Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**ENSIKOT heinäkuuhun**

03.07.2006 |

Meille nyt riittänee tällänen kuukauden pino, kun jäävät muutenkin niin olemattomiksi. Viime vkollakaan ollut pinoa ollenkaan. Hyi meitä.

Meillä menee paremmin, kun lääkkeet on mulle tepsiny ja olen osannut nauttia äitiydestä aivan eri tavalla =) Neiti on kova hymyilemään ja juttelemaan ja muutenkin ollut nyt helppo. Taitanee äidin hyvä olo heijastua häneenkin.

Eniten nyt jännittää, kun nti menee keskiviikkona ensimmäistä kertaa yökylään... Meillä kun on ne juhlat ;)

Koitetaas nyt olla pikkasen aktiivisempia tälläkin puolen, jos vaikka saataisiin uusia enskoja kehiin.

I ja K

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun olen väsähtänyt. Perjantaina oli joukko kavereita juhlistamassa liittomme virallistamista ja K oli mummillaan hoidossa. Lauantaina tuli tätini miehineen ja äiti kyläilemään ja eilen olin sitten vielä 8 tuntia töissä... Levon tarpeessa siis olen.

Meidänkin neidille tuntuisi olevan tulossa ensimmäinen hammas. Vanhan kansan mukaan siis voidaan odotella pian jo uutta perheenlisää... =) Niin ja neiti panttasi kakkaa aina viime maanantaista eiliseen. Sen lastin jälkeen on hymykin taas ollut herkemmässä ja juttua piisaa. Vitsit kun sydän meinaa välistä oikein pakahtua. Mitä sitä voi ihminen enää elämäänsä haluta, kun on nämä kaikki: suloinen lapsi, ihana mies, söötti koira, oma (pankin) asunto... No ehkä ainakin toisen lapsen. Ja pysyvän mielenterveyden, mutta ne tulee jos on tullakseen.

I ja K (viikon päästä 4kk!!!!)

Vierailija
2/77 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpähän kurkkimassa teidän ensikkovauvallisten kuulumisia kun en ole meseenkään moneen aikaan oikeen ehtiny.. =)

Kiva kuulla, että Iglu voi paremmin ja että kaikkien muksut sen kun kasvaa vaan! =)

Ootte näköjään saanu tänne pari uutta ja uudenvanhan (jenni ensikko-odottajista ja liekö mysanikin siirtyy tänne?) ensikkovauvallistakin. Varmaan ihan kiva, niin tulee vähän uusia tuulia teijän porukkaan... =) Ja kohtahan odottajien puolelta tulee kauhee suma teidän pinoa vilkastuttamaan kun niin moni on jo loppumetreillä. =)

Mä meen nyt ottamaan torkut (oon yövuorossa)... Jaksamisia vauva-arkeen kaikille!!

Burde ja Penni-Enni 29+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä vihdoin päädyttiin siihen, että nukutaan ainakin osa yötä kaikki kolme samassa sängyssä. D:llä on öisin enemmän ilmavaivoja (Cuplaton on käytössä, mutta kitisee ja vääntelehtii silti) ja syötön jälkeen omaan sänkyyn siirtyminen on välillä tosi hankalaa. Herää vähän siihen, kun nostan sänkyyn ja jos samaan sattuu vielä kipeä ilmavaiva, niin herää varmasti. Tämän jälkeen ei huvitakaan olla yhtään omassa sängyssä yksin, kun mahaa kipristelee.. Parhaimmillaan saan olla reilun puoli tuntia sängyn vieressä hyssyttämässä ja hieromassa mahaa. Aamulla jätin D:n sitten miehen kehotuksesta meidän väliin nukkumaan syötön jälkeen. Tietysti mahaa kipristää sielläkin, mutta nukkui paljon helpommin isän kuorsaukseen kun äidin hyssyttelyyn :) Aluksi vastustin tosi paljon tuota " perhepetiä" , mutta jos sillä saa edes tunnin lisäunta yössä, niin olkoon..

Muuten meillä menee hyvin. D syö 2,5-3 h välein edelleen, vaikka neuvolan puolesta sais nukkua pidempiäkin pätkiä jo. Isompi itku tulee vain, jos ennen syömistä vaipan vaihto kestää liian kauan. Heräillessä ja mahakivuissakaan ei " huuda" vaan lähinnä kitisee ja narisee.

Jenni & Daniel (tänään tasan 3 vko)

Vierailija
4/77 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon pesukarhu!

Mä olen varmaan tulossa kipeeksi, ei kiva... kuumeinen olo, joka paikkaa särkee jne... ja juuri kun mieskin lähti viikonlopuksi kavereiden kanssa mökille.

Eipä täällä mitään ihmeitä... seuraavaa neuvolakäyntiä jännityksellä odottelen, tytön painoa kun nyt tarkkaillaan... mutta kyllähän se nousee, ehkä sitten vähän hitaasti vaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

NapNap + tyttö 4,5kk

Vierailija
5/77 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on oltu muutama päivä nettipimennossa, pääsi koneelle virus=/ Saa nähdä kauanko tällä kertaa toimii...=D

Meillä on sitte kivat yöt nykyään, A on nyt muutamana aamuna noussut ekan kerran syömään vasta kymmeneltä!!! Aivan uskomatonta..muutaman kerran ähisee ja vinkuu kylläkin unissaan siinä 4-9 välillä mutta kun saa tutin suuhun niin rauhoittuu. Vielä kun nuo levottomuudet loppuis ja unet jatkuisi edelleen sinne kymppiin asti niin sais tämä äiti nukuttua kyllä kaikki univelat pois=) Olishan se ihanaa pitkästä aikaa nukkua heräämättä välillä...

Alluska yllättää muutenkin; kummipariskunta kävi kahvilla, semmonen rauhallinen, hiljainen pari, ja tyttö vaan naureskeli iloisena vähän aikaa sitteristä tutkittuaan. No, pari päivää myöhemmin tuli miehen äiti ja sisko - ja Allu vierasti!! Mies oli sitä mieltä ettei ihmekään, kun nämä kaksi hössöä heti ensimmäisenä pienen kimpussa höyryämässä=D Mulla on sen verran vielä patoutumia näitä kahta kohtaan, että itsekseni kehaisin Allua ihan oikeiden ihmisten vierastamisesta...hyi mua!

Isäntä sitten huomas kuinka mulla on alkanu mieliala kohota kun oon päässyt vähän jumpalle ja on alkanut kotosallakin mun personal traineriksi=) Kivaa, kun joku höykyttää...tästä jos pikkuhiljaa pääsis kuntoon ja oman lajinkin treeneihin takasin, niin voisi alkaa miettimään vyökoetta..voihan se olla ettei ikinä toteudu mutta sen verran pitkäaikanen haave se on etten oo vielä valmis päästämään irti. Mutta saapa nähdä.

Pesukarhulle(muistinko oikein??!!) tervetuloa joukkoon täältäkin=) Kiva saada lisäystä porukkaan, näyttää odotuspuolellakin siltä että kauaa ei tarvitse sieltäkään seuraavia vauvauutisia odottaa...

Pitääpä mennä, lenkille kuulemma piiskataan tänäänkin=D Vaunujen kanssa juoksentelu ei vaan ole kauhean mukavaa kun puoltavat edelleen - se siitä korjauksesta sitten!

Semmosta täytyy vielä kysäistä, kuinka monella syödään tuttia???

-Ankka-

Vierailija
6/77 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä jossain jotain esittelypinoa, kun olisi kiva tutustua teihin vähän paremmin. Olisi kiva tietää mistä päin ootte ja minkä ikäisiä te ja vauvanne olette.

Meillä oli eilen 3kk neuvola. Pituus oli 62,5 cm ja paino 6690 g. Hyvin siis Joona kasvaa vielä rintamaidolla. Olin tosi pettynyt tohon neuvolaan, kun siellä oli sellainen sijaistäti, joka ei oikein hallinnut hommiaan. Välillä tuntui, että minun täytyy ottaa ohjat käsiini, kun muuten ei meinannut tapahtua mitään. Täti oli vähän vanhempi ja näytti hiukan alkoholisoituneelta. Jutteli jotain omia asioitaan ja kertoi omista (jo aikuisista) lapsistaan. Onhan se ihan kiva, mutta neuvolassa toivoisin, että keskityttäisiin meidän perheen asioihin ja minun lapseeni. No onneksi 4 kk neuvolassa on taas oma mukava täti. Toivon vaan, että tämä 3kk neuvolatäti ei unohtanut mitään, mikä olisi nyt pitänyt tehdä, kun oli sen verran hajamielistä touhua (anteeksi kamala valitukseni). Rokotteita ei saatu, kun ollaan ne saatu aikaisemmin, kun osallistuttiin rokotetutkimukseen.

