Ero tulossa narsisti miehestä, auttakaa, mitä pitää tietää?
Kommentit (12)
Oletteko siis jo puhuneet erosta, vai oletko tehnyt päätöksen yksin? Kannattaa ainakin keskustella ammattiauttajien kanssa jotta saat oikeanlaista tukea. Jos lähdet ilman ilmoitusta kannattaa olla turvapaikka valmiina, turvakoti tai vuokrakämppä toisella paikkakunnalla. Auttavista puhelinpalveluista on itselle ollut tosi paljon apua.
mene meti maanantaina oikeusaputoimistoon ja hanki asianajaja!
Vierailija kirjoitti:
mene meti maanantaina oikeusaputoimistoon ja hanki asianajaja!
Entä jos ei ole rahaa siihen? Olen kuntoutustuella. En ole miehelle puhunut. Asutaan jo eri kaupungeissa. Olen hoidossa mutta ahdistaa silti valtavasti ja pelottaa. En oikein saa sukulaisistani tukea edes.
Ap
Palkkaa joku moottoripyöräjengi katkomaan kädet ja jalat siltä.
Kysy maksutonta oikeusapua. Sellaistakin on saatavissa.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa joku moottoripyöräjengi katkomaan kädet ja jalat siltä.
Tuosta onkin todella apua.
Mieti tollo vähän, missä tilanteessa ap elää. Häpeä.
Kyllä Suomessa on narsistimiehiä, kyllä. Ihan jokainen eksä.
Hyvä että olet päässyt omaan asuntoon. Se auttaa jo paljon.
Toivottavasti lasten huoltajuus saadaan ratkaistua eduksesi. Jos on selkeä näyttö miehen vaikutuksesta henkiseen tilaasi, luulisi sen painavan myös lasten kohdalla.
Voimia ja hyvää jatkoa sinulle ja lapsillesi.
Tarkista että on kaikkien tuttujen ja vähän tuntemattomienkin puhelinnumerot tallessa, että voit soittaa ja kertoa miehes olevan sika narsisti.
Sitte katso että on mtt:n numero ja voit itse mennä hakeen dgeen.
miehes on ihan tavallinen ,komea ja hyvin toimeentuleva, ei vain jaksanut sinun shoppailuja ja lihomista katsella.
Jos vaan mahdollista majoittaudu vähäksi aikaa muualle (jos väkivaltainen). Narsistien tuki ry:stä saat neuvoja, miten edetä.
Asutte siis erillään jo eli olette jo asumiserossa. Missä lapset? Miten narsismi ilmenee miehessä ja miksi luulet ongelmia tulevan?
Tuhosi jo mielenterveyteni, vie varmaan lapset ja talon.
Ap