Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla Telia ei toimi nyt?

Vierailija
25.04.2020 |

Ev

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hemmetin päivän etätyöt meni pieleen tän takia. Kiitti vtusti Telia. Taitaa mennä liittymä vaihtoon.

Vierailija
22/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli DNA:n netti kymmenen vuotta eikä sinä aikana ollut yhtään katkosta. Pari kuukautta sitten vaihdoin Teliaan ja hitto että kaduttaa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karanteesissa, hoitamassa iäkästä isääni ja netti on ainoa väylä ulkomaailmaan. Tuntuu, että tulee hulluksi, kun netti ei toimi. Ytitin tiirailla teksti tv:n kautta uutisia, mutta hermot eivät kestäneet sitä touhua. Anteeksi vuodatus, mutta taitaa tämä eristäytyminen alkaa tehdä tepposia.

Vierailija
24/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa ollut yli 10 vuotta. Pari viikkoa sitten vaihdoin teliaan. Eipä ois pitäny. Nyt lähti Elisalle tilaus ja liittymä vaihtuu takas sinne.

Vierailija
25/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wifi toimii joten kuten, välillä menee poikki ja sitten palaa taas. Mobiili ei toimi vieläkään.

Vierailija
26/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimii mut oli tuntikausia toimimatta.

Ry.ssä-hakkerit vauhdissa.

Vierailija
27/27 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimii kaapeli. Telkkari meni rikki viikko sitten ja aika karua on ollut olla ilman nettiä. Onneksi heräsin tänään myöhään. Telialla on aika paljon näitä katkoja ja kestää todella pitkään saada asiakaspalvelua.

Mulla oli 8v sitten jonkun hyvin pienen firman netti kun asuin sellaisessa vanhemmassa kerrostalossa. Heillä vastattiin aina hyvin nopeasti ja jos oli joku vika mikä oli mun päässä (talon pihoissa/säädöissä) niin sieltä tuli samana päivänä aina joku mies jonkun salkun kanssa laittamaan vehkeet kuntoon. Eikä maksanut mitään.

Kai tuon yhtiön on sisäänsä nielaissut joku näistä telioista tai muista hirviöistä.