Joku kyseli tutin käytöstä. Meillä Joona syö yleensä tuttia nukkumaan mennessä. Nykyään on öisin välillä vähän levoton ja silloinkin tutti rauhoittaa.

Onkos täällä muilla ensikoilla jo pikkukakkoskuumetta? Mulla on. Varsinkin on iskenyt kauhee mahakuume. Täytyy kuitenkin vain malttaa, jotta saa opiskelu ja työasiat kuntoon ennen seuraavaa. Jos hyvin käy, niin vuoden päästä voidaan rueta yrittämään kakkosta.

En muista tähän hätään mitä muuta piti kirjoittaa, joten palaillaan :)

pesukarhu83 ja Joona 3kk

Vierailija
7/77 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Vierailija
8/77 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on joku hiton paakku toisessa rinnassa! Joku maitotukos, vähän kipee ja ihan kova, toivottavasti ei äidy rintatulehdukseksi. Ei lähtenyt paakku edes imettämällä. Mitä hittoa mä tälle teen?!?! Lämmitin paakkua vähän sellasella jyväpussilla... voihan paska.

Meidän tyttö ei syö tuttia, ei ole missään vaiheessa sitä huolinut.

Ei taida olla meistä vauvallisista ensikoista mitään esittelylistaa... no, tässä vähän tietoa minusta: Meidän perhe asuu Vantaalla, minä täytin juuri tänään 25 vuotta, avomies on 23 vuotta, täyttää ensi syksynä 24. Meidän tyttö syntyi 4.3.06. Työkseni teen toimistohommia, vaikka koulutukseltani ompelija olenkin.

Vierailija
9/77 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran ihmetellään kotona kaksin...isäntä töissä ja koko viikko iltavuoroa, ankeaa=/Onneksi aikoi pitää ensi kuussa loput isyyslomasta niin saadaan vähän aikaa taas pitää isikin kotona=)Toisaalta on hellyttävää katsoa kuinka A riemastuu isin kotiutuessa töistä, selvästi on ikävä!

Täällä on kolmannet päikkärit menossa jo tälle päivälle, melkonen unikeko tuo tyttö! Paljonko muilla nukutaan päivän mittaan? Meinaa välillä ihmetyttää kun neiti on NIIN väsynyt, illalla saa sitten taistella nukkumaanmenon kanssa tämmösinä päivinä. Silti nukahtaa 23.30 mennessä ja nukkuu aamuun, levottomasti edelleen mutta kuitenkin.

Eipä sitten mitään uutta tähän hätään...missä Lisa ja muut luuraa???

-Ankka-

Vierailija
10/77 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotetaan myös miestä kotiin, tulee varmaan siinä ysin maissa. Ei kylläkään töistä, vaan mökiltä... Oli kavereiden kanssa viikonlopun mökillä, joten me oltiin tytön kanssa kaksistaan kotona, taas...

Ja taas käytiin tänään tytön kanssa ostoksilla. Mut pitäis kyllä ruoskia tästä hyvästä, mun pitää lopettaa se vauvanvaatteiden ostelu... mutta kun on alunnusmyynnit ja kaikkea;) Mä en enää itselleni osta mitään, tytölle vaan kaikkea.

Meillä nukutaan 2-3 päiväunet, välillä pidempiä, mutta usein melko lyhkäsiä. Yöunille mennään 20-22. Ja ylös noustaan aamulla 7-8 aikoihin. Ja yö menee 2-3 syötöllä.

Vierailija
11/77 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa jos meistäki ilmoittelis. Ensiksi tervetuloa meidänki puolesta pesukarhu!!

Me kävästiin tuossa vieraileen kavereiden luona Pohjoisessa ja hotellissa oltiin yö :) Ihania ne aamupalat!! Paluumatkalla käytiin sit Ranuan eläinpuistossa ja kivaa oli... Eetu oli rintarepussa joten äiskä sai hieman kuntoilua siinä sivussa ;) Aateltiin ensin että ei Eetu varmaan vielä mitään niistä elukoista ymmärrä mut poikahan oli ihan innoissaan :) Ens vuonna uudestaan...

Ni ja meilläkään ei tuttia olla huolittu ollenkaan eikä myöskään sitä pulloa... Ja päivä- ja yöunet sujuu suurinpiirtein niinku NapNapilla. Syönnit sijoittuu sinne aamuyöhön. Pottua on nyt syöty kerran päivässä mut aateltiin alkaa antaan sitä kahdesti päivässä ja muuten tissitellään.

Pikkukakkosta aletaan suunnitteleen sit kuhan ollaan saatu talo edes suht valmiiksi ja eipä sitä sais vielä alkaa edes odottaan ku on tuo sektio takana...

Ni ja mentiinhän me tosiaan viimein kihloihin torstaina :) Oli kyl jo aikaki... Ja jumpalla oon myös alkanu kulkeen ni kummasti on piristäny mieltä!

Eetuki kasvaa ja komistuu kokoajan ;) Välillä käy maisteleen tv-tasoa ja tutkiin videoita eli ryömii pitkin olohuonetta :) Hidasta se vielä on mut ei kyl mua haittaa. Eipä pääse niin nopeasti tutkimaan joka paikkaa...

Nyt suihkuun ja nukkuun!

Marika ja Eetu 5½kk

Vierailija
12/77 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen esikoinen on tyttö, nimeltään Elsa ja syntyi 27.2.2006 eli on nyt melkein 5kk. Meidän pienessä perheessä on hänen lisäkseen minä, eli 26v opettajaäiti ja 30v iskä, joka työskentelee tietokoneiden parissa. Asumme Turussa ja rakennamme omakotitaloa Kaarinaan...

On ollut ihanaa olla äiti ja tyttömme on toivottu ja odotettu. Elsa on oikein iloinen ja reipas tyttö, tomera j atemperamenttinen pakkaus täynnä intoa ja milenkiintoa maailmaa kohtaan... =)

Olis kiva jutella muiden kanssa, joilla on myös vasta yksi lapsi ja kaikki uutta ja ihmeellistä=)

Terveisin Minna ja Elsa

Vierailija
13/77 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan pojan kanssa täällä kakisn, kun mies on yövuorossa. Käytiin ysin aikoihin vaunulenkillä, kun päivällä ei keritty. Kyllä teki hyvää.

Onnea Marika kihlautumisen johdosta!!! Onko jo hääpäivä mietittynä? Me mentiin kihloihin viime lokakuussa ja naimisiin pitäis mennä ensi vuonna. Hääpäivää vaan ei ole vielä päätetty. Muutenkaan ei olla vielä mitään suunniteltu, kun on tää vauva-arki tempassut niin mukaansa, että ei oikein hääjärjetelyjä jaksa miettiä. Kaiken lisäksi ollaan ostamassa omaa asuntoakin jossain vaiheessa, joten sekin projekti taitaa mennä häiden järkkäämisen ohi. Onkos kellään mitään ideoita, että miten pääsis kaikista vähimmäällä ja suht halvalla?

Joonalla on aika sekava päivärytmi. Nukkuu monet lyhyet päikkärit. Pituudeltaan on sellasia puoltuntia/tunti. Saa sitten kokoajan olla nukuttamassa, kun Joona ei oikein osaa nukahtaa muuta, kun syliin (olen varmaan itse opettanut hälle sen tavan).

Ankka: Mitä lajia harrastat?

pesukarhu83 ja Joona

Vierailija
14/77 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea marikalle kihlauksen johdosta! Niin, onko jo hääpäivä tiedossa?

Meillä on suunnitelmissa mennä naimisiin varmaan ensi vuonna, kesällä tai syksyllä. Ja jos sitten häiden jälkeen tekisi mieli sitä toista lasta alkaa yrittämään.

Missä vaiheessa marikan perheen talo on?

Miinalle tervetuloa mukaan!

Me ostettiin tämä oma asunto vajaa vuosi sitten, kahden lapsen kanssa täällä mahtuu varmaan ihan kivasti asumaan. Mekään ei olla pesukarhun tavoin häitä vielä mitenkään suunniteltu, mitä nyt vähän mietitty päivää, vihkipaikkaa jne.

Mun piti myös aikaisemmin kysyä, että mikä on Ankan oma laji?

Kohta lähdetään tytön kanssa maaliskuisten tapaamiseen...

Vierailija
15/77 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea meiltäkin Marikalle!

Me aikoinaan mentiin kihloihin syyskuussa 2003 ja sit naimisiin heti 28.2.2004... Eli me ei muuta kun katsottiin sopiva päivämäärä ja mentiin sit silloin. Hyvin ehti suunnitella häät, kun puhuttu oltiin jo toiveistamme. Lisättäköön vielä, että aloitettiin seurustella vasta keväällä 2003! Eli oltiin aikas nopeata sorttia, järkytettiin kaikki, mutta oltiin kyllä tunnettu sitä ennen jo hiukan toisiamme. No veljeni teki samoihin aikoihin hiukan toisessa järjestyksessä kaikki, mut ainakin yhtä nopeasti, eli siellä oli mallia seurustelu, lapsi, kihlat, häät+ ristiäiset siinä noin 10kk ajalla...

Niin joku muukin rakensi taloa... MEilläkin projekti vaiheessa.. no on sentään jo ulkoa päin räystäitä ja pintamaalia vailla sekä tietty ikkunanpielet ja muut koristeluadat puuttuu.. Merille on tulossa Planian puutalo, itse suunniteltu heidän yhden mallin pohjalta (lähinnä ulkomitat otettiin yhdestä valmiista mallista). Juhannuksen jälkeen oli lattiavalu alakerrassa ja nyt sit muurattiin kantavat väliseinät juuri ylös asti, eli saunan ja pesuhuoneen ja kodinhoitohuoneen jo näkee seinät pystyssä! Mutta nyt Elsa huutelee mua.. moikaa!

T: MInna ja terkut myös Elsalta

Vierailija
16/77 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista!!! Miehen suku ei oo vielä edes huomannu ja jännänä odotellaan kuka huomaa ensin :) Tilaisuuksia on kyllä ollu ja ihmetyttääki että onko ne sokeita ku mullakaan ei muita koruja oo jotka hämäis... Niitä häitä aletaan sit suunnitteleen ku tää taloprojekti on valmis ja varmaan se pikkukakkonenki ehtii ennen häitä tulla ;)

Se meidän taloprojekti on vasta ihan alussa... Huomenna aukaistaan talonpaikka ja laitetaan painopenkka ku maapohja sen vaatii. Sit maaliskuun lopussa tulee talopaketti joten tää loppuvuosi menee suunnitellessa :) Ihan kiva silleen et Eetuki on jo sit isompi ku alkaa tää kunnon rakentaminen... Ja Jukka-talolta tulee toimitus... Ihanaa saada oma talo ja piha!!

Mut nyt syömään ja palaan asiaan sit myöhemmin!!

Ni ja tervetuloa Miina!!!!

Marika & Eetu

Vierailija
17/77 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinalle ihan ensiksi tervetuloa joukkoon täältäkin!

Ja Marikaa pitää onnitella vielä täällä, on niin ihania tuommoset uutiset=)

Meillä on taas kiukkupäivä näköjään, viime yökin meni vähän plörinäksi. Isäntä ajoi mut sohvalle nukkumaan, mulla on viime aikoina jääny unet tosi vähiin, ja syötti ja nukutti meidän Öykkä-Möykän. Alkaa tosissaan väsyttää kun ei meinaa saada nukuttua, illalla kyllä tipahdan helposti mutta aamuyöllä kun herää ensimmäisen kerran Allun heilumiseen niin sen jälkeen ei meinaa millään saada unta ja loppuyö menee korkeintaan puolen tunnin pätkissä. Päikkäreitä ei myöskään saa otettua, vaikka Allu nukkuu niin ite kulkee sohvan ja sängyn väliä jonkun aikaa ja kun ei onnistu rauhottumaan mihinkään niin turhautuu. Onneksi tuo mies nyt auttaa sen verran kun pystyy öisin! Ite jaksaa sitten päivät paremmin kun ukko tekee noita ylipitkiä iltavuoroja=/

Mulla on NapNap ihan sama meininki nykyään, alennusmyynnit tulee luuhattua mutta itelle en nykyään osta oikeastaan mitään, Allulle vaan. Pienille tytöille on niin ihania vaatteita=)

Pitänee taas mennä, neiti ei edes puuhamatolla taas suostu olemaan! Yleensä viihtyy siinä pitkiäkin aikoja leluille höpötellen...

Niin, se " mun" laji on taekwon-do. Into vaan lopahti viime vuoden keväällä kun polvi napsahti eikä pystynyt tekemään oikein mitään...nyt alkaa fiilis palailla pikkuhiljaa vaikka polvi vielä leikkauksesta huolimatta vähän vihoittelee. Mites muilla, onko teillä harrastuksia jotka jäi raskauden myötä?

Nyt menoksi, järki lähtee kohta tuon kiukun kanssa...sylivauvapäivä vissiin taas(vaan mikäs siinä=)

-Ankka & Alisa-

Vierailija
18/77 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Marika! Tervetuloa uudet (pesukarhu ja Minna vai olitko Miina??)!

Lauantai-iltana iski rintatulehdus :( La-Su yön ja su päivän kärvistelin reilun 38 asteen kuumees ja järkyttävässä päänsäryssä. Su iltana kuume laski, mut rintaan jäi kipeä punainen kohta. Tänään sain sit antibiootit ja jos ne ei auta parissa päivässä niin lääkäriin uusiks.

Nukuin ihanan hyvin viime yön. Poika herää kyllä syömään 2-3h välein, mut nyt ilmeisesti Rela-tipat on auttanut ainakin jonkin verran mahakipuihin, joten sain nukuttua paremmin. Tänään vielä hain vesipohjaset D-vitamiinit, jos sit päästäis vielä vähemmälle mahaongelmien kanssa.

Tänään käytiin myös neuvolassa. Paino oli noussut tosi hienosti taas. Nyt painoa oli 3870 g (vajaassa neljässä viikossa noussut hiukan yli 1 kg). Pituutta oli nyt 52 cm. Söpöksi ja suloiseksi taas täti kehui, vaikka poika vähän pissasikin tädin päälle :)

T. Jenni ja D (ihan pian 1 kk)

Vierailija
19/77 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikalle täältäkin onnitteluja..mun äiti ei meinannu millään huomata,sillon ku me mentiin kihloihin(05/04),sitten vasta ku pikkusisko(sillon 10v) kysy ääneen,että " mikä sormus sulla on sormessa" ..

Ja tervetuloa minunki puolesta pesukarhulle ja miinalle!!

Meidän kuulumisia...Eli viime perjantaina oli lääkärineuvola ja voi pr... mulla menee hermot noiden neuvolalääkäreiden kanssa...Siis ne ei kyllä tiedä mistään mitään (ja näin sano myös mun äitiysneuvolan terkka mulle raskausaikana...) vastavalmistuneita kun ovat...mistä lie noilla tiedoilla ja taidoilla valmistuvat...lääkäri ei meinannu löytää pulssia,etti sitä vaikka kuinka kauan kun väärästä kohdasta yritti...j sit ku Rikulla on alahuuli vähän hmm.. vino ja kysyin siltä lekurilta sit että kuinka kauan siinä vielä menee että se oikenee,mutta ei se tienny siitäkään mitään...eikä edes ku kysyin että saanko hyvällä omallatunnolla antaa Rikun istua sylissä kun se kerran jo itse nousee niin sen piti kysyä siltä neuvolan terkalta ku ei ite tienny!!!Muutenki jotenki niin tyhmän olonen oli se lääkäri,että ihmettelen miksi tollasia otetaan johonki neuvolaan töihin...Menipäs valitukseksi...Mukavampiin aiheisiin siis:) Riku hurmasi taas terkan ja lääkärin hymyillään ja juttelullaan sekä naurulla...vierastuskausi ohitettu siis:) kovasti sai taas kehuja siitä kuinka hyvin on kehittyny... Ja kasvanukin oli hyvin pituutta on nyt 67,2cm ja paino oli 7,8kg...Painoa ei ollu nyt tullu niin kauheesti,mutta onko se ihmekään ku poika on ku ikiliikkuja..ei hetkeäkään paikallaan...Kiinteitä pitää alkaa syömään nyt ihan kunnolla,jotta saadaan nuo yöt rauhotettua.Meillähän siis syödään nykyään 1-3 tunnin välein...yöt menee aikalailla parin tunnin välein, päivällä Riku syö tunnin-kahden välein...tuntuu että kokoajan saa olla syöttämässä...ja niinhän sitä kyllä melkein saaki...maitoa menee joka syötöllä yli 1-1½desiä,joten kyllähän tuo päiväsaldo on jo aikamoinen...

Mitähän vielä...Olikohan pesukarhu joka kysyi sitä esittelylistaa...koska meillä ei taida sellaista olla, niin voisin kertoa jotain..eli Oulussa asustellaan ja ollaan miehen kans molemmat 22.Riku on syntynyt 17.3.06...

Ai niin, mähän kävin perjantaina ekaa kertaa viihteellä ja voi että oli hauskaa...Rikun sylikummin kans olin valkosipuliyössä(oululaiset tietää mikä se on) ja sitten käytiin vielä baarissa...tulin kotiin vasta viiden jälkeen (tähän sopis sellanen punasteleva hymiö),mutta hyvin jaksoin viiden tunnin yöunilla valvoa päivällä...tai no nukuinhan mä tietenki Rikun kans päikkärit,mutta muuten...ihmeen hyvin kesti pääkin alkoholia vaikka olin ihan varma,että jo yhdestä oon ihan tillintallin...mutta en..tulihan tuota muutama juotua:) mutta eipä ollu silti edes krapulaa seuraavana päivänä:) S oli Rikun kans kotona ja hyvin oli pojilla menny..enpä mä muuten ois lähtenykään ellei S ois " käskeny" ...

jahas, vois vaikka mennä tuonne sohvalle makaamaan kun Riku nukkuu meidän sängyssä...käytin sen kylvyssä ja sen jälkeen syötin ja sitten olikin poika täysin valmis nukkumaan...toivottavasti vaan nukkuu nyt sitten kans jo yöunia...Rikulla on jonkinasteinen eroahdistuskausi meneillään ja saattaa herätä kesken unien tarkistaa ettei varmasti oo yksin...eikä hereilläkään saa häipyä silmistä vaan kokoajan pitää Rikun nähdä jompikumpi meistä...noo, jospa se jo kohta menis ohi tämäkin kausi...

no, mutta nyt mä meen...tulihan taas kirjotettua...ja varmasti melko sekavasti..

uusille tiedoksi, että me ollaan aina sillon tällön juteltu myös mesessä ja jos teillä on mese ja kiinnostaa niin mut ainaki saa lisätä joukkoon:)

eli osoite on katju84@hotmail.com

heippa ja hyvät yöt kaikille!!!

Vierailija
20/77 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö meni taas kahden tunnin välein syöttäessä..ja aamulla herätys jo kuudelta kun Riku jokelteli sängyssään...toivottavasti tämä tässä kohta alkaa helpottaa kun ollaan noita kiinteitä nyt alettu syömään...kaks ateriaa päivässä pitäis kuulemma antaa,mutta yhdellä mennään vielä että ehtii maha varmasti tottua..ettei sitten mahakipujen takia tarvi öitä valvoa...tänään maisteltiin peruna-parsakaalta ja hyi kun se haisi pahalle :/ en söis...onneksi Riku söi:)

Pitää lähteä yrittää jos tuo hymypoika alkais nukkumaan, että sais itseki hetkeksi torkahtaa...

Niin, ja korjausta edelliseen viestiin sen verran että kihloihin mentiin 04/04 eikä 05/04...:)