Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mitään mahdollisuutta löytää tällaista hyvää miestä?

Vierailija
24.04.2020 |

Vaadinko liikoja kun haluan miehen joka on
tyylikäs
pitkä ja hoikka
liikunnallinen
kohtelias herrasmies
ei tatuointeja, ei rööki huulessa
ei huuda eikä kiroile
korkeakoulutettu
lapseton
velaton
tahtoo sitoutua ja mennä naimisiin
uskollinen
hyvä hygienia

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä, mutta myöhäistyt, hänet napattiin heti eli kyllä on mahdollista. Hyvä mies, mutta ei minulle sopiva. 

Vierailija
42/48 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitää omistaa velaton talo ja auto. Tai vaihtoehtoisesti mies saa olla julkisilla matkustava vuokraluukkuasukki. Jälkimmäinen vaihtoehto lienee helpommin löydettävissä ap:n haaveilemasta ikäluokasta.

Olen itsekin velaton, joten niin saa uvan mieskin olla. En jaksa kuunnella ainaista valitusvirttä veloista tai rahan vähyydestä mieheltä. En maininnut julkisilla kulkevaa vuokraluukkuasukkia, joten sellainen ei miehen tule olla. Miehellä tulee olla tavoitteita elämässään eikä maleksia menemään ilman suunnitelmia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä, mutta myöhäistyt, hänet napattiin heti eli kyllä on mahdollista. Hyvä mies, mutta ei minulle sopiva. 

Miten ex-miehesi oli sinulle väärä?

Vierailija
44/48 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen lähes tuollaisen miehen kanssa. Kaikki muut kohdat täyttyy, paitsi pitkä hän ei ole ja yliopistoon hän on vasta hakemassa. Todella fiksu ihminen ilman korkeaa koulutustakin. Paljon parjatuilta deittisivustoilta löysin.

Vierailija
45/48 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko susta se kaikista olennaisin naisen ominaisuus eli kauniit kasvot? Jos puuttuu... karsi lista.

Minulta puuttuvat kaikki epäaitous ja muovisuus, jota niin moni erehtyy pitämään kauniina. Olen luonnollisen kaunis ja pidän itsestäni huolen luonnollisin keinoin. Ap

Vierailija
46/48 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut kohdat on helppo täyttää, mutta en ole vielä koskaan tavannut uskollista miestä. Ainoastaan hyviä valehtelijoita.

Koska on kivekset ja penis, valehtelee, eikä voi olla uskollinen? Ei silti, et minua kahdesti katsois muutenkaan.

Vierailija
47/48 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/48 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ex-miehesi oli sinulle väärä?

Työnarkomaani ja lopulta liian erilaiset luonteet, mutta listassa kaikki pitää kyllä paikkansa.