Trump vihaajat. Oletteko menettäneet järkenne?
Raivoatte hullun lailla täysin keksittyjen juttujen perässä.
Donald ei ole ikinä keksinyt eikä sanonut typeryyksiä joista meuhkaatte.
Donaldilla on maailman vahvin "nyrkki", jota ehdotettiin Suomeenkin.
Se ohjaa USA:n koronan torjuntaa, Donaldin tehtävä on valita parhaat ratkaisut ja allekirjoittaa ne.
En usko että Donaldilla on lääketieteeseen liittyviä ehdotuksia ja jos olisi, ne menisivät nyrkin punnittaviksi.
Nykyiset möläytykset ovat 100% katkerien vihatoimittelijoiden satua.
Suomessa ei taida olla mutta USA:sta löydätte ihan oikeaakin tietoa.
Laskekaa kymmeneen ennen raivonpurkaustanne.
Kommentit (209)
No kyllä minä ainakin. olen ap:n kanssa samalla linjoilla. Kyllähän hän on visaasti osannut hoitaa tämän epidemian vaikka monet sanovat että olisi jotenkin hulluksi tullut. Koska sanoohan hän nokkelasti vastaan aina jos joku kysyy jotain terävään sävyyn.
Kyllä täällä pitäisi aivan avoi,esti meidan Trumpia kannattavien sanoa äänemme ilman että te muut hyökkäätte. Ja kokoomustahan ei saisi mainita kuin vain jos haukkuu sitä. Eli ei saisi avoimesti kannattaa sitä jota uskoo. Ja vaikka onkin televisosta alunperin tullut niin nythän se nähdään että hän on taitava mediass ja hallitsee sitä, merkitseehän tämökin nykyelämässä, eli taitava presidentt
i hallitsee mediakyvyt.
Ihme ulinaa jatkuvasti Trumpista,miten voi toisen maan presidentti laittaa jotkut noin vihaiseksi, suomessa jotkut ovat jopa joutuneet lataamoon koska on tullut niin paha pakkomielle Trumpista
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulinaa jatkuvasti Trumpista,miten voi toisen maan presidentti laittaa jotkut noin vihaiseksi, suomessa jotkut ovat jopa joutuneet lataamoon koska on tullut niin paha pakkomielle Trumpista
Niin, hänhän on väärinymmärretty usein. Hänen huuoria ei ihan ymmärretä eivät varsinkaan reportterit näissä tiedotustilaisuuksissa.Mielestäni Trump on ihan yhtä hyvä presidentti kuin kaikki ovat olleet. Henestä vain puhutaan pahaa varmaankin siksi että on vaikea myöntää joillekin että joku toinen on rika.
Minä en ainakaan vihaa Trumpia. Hän on sairas ja säälittävä, minkä hän sille voi.
Sen sijaan hänen kannattajansa ovat niin yksinkertaisia pässejä, että säälittää vielä enemmän. Heitä minä enemmän vihaan, jos jotakuta, koska ovat tuollaisen vajakin valtaan päästäneet.
Valeuutisia ja panettelua liukuhihnalta. Mahtaa olla pettymys, kun Trump voittaa taas vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan vihaa Trumpia. Hän on sairas ja säälittävä, minkä hän sille voi.
Sen sijaan hänen kannattajansa ovat niin yksinkertaisia pässejä, että säälittää vielä enemmän. Heitä minä enemmän vihaan, jos jotakuta, koska ovat tuollaisen vajakin valtaan päästäneet.
Minäkin kannatan ja mielestäni osaan tehdä päätöksisä ihan hyvin ilman että otan niitä ulkopuolisia fake news huomioon. Kuuntelen mitä yksilö sanoo, ja päättelen sen perusteella mitä mieltä olen. No en nyt alkaisi sitä desinfointiliuosta juomaan! Kyllähän hän sanoi sen sarkastisesti niin kuin itsekin sanoi eilen.
Trump on huijari. Rikolliset ärsyttää, vaikka rikokset ei kohdistuisi suoraan minuun.
Trumpilla on samasta asiasta yleensä vastakkaisia lausuntoja, joista kannattajat poimii itseään miellyttävät. Valheet ovat niin läpinäkyviä, että en voi kuin ihmetellä ihmisiä jotkä niitä uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Avaus on esimerkki väärän tiedon levittämisestä.
Jokainen lause on valhe.
Voin laittaa tähän New York Postin uutisoinnista linkkejä.
Trump on vaarallinen omalle maalleen.
Presidentti, joka kehottaa käyttämään desinfiointiainenita ihmisiin!!
Amerikkalaiset ovat pöyristyneitä..
https://www.nytimes.com/2020/04/11/us/politics/coronavirus-trump-respon…
https://www.nytimes.com/2020/04/24/opinion/bleach-sunlight-coronavirus-…
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52399464
jne..
Trumpin "ulkopoliittisiin ansioihin" kuuluu myös se suhteet lähimpiin liittolaismaihin kuten Kanadaan tai Saksaan ovat heikentyneet, ja hän tuntuu viihtyvän paremmin erilaisten diktaattorien seurassa kuten Venäjän, Saudi-Arabian ja Pohjois-Korean johtajan kaverina. Hänen seuraajallaan tulee olemaan iso työ tammikuusta 2021 lähtien Yhdysvaltain kansainvälisen arvovallan ja luotettavuuden palauttajana.
Vierailija kirjoitti:
Trump on huijari. Rikolliset ärsyttää, vaikka rikokset ei kohdistuisi suoraan minuun.
Trumpilla on samasta asiasta yleensä vastakkaisia lausuntoja, joista kannattajat poimii itseään miellyttävät. Valheet ovat niin läpinäkyviä, että en voi kuin ihmetellä ihmisiä jotkä niitä uskovat.
