisen haluaisi kumppanikseen? Miehiä ympärilläni kyllä pyörii jatkuvasti, on aina pyörinyt, mutta kukaan ei koskaan ole halunnut parisuhdetta kanssani. Tapailusuhteet sun muut säädöt kariutuu aina muutaman kuukauden sisään.

Vierailija
30/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Kovin ulkonäkökeskeinen oli ainakin hänen kuvaus itsestään.

Vierailija
31/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

LOL!

Vierailija
32/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onko sulla kumppani vai miksi kyselet?

Koska erosin vasta ja teen taustakartoitusta :)

oo no varmasti saat, älä huoli. Itse olen 39 v ja hiukan plösähtänyt, ihan nätti naamalta ... hiukan tiukkuutta vaan, niin eiköhän se siitä. Ennemminkin pelottaa, että haaksahdan taas sikaan.

Ja ehkä vanhemmiten tajuaa, että treenattu kroppa ei saa olla se itseisarvo.

Vierailija
33/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Omistuisia oletuksia. Happamia, sanoi kettu.

Tutkitusti kauniit ovat myös keskimääräistä älykkäämpiä, ja samoin tutkitusti koulutetut treenaavat enemmäm kuin kouluttamattomat. Lisäksi, huh, voi olla jopa kaunis, älykäs ja hyvä ihminen. Jostain syystä mä luulen, että sun polulle ei ole eksynyt. Löytyiskö syy peilistä?

Vierailija
34/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Tutkitusti kauniit ovat myös keskimääräistä älykkäämpiä, ja samoin tutkitusti koulutetut treenaavat enemmäm kuin kouluttamattomat. Lisäksi, huh, voi olla jopa kaunis, älykäs ja hyvä ihminen. Jostain syystä mä luulen, että sun polulle ei ole eksynyt. Löytyiskö syy peilistä?

Olen parisuhteessa kauniin, älykkään ja hyvän ihmisen kanssa, joka ei ole treenattu. Ei siis ole lihava kuitenkaan vaan ihan normaalivartaloinen. Joten en ole joutanut vahdata, onko polulleni osunut naisia, jotka ovat kaikkea mitä puolisoni ja lisäksi treenattuja. Mahdollisesti, mutta eipä pahemmin kiinnosta.

M33

Vierailija
35/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Olen parisuhteessa kauniin, älykkään ja hyvän ihmisen kanssa, joka ei ole treenattu. Ei siis ole lihava kuitenkaan vaan ihan normaalivartaloinen. Joten en ole joutanut vahdata, onko polulleni osunut naisia, jotka ovat kaikkea mitä puolisoni ja lisäksi treenattuja. Mahdollisesti, mutta eipä pahemmin kiinnosta.

M33

Sen verran kuitenkin aihe kiinnosti, että tulit tarjoilemaan mielipiteesi siitä, että itsensä kauniina ja treenattuna kuvailema nainen on yhtä kuin bimbo. Jos se sinun kumppanisi nyt alkaisi treenata, muuttuisiko hän mystisesti bimboksi?

Vierailija
36/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Ei.

Vierailija
37/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, millainen kyseinen nainen on ihmisenä. Kauniit kasvot ja treenattu vartalo ei valitettavasti itsessään riitä.

Itse olen pian 27 vuotta täyttävä, kaunis ja treenattu nainen. Luonteeltani olen kuitenkin katkera, arka ja epävarma. Kuka nyt sellaisen naisen haluaisi kumppanikseen? Miehiä ympärilläni kyllä pyörii jatkuvasti, on aina pyörinyt, mutta kukaan ei koskaan ole halunnut parisuhdetta kanssani. Tapailusuhteet sun muut säädöt kariutuu aina muutaman kuukauden sisään.

En keksi miten tuo vaikuttaisi. Ei sitä luonnetta panna.

Vierailija
38/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

M33

Sen verran kuitenkin aihe kiinnosti, että tulit tarjoilemaan mielipiteesi siitä, että itsensä kauniina ja treenattuna kuvailema nainen on yhtä kuin bimbo. Jos se sinun kumppanisi nyt alkaisi treenata, muuttuisiko hän mystisesti bimboksi?

Jos hän sitten kuvailisi ja määrittelisi itseään pelkästään ulkonäkönsä kautta (kuten ap tekee), niin kyllä. Eikä se edes olisi mikään mysteeri.

M33

Vierailija
39/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helppoa.

T. Treenaamaton 50v. nainen

Vierailija
40/41 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen on helppoa, varsinkin jos on 27 v treenattu ja kaunis.

Sopivan kumppanin löytäminen saattaa olla mahdotonta.

Itse olin joskus 20 v treenattu ja ehkä kauniskin. Nyt 30 vuotta myöhemmin tulee mieleen osuiko kumppanin suhteen kohdalleni sittenkin "tämä arpa ei voita".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän