Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämän naisen käytös: kauempaa katsoo usein pitkään, vaikuttaa kiinnostuneelta jne, mutta

Vierailija
24.04.2020 |

kun olen yrittänyt jutella, niin äkkiä kääntyy pois tai näyttää hapanta naamaa tai vastaa lyhyesti tylysti... En tajua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen ainakin aina paniikkiin ihastukseni lähellä. Kauempaa on helppo yrittää tuijotella salaa. Mutta kun toinen istuu viereen, jäädyn. Tuntuu, että toinen näkee läheltä suoraan mun sieluun ja näkee kaikki kiinnostuksen merkit. Joten alan vilkuilla muualle ja esitän, kuin en olisi kiinnostunut. Joku hiton defenssi tuo kai on.

Saanko arvata, menneisyydessä tullut vähän takkiin esim. treffitilanteissa. Siitä sitten jäi traumat eikä haluaisi kokea enää sitä tunnetta uudelleen, kun toinen ei tykkääkään.

Vierailija
22/23 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen ainakin aina paniikkiin ihastukseni lähellä. Kauempaa on helppo yrittää tuijotella salaa. Mutta kun toinen istuu viereen, jäädyn. Tuntuu, että toinen näkee läheltä suoraan mun sieluun ja näkee kaikki kiinnostuksen merkit. Joten alan vilkuilla muualle ja esitän, kuin en olisi kiinnostunut. Joku hiton defenssi tuo kai on.

Saanko arvata, menneisyydessä tullut vähän takkiin esim. treffitilanteissa. Siitä sitten jäi traumat eikä haluaisi kokea enää sitä tunnetta uudelleen, kun toinen ei tykkääkään.

Ei ole pakkeja takana. Traumoja luottamuksen suhteen. On helpompi olla miesten seurassa, joihin ei tunne suurta vetovoimaa. Silloin toisella ei ole mahdollisuutta rikkoa jotakin minussa, kun kaikki pysyy pintapuolisena. Nämä on näitä asioita, joiden kanssa on tehtävä töitä ennen kuin ryhtyy uuteen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ujo. Todella ujon ihmisen ahdistunut reaktio saattaa joskus vaikuttaa hirveän vihamieliseltä ja torjuvalta.

Toisaalta voi olla että katselee sinua ihan muulla kuin "sillä" silmällä. Ihmisillä on vaikka mitä syitä katsella toisiaan kauempaa, hyviä ja pahoja ja neutraaleja. Jotkut on uteliaita, toiset tykkää arvostella kanssaihmisiään jne. Se ei silti tarkoita sitä että välttämättä haluaa tehdä yhtään lähempää tuttavuutta.

Itse en saa töissä silmiäni pidettyä yhdestä tyypistä ihan vaan sen takia, että se näyttää ällistyttävän paljon yhdeltä aiemmin tuntemaltani (ilkeäksi ja jopa aika pelottavaksi paljastuneelta) ihmiseltä. Vilkuilen sitä samaan tapaan kuin kauhuelokuvaa tyynyn takaa, vaikka ei miesparalla ole sen nuorena tuntemani sekopään kanssa mitään tekemistä. Ja kun se katsoo päin, pitää äkkiä näyttää tosi ystävällistä naamaa ettei se vaan luulisi minun mulkoilevan pahasti.

Ties vaikka tulkitsisi sekin minun tuijottelevan haaveilevasti. Ei voisi enempää syteen mennä. :D

No mitäs luulisit, että miten mies näkee sinun tuijottelusi. "Aijai, taitaa tyttö tietää että on patukkaa tarjolla..."

Aavistaa että luulet helpoksi pilluksi ja on siksi töykeä. 

Juu, jännämiehellä saalistusvietti herännyt. Yksi sulka hattuun lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi