Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkatoimistoväki on liian innokas avaamaan. Toimistojen johtaja toivoo Ruotsista suurta ryntäystä tänne matkailemaan!

Vierailija
25.04.2020 |

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/5df54223-acea-403d-b3cd-7fe4b8e6a…

No huh, huh. Ruotsin katastrofista toivotaan tänne matkailijoita suuressa määrin.

Ja ulkomaanmatkoja myydään jo kesälle. Kuka edes haluaa sinne matkustaa.

Jos siellä jossain etelän lomalla sairastuu koronaan tai ihan mihin vaan, niin luuleeko saavansa vakuutuksellaan kunnollista hoitoa, kun kapasiteetti on huonoa. Jollei itse pelkää koronaa, niin yleinen fiilis siellä on huono ja rajoituksia on voimassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset suosivat erityisesti Länsirannikkoa ja Järvi-Suomea. Hellén toivookin, että kun naapurimaiden matkailurajoituksia höllennetään, niin sieltä lähdettäisiin katsastamaan myös Suomea. Erityisesti kasvua hän toivoo Ruotsista, missä Suomi on Hellénin mukaan melko tuntematon."

Vierailija
2/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ymmärrä, että nyt pitäisi keskittyä olemaan omassa maassa ja rajoitusten alla vielä ainakin vuoden.

Jotakin luulevat näemmä, että hallitus on ihan kiusallaan laittanut rajoituksia ja lapsellisesti kiukuttelee, että eikö kaikki voisi jo poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hallitus toimii vastuullisesti ja pitää huolen, ettei Ruotsista ole tänne mitään asiaa kunnes saavat pandemian kunnolla kontrolliin.

Vierailija
4/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa alkaa olemaan entistä enemmän rappiolla.

Koulut uhataan avata perusteella, että tauti ei tartu lapsiin, mutta silti Lauttasaaren ala-asteelta oppilas kantoi kotiin koronan. Ruotsissa opettaja kuollut siihen. Ja nyt sitten matkatoimistot toivovat Ruotsista matkailijoita ja myyvät ulkomaanmatkoja!

Tämä ei todellakaan ole ohi, eikä edes lopussa. Raha tuntuu vaan pyörivän mielessä, viis veisataan kansalaisten terveydestä. Vaikka Suomen rajat avattaisiin, miten matkatoimistot voivat yhtään ketään laittaa matkalle, jos ulkomailla rajat pidetään kiinni?

Vierailija
5/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että hallituksella on tavoitteena saada ihmiset luulemaan että epidemia on ohi.

Luulen, että hallitus innosta tahallaan nyt ihmisiä normaaliarkeen.

Ideana on ruotsin malli, joka halutaan aloittaa mahdollisimman nopeasti.

Malli, jossa sairaanhoitajat itkee, kun normaalisti aivan tehohoitokelpoisia ei enää pystytä laittamaan tehohoitoon. Tilanne siellä on sitä paitsi pahenemaan päin edelleen.

Vierailija
6/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko Järvinen ja Mika Salminen on laitettu puhumaan nyt telkkariin siihen tyyliin että tarkoituksena on laumaimmuniteetti. Eivät he sitä sano, mutta minä koen, että he pohjustavat asiaa.

Miksemme matki ruotsin sijaan Etelä - Koreaa, Uutta Seelantia, Hong Kongia, Singaporea, Taiwania ja jopa muuten heikkotasoisempaa Vietnamia, jotka ovat onnistuneet tukahsuttamisessa ja silti pelastaneet talouttaan.

Suulin Suomea ihmisiään välittäväksi hyvinvointivaltioksi.

Vierailija
7/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ta na mitään ruottalaisia tänne. Ei Suomi ole niitä ennenkään kiinnostanut muuta kuin hyväksikäyttömielessä, niin turha tulla niiden tänne tartuttamaan ihmisiä.

M/39

Vierailija
8/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt pilataan tahallaan. Oltaisiin päästy muuten vähällä. Tyhmyrit päättää väärin ja saavat viel ison palkan siitä.

Kukaan ei puutu, koska jos hallituksen annetaan mokata, tulee iso äänisaalis oppositiolle ja muille kuin pääministeripuolueelle. Li pilaa oman puolueensa kohdalla sairastuttamalla koululaisten perheet.

Vierailija
9/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että hallituksella on tavoitteena saada ihmiset luulemaan että epidemia on ohi.

Luulen, että hallitus innosta tahallaan nyt ihmisiä normaaliarkeen.

Ideana on ruotsin malli, joka halutaan aloittaa mahdollisimman nopeasti.

Malli, jossa sairaanhoitajat itkee, kun normaalisti aivan tehohoitokelpoisia ei enää pystytä laittamaan tehohoitoon. Tilanne siellä on sitä paitsi pahenemaan päin edelleen.

"Tehohoitokelpoisia" eli normaaliaikojen kun on varaa haaskata resursseja potilaisiin joilla ei ole selviämisen mahdollisuuksia hoitoteatteri omaisia varten.