Mutta onhan hän oikeasti rikas. Kyllähän se vaatii tietynlaista nokkeluutta että pärjää yritysmaailman huipull. Niin eihän se kaikki pwerustu valheeseen. Kyllähän hänet ja hänen kolleegansa ovat tutkittu ja hyvin vähän niistä joutui vankilaan. Ja sekään ei ollut ihan oikein perusteltua joka kerta kun ihmisetn kotiin mentiin vaikka yöllä tutkimaan jotain.Kyllä minä ainakin kannatan, hän on mielestäni neuvokas.
Eihän hän nyt oikeasti tarkoittanut sitä desinfointijuomaa juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen mitä yksilö sanoo, ja päättelen sen perusteella mitä mieltä olen. No en nyt alkaisi sitä desinfointiliuosta juomaan! Kyllähän hän sanoi sen sarkastisesti niin kuin itsekin sanoi eilen.
Niin, nyt Trump on sanonut kahden päivän sisällä kaksi vastakkaista mielipidettä, ja olet valinnut niistä järkevämmän kuuloisen. En kyllä ymmärrä mitä mieltä tällaisessa pelissä on. Mahdatko edes tietää mitä poliittisia päätöksiä Trump on oikeasti tehnyt, ja kuinka suurta osaa niistä kannatat?
Niiden jotka ette kuulu meidän piiriin, ei silti tarvitse haukkua täällä. Kun eihän se nyt ole edes meidän presidentti vaan ihan toisessa eri maassa.
Ah pop cornit esiin tästä tulee hauskaa, juu olen samaa mieltä Trump tai tuttavallisemmin Donald alias Anal on väärin ymmärretty nero. Juttelin taannoin hänen kanssaan puhelimessa ja hänellä oli mahtavia ideoita, esimerkiksi nälänhätään ratkaisuna voisi olla se, että haettaisiin kuusta juustoa, sitä riittäisi. Toisena ehdotuksena vesiongelmiin oli, että puristettaisiin vettä kivestä, hän oli huomannut niiden olevan usein kosteita joten sisällä täytyi olla paljon vettä kun se niin kovasti pyrki ulos sieltä. Hän oli myös huomannut kuinka paljon öisin on turhaa energiankulutusta, koska on pimeää, joten päivällä voisi kerätä auringonvaloa pusseihin ja yöllä vapauttaa sen, tämä olisi myös hyvä bisnesidea koska ilmaista valoa voisi myydä kohtuuhintaan. Myös omien äänestäjien yllyttäminen koronamarsseille on ollut suorastaan nerokasta, näinhän saadaan vähennettyä kaikki ne jotka eivät ole ruiskuttaneet desifiointiainetta itseensä tai säteilyttänyt itseään sisältä päin, ovela tapa saada petturit ja myyrät pois tosi fanien joukosta. Kaikin puolin hyvä mies, hänellä oli vielä lisää ideoita miten tehdä ameriikasta iso taas yli rajojen mereen asti ja vähän ylikin, mutta eiköhän tässä jo tullut lyötyä luu kurkkuun kaikille donaltin vastustajille.
Minua on alkanut naurattaa Trumpin kannattajat yhä enemmän. Äijä voi sanoa mitä tahansa älytöntä ja tehdä ihan mitä vaan, ja kaikki kritiikki on pelkkää valeuutista ja media vaan ahdistelee. Eihän Trump voi tehdä mitään pahaa eikä olla koskaan väärässä.
Trump voisi tappaa pikkutytön suorassa lähetyksessä ja kannattajat keksisivät silti jonkun tavan puolustella sitä. Se pikkutyttö oli terroristi, joka olisi tappanut koko maailman jos Trump ei olisi pysäyttänyt sitä. Tai jotain muuta vastaavaa, kunhan vaan Trump ei ole väärässä koskaan.
Kunnioittaisin Trumpin kannattajia, jos he pystyisivät edes lievään kritiikkiin, mutta ilmeisesti on liikaa vaadittu. Koko maailma on hullu, sehän on paljon loogisempaa kuin että Trump olisi väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen mitä yksilö sanoo, ja päättelen sen perusteella mitä mieltä olen. No en nyt alkaisi sitä desinfointiliuosta juomaan! Kyllähän hän sanoi sen sarkastisesti niin kuin itsekin sanoi eilen.
Niin, nyt Trump on sanonut kahden päivän sisällä kaksi vastakkaista mielipidettä, ja olet valinnut niistä järkevämmän kuuloisen. En kyllä ymmärrä mitä mieltä tällaisessa pelissä on. Mahdatko edes tietää mitä poliittisia päätöksiä Trump on oikeasti tehnyt, ja kuinka suurta osaa niistä kannatat?
No katson kyllä uutisia ja iahan samoja kuin kaikki muutkin täällä katsoo. En ole valinnut mielipidettä kun sanon vaan että mielestäni hän on neuvokas ja uskaltaa tehdä päätöksen. Jotkut teitä haluavat takertua tähän että hän sanoi siitä desinfointiliuoksesta että sitä voi juoda. Mutta eihän sitä nyt ihmiset ala juomaan jos joku sanoo niin! Kannantan Trumpia vaikka hän onkin eri maassa. Vaikuttaahan sekin meidän elämään kun on esimerkiksi Nato.
Otsikko on mielestäni hyvin harhaanjohtava. Miten sellaisen voisi menettää, mitä ei ole ollut olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän nyt oikeasti tarkoittanut sitä desinfointijuomaa juomaan.
Ihan vähän kehoitti suoneen kokeilemaan, hyvä ja viisas ehdotus.
Trump on luultavasti maailman kiusatun ihminen, eikä kiusaajat edes ymmärrä hävetä.