Frii: Rehevien rakastajat
Katselin juuri Friiltä Rehevien rakastajat -ohjelmaa. Missä vaiheessa pojan kasvu on mennyt kieroon, kun aikuisena miehenä himoitsee 200+ -kiloisia naisia? 😁 Onko kyse jostain tukehtumisfantasiasta vai mistä? Sitten ei anneta naisen edes laihduttaa, vaikka tämä sitä itse haluaisi ja terveys sitä vaatisi. Aika "terveellä" pohjalla on tuollainen parisuhde...😆
Kommentit (7)
Pojan äiti on ollut myös superlihava ennen, käynyt leikkauksessa myöhemmin. Voisiko tämä olla looginen selitys mieltymykseen..
Harmi että noin komeat miehet menee hukkaan!
Se on kuin olisi haaremi, kun ottaa monisatakiloisen naisen!
t. isofani
Olin juuri aikaisessa tehdä ohjelmasta keskustelun palstalle. Minulle on henkilökohtaisesti ihan sama, minkälaisista ja muotoisista ihmisistä kukin tykkää. Ei ole minulta pois. Se mikä tosin ohjelmassa häiritsee, on yhden parin miehen kontrolloiva kokemus vaimoaan kohtaan. En muista heidän nimiään, mutta nainen on kaikista sarjan naisista hoikin ja vaaleatukkainen. Hänen miehensä käytös on todella häiritsevää, kontrolloivaa ja saa hälytyskellot soimaan. Nainen on valmis laihduttamaan, haluaa lihavuusleikkaukseen ja tuntuu olevan todella sitoutunut ja motivoitunut saavuttaakseen tavoitteensa. Mies sen sijaan paasaa miten hänen puolestaan nainen saisi olla vaikka isokokoisempi, ja yrittää kaikin keinoin sabotoida naisen laihdutusyritykset. Vaikka nainen kuinka kertoisi hänelle, että haluaa elää terveellisempää elämää sekä saada lapsen, ei mies ota tätä kuuleviin korviinsa, vaan ajattelee vaan itsenään. Miehen puheet kuulostavat todella hälyttäviltä, mutta ne eivät tunnu heti siltä, sillä lihavia on perinteisesti väheksytty palvonnan sijasta. Kuitenkin tarkalla korvalla kuunnellen kyse on samasta kuin aina: miehen tarpeesta kontrolloida naisen kehoa. Mikäli hänen puheensa kääntäisi toisinpäin, esimerkiksi "Haluaisin hänen lihovan, en tykkää hänen urheilustaan." olisi mies 100% s.ovinisti_mulkku, mikäli hän sanoisikin "Haluaisin hänen laihtuvan, en tykkää hänen syömisestään.". Kuten naisen PT viljailikin, voi kyse olla myös miehen mustasukkaisuudesta naista kohtaan, mikä tulee muutenkin hyvin sarjassa esille. Mies pelkää, että mikäli nainen laihtuu, kasvaa hänen kysyntänsä miesmarkkinoilla. Tällöin nainen saattaisi oikeasti ymmärtää minkälaisen m.ul..k..un kanssa on yhdessä, ja ymmärtäisi vaihtaa kumppaniaan. Tällä hetkellä hänellä ei ole siihen mahdollisuutta, sillä hänen parisuhdemarkkinansa ovat lähellä monopsonia.
Vierailija kirjoitti:
Pojan äiti on ollut myös superlihava ennen, käynyt leikkauksessa myöhemmin. Voisiko tämä olla looginen selitys mieltymykseen..
Ei ollut super lihava (jenkkilihava), painoi noin 110kg. Sydänvaivojen takia paino piti kuitenkin saada nopeasti putoamaan, minkä takia hän kävi lihavuusleikkauksessa.
Semmoista läskiäon helppo hallita, joka ei pysty itse juurikaan liikkumaan.