Kuinka monella naisella on ns ”exit only”?
Mulla todellakin on, ja ei ikinä enää mitään asiaa kellään sinne exit osastolle.
Kommentit (39)
Mites tällä homo/exit only logiikalla naisen nuolemisen laita on? Kun suu on syömistä varten(?) ja lesbot "ei mitään muuta teekään kun nuolee toisiaan"(?)
Eli sitäkään ei voi koska luonnotonta ja homoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vaikea tietysti naisen näkökulmaa kommentoida. Itse kuitenkin pidän todella paljon peppuleikeistä, ihan kumminkin päin toteutettuna. Miehenä tietysti eturauhashieronta on ihan parhaita asioita seksissä, sen kautta saavutettava orgasmi on todella paljon normaalia orgasmia voimakkaampi. Toisinpäin minua ei niinkään kiinnosta perinteinen anaaliyhdyntä, mutta peppureiän nuoleminen, sormettaminen ja fistaaminen ovat todella upeita kokemuksia. Tuntuu, että monet ihan vääristä syistä ei suostu edes kokeilemaan näitä. Tietysti oppimisessa menee muutamia kertoja, mutta kaikki (kolme) joiden kanssa näitä saanut leikkiä, ovat niistä pitäneet ja paljon.
En arvostele enkä vaadi, mutta itse en oikein ymmärrä miksi näitä ei edes kokeilisi.
Eli muiden syyt olla haluamatta ovat vääriä, mutta se on ok kun itseäsi ei kiinnosta perinteinen anaaliyhdyntä. Aika itsekästä.
En tarkoittanut noin. Huonoja sanavalintoja.
Noista vääristä syistä, monella ne on osastoa ”se on homoa” tai ”se on ällöttävää”, sitten ei edes koiteta. Säälittävää se ennemmin ehkä on kuin väärää.
Tietenkin jos nainen haluaa niin panen myös takaluukkuun, mutta minua se kovinkaan paljon kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti on exit only. Enkä ole edes keski-ikäinen vaan nuori nainen. Hirveän ahdistava ajatuksenakin. Onneksi mulla on kunnollinen mies joka ei ole pyllyä vailla ikinä.
Mistä sinä sen tiedän että miehesi ei ikinä halua pyllyä? Varsinkin jos olette nuoria, monella alkaa ennemmin tai myöhemmin erilaiset kokeilut kiinnostaa.
Minulla. Kahden eri kumppanin painostamana olen kokeillut ja "lämmittelyistä" huolimatta olivat järkyttäviä kokemuksia. Nyt osaan jo sanoa ei, enkä lähde siihen toisen miellyttämisen takia kun en itse siitä lainkaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vaikea tietysti naisen näkökulmaa kommentoida. Itse kuitenkin pidän todella paljon peppuleikeistä, ihan kumminkin päin toteutettuna. Miehenä tietysti eturauhashieronta on ihan parhaita asioita seksissä, sen kautta saavutettava orgasmi on todella paljon normaalia orgasmia voimakkaampi. Toisinpäin minua ei niinkään kiinnosta perinteinen anaaliyhdyntä, mutta peppureiän nuoleminen, sormettaminen ja fistaaminen ovat todella upeita kokemuksia. Tuntuu, että monet ihan vääristä syistä ei suostu edes kokeilemaan näitä. Tietysti oppimisessa menee muutamia kertoja, mutta kaikki (kolme) joiden kanssa näitä saanut leikkiä, ovat niistä pitäneet ja paljon.
En arvostele enkä vaadi, mutta itse en oikein ymmärrä miksi näitä ei edes kokeilisi.
Eli muiden syyt olla haluamatta ovat vääriä, mutta se on ok kun itseäsi ei kiinnosta perinteinen anaaliyhdyntä. Aika itsekästä.
Noista vääristä syistä, monella ne on osastoa ”se on homoa” tai ”se on ällöttävää”, sitten ei edes koiteta. Säälittävää se ennemmin ehkä on kuin väärää.
Tietenkin jos nainen haluaa niin panen myös takaluukkuun, mutta minua se kovinkaan paljon kiihota.
Miten se sitten onnistuu, jos et ole kiihottunut?
Kyllä mun mielestä se on ihan oikea syy kieltäytyä jostain seksiin kuuluvasta, jos se ällöttää tai tuntuu homolta. Eikä kieltäytymiseen tarvitse edes keksiä perusteluja, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sitten onnistuu, jos et ole kiihottunut?
Kyllä mun mielestä se on ihan oikea syy kieltäytyä jostain seksiin kuuluvasta, jos se ällöttää tai tuntuu homolta. Eikä kieltäytymiseen tarvitse edes keksiä perusteluja, jos ei halua.
*eikä mitenkään säälittävä
Yksi tapa painostaa toista seksiin, jota tämä ei halua on leimata tyhmäksi, vääränlaiseksi, ahdasmieliseksi tms. Kiinnitti huomiota, koska olen tuollaiseen törmännyt.
Tarkoitin etten saa siitä samanlaisia kiksejä kuin joistain muista asioista.
Jokainen saa puolestani ajatella ihan mitä haluaa, ei ole minulta pois. On vain mielestäni sääli ettei osata omia ahdasmielisiä ajatuksia kyseenalaistaa, koska esimerkiksi monelle miehelle eturauhasen lypsäminen on todella ihana kokemus. Siinä sitten jää hieno kokemus saamatta ku se on niin ”homoa”.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin etten saa siitä samanlaisia kiksejä kuin joistain muista asioista.
Jokainen saa puolestani ajatella ihan mitä haluaa, ei ole minulta pois. On vain mielestäni sääli ettei osata omia ahdasmielisiä ajatuksia kyseenalaistaa, koska esimerkiksi monelle miehelle eturauhasen lypsäminen on todella ihana kokemus. Siinä sitten jää hieno kokemus saamatta ku se on niin ”homoa”.
No offence, mutta ei se varmaankaan ole ihana kokemus, jos tuntuu homolta tai millä tahansa tavalla väärältä, epäluontevalta ja huonolta. Seksuaalinen nautinto kytkeytyy muuhunkin kuin fyysiseen tuntemukseen, joten "homouteen" liittyvän mielikuvan häiritsevyys voi pilata koko kokemuksen ja siitä voi seurata jopa trauma, jos sellaiseen tulee painostetuksi kokeilun varjolla.
Kun itselläni on vähän totutusta poikkeavia mieltymyksiä, niin koetan olla tarkka, etten miellyttämisenhaluun tai kokeilunhaluun vedoten tule painostaneeksi kumppania tekemään sellaista, mitä tämä ei oikeasti halua. Se on seksuaalista riistoa. (Ja en nyt tarkoita, että tekisit noin, tulipahan mieleen.)
Mitä ihmettä nyt taas? En ole ketään painostamassa tai muuta. Opettele lukemaan.
Ei ole exit only, sillä pidän añaaliseksistä ja peppureiän rassaamisesta ja venyttelystä sormin/leluin.
En osaa sanoa miksi siitä kiinnostuin, mutta olen utelias ja kokeilunhaluinen luonne, ja teini-ikäisenä sain päähäni kokeilla miltä tuntuu työntää sormi pyllyyn ja kohta työnsinkin sinne jo porkkanaa, mikä tuntui tosi hyvältä vaikkakin sattui kun ei ollut mitään liukuvoidetta.
Mutta kiinnosti joo, en kovin usein tuota tehnyt mutta aina välillä ja sit 19-vuotiaana tilasinkin seksikaupasta anaalitapin ja liukuvoidetta, joita käytin aina välillä itsekseni suihkussa (siis työntelin sitä tappia peppuun).
21-vuotiaana tapasin ensirakkauteni joka oli myös ensimmäinen mies jonka kanssa puhuttiin kunnolla mieltymyksistämme yms. ja hänen kanssaan sitten harrastin ensimmäisen kerran añaaliseksiä - ja se oli ihan vítun upeaa.
Hän ei jostain syystä halunnut pérsettä enää sen ekan kerran jälkeen, mutta mielellään kyllä laittoi takaapäin pannessaan tapin peppuuni, venytteli peppureikääni yms. eli sain kuitenkin hyviä juttuja vaikken kullia sinne sitten enää saanutkaan.
Sen jälkeen en ole tavannut miestä jonka kanssa olisi ollut seksuaalisesti noin vapautunutta, eli tuo on toistaiseksi ainoa kerta kun olen saanut kunnolla peppuseksiä. Se oli kyllä niiiiin siistiä, molemmat vaan tuli huutaen jne.
Siis upee tunne.
Tykkään myös siitä henkisestä aspektista siinä, tykkään ihan jo peppureiän venyttelystä kun siitä tulee vähän pervo olo.
Yleensä masturboin etupuolta, mut välillä sormetan myös takaa.
Voimistaa myös p*llun kautta saatua orgasmia, kun on ensin sormettanut peppureikää.
Parasta on kyllä se kun saa sinne peniksen tai ylipäätään mies venyttelee reikää jne., eli en hirmu usein masturboi itse sinne kun ei se ole lähellekään niin siistiä kuin oikeasti seksissä miehen toimesta tehdyt peppujutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti on exit only. Enkä ole edes keski-ikäinen vaan nuori nainen. Hirveän ahdistava ajatuksenakin. Onneksi mulla on kunnollinen mies joka ei ole pyllyä vailla ikinä.
Mistä sinä sen tiedän että miehesi ei ikinä halua pyllyä? Varsinkin jos olette nuoria, monella alkaa ennemmin tai myöhemmin erilaiset kokeilut kiinnostaa.
Tiedän, koska ollaan kokeiltu yhdessä ja keskusteltu asiasta. Tulin siihen tulokseen että en halua sitä enää koskaan tehdä. Mies sanoi että ei haittaa ollenkaan, sanoi että ei ei ole hänenkään mielestä niin erityisen hienoa että sitä tarvitsisi oikeasti tehdä.
Onneksi omalla vaimolla ei ole "exit-only" mallia!
Ois kamalaa elää yrittää elää sellaisen ihmisen kanssa, joka täysin luonnollisesta asiasta vain omaa ahdasmielisyyttään kieltäytyy.
Mulla oli vielä alta kolmekymppisenä. Nyt lähenen neljää kymmentä ja rakastan anaaliseksiä. Saan räjähdysorgasmin kun mies panee kunnolla pers eeseen. Onneksi päätin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ois kamalaa elää yrittää elää sellaisen ihmisen kanssa, joka täysin luonnollisesta asiasta vain omaa ahdasmielisyyttään kieltäytyy.
Takamukseen paneminen juurikin EI ole luonnollista. Se naapurireikä sitä vastoin on sitä varten tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takamukseen paneminen juurikin EI ole luonnollista. Se naapurireikä sitä vastoin on sitä varten tehty.
Ai tämä koska sulle on näin opetettu? Vai siks koska seksi on vain lisääntymistä varten? Näinkin sinulle on opetettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä koska sulle on näin opetettu? Vai siks koska seksi on vain lisääntymistä varten? Näinkin sinulle on opetettu?
Ei, ihan maalaisjärkeä käyttäen sen tajuaa. Jos on resurssit siihen. Kaikilla ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole exit only, sillä pidän añaaliseksistä ja peppureiän rassaamisesta ja venyttelystä sormin/leluin.
En osaa sanoa miksi siitä kiinnostuin, mutta olen utelias ja kokeilunhaluinen luonne, ja teini-ikäisenä sain päähäni kokeilla miltä tuntuu työntää sormi pyllyyn ja kohta työnsinkin sinne jo porkkanaa, mikä tuntui tosi hyvältä vaikkakin sattui kun ei ollut mitään liukuvoidetta.
Mutta kiinnosti joo, en kovin usein tuota tehnyt mutta aina välillä ja sit 19-vuotiaana tilasinkin seksikaupasta anaalitapin ja liukuvoidetta, joita käytin aina välillä itsekseni suihkussa (siis työntelin sitä tappia peppuun).21-vuotiaana tapasin ensirakkauteni joka oli myös ensimmäinen mies jonka kanssa puhuttiin kunnolla mieltymyksistämme yms. ja hänen kanssaan sitten harrastin ensimmäisen kerran añaaliseksiä - ja se oli ihan vítun upeaa.
Hän ei jostain syystä halunnut pérsettä enää sen ekan kerran jälkeen, mutta mielellään kyllä laittoi takaapäin pannessaan tapin peppuuni, venytteli peppureikääni yms. eli sain kuitenkin hyviä juttuja vaikken kullia sinne sitten enää saanutkaan.Sen jälkeen en ole tavannut miestä jonka kanssa olisi ollut seksuaalisesti noin vapautunutta, eli tuo on toistaiseksi ainoa kerta kun olen saanut kunnolla peppuseksiä. Se oli kyllä niiiiin siistiä, molemmat vaan tuli huutaen jne.
Siis upee tunne.
Tykkään myös siitä henkisestä aspektista siinä, tykkään ihan jo peppureiän venyttelystä kun siitä tulee vähän pervo olo.Yleensä masturboin etupuolta, mut välillä sormetan myös takaa.
Voimistaa myös p*llun kautta saatua orgasmia, kun on ensin sormettanut peppureikää.
Parasta on kyllä se kun saa sinne peniksen tai ylipäätään mies venyttelee reikää jne., eli en hirmu usein masturboi itse sinne kun ei se ole lähellekään niin siistiä kuin oikeasti seksissä miehen toimesta tehdyt peppujutut.
Hitto kun kuulostat unelmanaiselta.. Jokos olet kokenut kielen siellä..? :) M38
Itse olen piilohomo ja aina kun paanen vaimoani peppuun, niin mielessäni mietin että olisipa siellä etupuolella jäykkä gulli mitä voisin käsilläni veivata.