Tarvitsisin yrittäjiltä tukea - olen minimi sairaseläkkeellä
Kommentit (31)
Mihin voisi laittaa hakemuksen, että vakavaraiset ja halukkaat yrittäjät auttaisivat ja tukisivat?
Onko sinulla lupa kerätä rahaa? Missä tilinumero? Olen jo tänä vuonna lahjoittanut lasten syöpäsäätiölle mutta toki jos kerrot lisää niin eiköhän sullwkkin vähän järjesty.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lupa kerätä rahaa? Missä tilinumero? Olen jo tänä vuonna lahjoittanut lasten syöpäsäätiölle mutta toki jos kerrot lisää niin eiköhän sullwkkin vähän järjesty.
Ei ole lupia, oletan, että löytyy vapaaehtoisia yksityisiä yrittäjiä omasta halustaan tukemaan meitä kaikkein heikoimpia näinä vaikeina aikoina. Kyllä sitä paljostaan jakaa, eikö totta?
Kyllä yrittäjät on teitä tukeneet jo pitemmän aikaa eli olisiko välillä muidenkin vuoro osallistua toisten elättämiseen.
Miettikää paljonko saatte verorahoista ilmaista hoitoa ja tilille rahaa ennen kuin ulisette.
Kysy Marinin miespulisolta. Hän on korkeassa asemassa jossain yrityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yrittäjät on teitä tukeneet jo pitemmän aikaa eli olisiko välillä muidenkin vuoro osallistua toisten elättämiseen.
Miettikää paljonko saatte verorahoista ilmaista hoitoa ja tilille rahaa ennen kuin ulisette.
Mitä, mitä? Juurihan pyrkyrit veivät hoitajien palkankorotukset lihaviin pyllyihinsä! Silti pitäisi hoitajan hoitaa jos yrittäjä sairastuu Koronaan.
Satasen voisin heittää.... Sitten, kun saan hakemani korvauksen menettämistäni tuloista voin nakata 1100 euroa. Enempään ei ole varaa.
Ai niin..... Yrityksen menot ovat tässä kuukaudessa 7.000 euroa. Siinä mukana ne verot, joilla eläkkeesi maksetaan. Ja pitäisi vuokrakin maksaa omasta asunnostani ja ostaa ruuat. Kai tuo lapsikin vaippoja tarvitsee.... Lääkkeet myös lopussa.
Eipä taidakaan rahaa riittää.
Sori siitä.
Miksi olet että yrittäjä = rikas? Kinua sitä massia rikkailta, älä yrittäjiltä.
Tulihan sitä kevään sairastamisen aikaan nostettua pienesti palkkaakin. Nyt ne rapsahti alvien muodossa maksettavaksi takaisin. En pysty nyt jeesailemaan, sairasloma jatkuu loppuvuoden minimirahoilla ja sen jälkeen onkin sitten jo asiakkaat kaikonneet.
Miten on, löytyykö tukea? Minimieläke on reippaasti alle tonnin kuussa. Ja kyseessä tosiaan sairaseläke.
Miksi oletat että yrittäjä = rikas? Kinua sitä massia rikkailta, älä yrittäjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lupia, oletan, että löytyy vapaaehtoisia yksityisiä yrittäjiä omasta halustaan tukemaan meitä kaikkein heikoimpia näinä vaikeina aikoina. Kyllä sitä paljostaan jakaa, eikö totta?
Ei yrityksestä niin vaan siirrellä rahaa yksityisihmisten tilille.. voi olla verottajalla tämön jälkeen sanomista.
Minä en ole mikään hyväntekijä! (Vaan pahan!)
M55, narsistipyrkyri
Hyvä ketju!
Tukea kyllä otetaan vastaan avosylin, mutta auta armias jos joku sitä pyytää. Kootut selitykset.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju!
Tukea kyllä otetaan vastaan avosylin, mutta auta armias jos joku sitä pyytää. Kootut selitykset.
Mitä tukea?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju!
No millä tavalla sitä tukea sinulle annetaan? Onko tilinumeroa? Joku muukin kyseli..
Olen riskiryhmässä, ja todellakin Koronan vuoksi on tullut jos jonkinlaista ylimääräistä lääke - ja muuta kustannusta.
Tukea yrittäjät?