Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö riippurintaisia naisia ottaa rintaliivit pois ensimmäistä kertaa miehen edessä?

Vierailija
24.04.2020 |

Liivit päällä saa kuitenkin roikkuvatkin tissit näyttämään hyvältä. Pelottaako yhtään, että mies pettyy siihen, miltä rinnat näyttävät paljaana?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi sitten adjöö sille miehelle.

Tässä enää mitään teinejä olla.

Vierailija
2/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei jäädä seisoskelemaan ja pisteyttämään toista eri kuvakulmista, ollaan ihan täysissä touhuissa jo jos riisutaan, joten ei ole ollut tuttu tilanne.

Vierailija
4/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naisella saa rinnat hieman riippuakin.

Vierailija
5/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi kyllä varmaan, viimeksi ei ne vielä silloin riippuneet. Eikä olleet noin erikokoisetkaan.

Vierailija
6/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin tietysti hävettää. On ne kauneusihanteet iskostettu kuitenkin niin syvälle, etttä saa olla aika vahva ettei ne yhtään vaikuttaisi.

Mutta yleensä kai siinä tilanteessa ollaan aika tavalla tasaväkisinä, vakka kantensa valitsee -tyyliin, ettei kumpikaan osapuoli ole ihan virheetön. Vähän vanhemmalla iällä sen ehkä on useimmat jo sisäistäneet... nuoret on minusta itselleen usein armottomampia.

Vierailija
7/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käytä rintaliivejä

Vierailija
8/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi sitten adjöö sille miehelle.

Tässä enää mitään teinejä olla.

Eikö nimenomaan aikuiset miehet ulise kaikesta tuollaisesta, jos jotkut?

Teinit ja parikymppiset on vaan innoissaan kun saa tissiä naamalle.

Tällainen kuva minulle on syntynyt, itse olen siis nuori nainen.

Palstoillakin ne on aina jotain +35 miehiä jotka nyrpistelee naisten virheille.

Vierailija
9/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole riippurinnat mutta ennen imetyksiä mulla hävetti ottaa rintaliivit pois. Se rintojen kauneusihanne on kyllä tosi vääristynyt ja aiheuttaa varmasti just nuorille ihan hirveet ulkonäkö paineet. Mulla oli ennen imetyksiä b-c kuppi, ajattelin aina että ne on liian pienet ja ne oli enemmän semmoset tuutin muotoiset. Oon nähnyt kuvia ensimmäisistä rintaliiveistä kun ne joskus keksittiin ja nehän oli vähän semmosia kartion mallisia. Jos se ois ollut vallitseva kauneusihanne silloin niin mun ei ois tarvinnu hävetä mitään.

Mutta varmaan suurinta osaa naisista hävettää ottaa rintaliivejä pois ja ihan suotta.

Vierailija
10/15 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei hävetä olla alasti missään. Ei varsinkaan oman mieheni kanssa. 

Vierailija
11/15 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pelkään tätä tilannetta niin paljon, että se suorastaan estää minua yrittämästä uutta suhdetta. Vaikka se olisi se mitä oikeasti eniten haluaisin tällä hetkellä. Olen ajatellut, että minun pitäisi vähintään varottaa miestä ennen liivien riisumista, että "ymmärräthän, että näin isot rinnat eivät luonnontilassa sojota terhakkaasti eteenpäin". En tiedä sitten miten miehet tähän suhtautuisi. Ja muuten on kyllä itsetunto oikein hyvissä kantimissa, mutta tässä kohdassa kyllä ihan onneton. Olen harkinnut pienennys ja kohotusleikkausta, mutta en oikein itsekään tiedä mitä mieltä olen asiasta, kyseessä on kuitenkaan vaan tissit ja en haluaisi olla niin ulkonäkökeskeinen. Ja mulla on on ollut siis lähestulkoon täydelliset isot rinnat, kunnes ikä ja painovoima alkoi tehdä tehtäväänsä. Kuulisin mielelläni miesten mielipiteitä asiaan. Itse haluaisin uskoa, että päätyisin ko. tilanteeseen vain sellainen fiksun miehen kanssa, joka oikeesti tykkää musta ja ottaisin ilolla vastaan rinnatkin sellaisena kuin ne on. Mutta kyllä todellisuudessa kyseinen tilanne, että liivit pitää riisua miehen edessä niin lähinnä kauhistuttaa. Siinä kun on niin paljon muutakin jännitettävää siinä hetkessä uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
12/15 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää hävetä kun ikää tullut. Mulla alkoi nuorena tyttönä jo isot rinnat riippua. Nyt ne on suora putket alaspäin :D Eipä tuota kukaan ukko ole niiden takia heivannut ja hyvin on tuntunut kelpaavan.

Vierailija
13/15 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät edes kovin paljon riipu, vaikka olen isorintainen ja viisikymppinen. Ja muut ei tule niitä koskaan näkemään kuin oma mies, joka niitä rakastaa tuollaisina kun ovat ja myös osoittaa sen päivittäin.

Vierailija
14/15 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi jos edes kelpaisin jollekin.

Vierailija
15/15 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kylässä asui ikäiseni about 20 vuotias seksipommi jolla oli aivan mahtavat rinnat kun oli rintsikoissaan ja t-paidassaan kylillä. Onnistuin kerran saamaan tämän tytsin kämpälleni ja oli järkyttävä pettymys kun hän otti t-paidan ja rintaliivit veks. Miksi feikata jollain bushup liiveillä? Sama kun mies laittaisi banaanin housuihinsa!

What do you want to do ?

New mailCopy